Obnovljene gume

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Jaz sem na prvem avtu imel nalite gume ene čunga lunga, pa niso bile toliko slabe. Vozil sem jih 5 let pozimi pa edino zadnje leto so bile bolj slabe, drugače pa brez problemov.

Takrat ni bilo denarja za gume, komaj smo za avto nakrpali. Če bi jih danes dal na avto? Hmmm pomoje da ne, ker so itak gume dokaj poceni raje dam 10 EUR več za pravo novo gumo. Če bi pa imel 2 avta, enega recimo samo za v službo ali kaj podobnega, bi pa kupil nalite BP.

LP
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
škoda, da tema, katera sploh ne bi smela biti na forumu, privede do bannanja ljudi, ko se pa grega v "resnih" temah, pa nič kazni...

bottom line...ljudje, ki majo čungalunge, se naj niti ne spravlajo na ceste, potem pa slišimo "nenadno ga je zaneslo" "zgubil je kontrolo nad vozilom" itd...

mislim ljudje, za avto date 10k brez problema, potem pa vam je škoda dat 40€ za SAVO, katera je veliko boljša, kot nalito sranje...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Po testih, kateri so bili predloženi, ni Sava nič boljša od nalite. Je pa dražja, ampak to pri testu ne upoštevajo...
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
škoda, da tema, katera sploh ne bi smela biti na forumu, privede do bannanja ljudi, ko se pa grega v "resnih" temah, pa nič kazni...

bottom line...ljudje, ki majo čungalunge, se naj niti ne spravlajo na ceste, potem pa slišimo "nenadno ga je zaneslo" "zgubil je kontrolo nad vozilom" itd...

mislim ljudje, za avto date 10k brez problema, potem pa vam je škoda dat 40€ za SAVO, katera je veliko boljša, kot nalito sranje...

Joj joj koliko si star
bonk.gif


Zanese ga ker štima radio, ker telefonira, ker sanja, ker špijunira na avtobusno če je kakšna fletna....
bonk.gif


Nalite gume so čisto OK
zmaga.gif
Za večino normalnih voznikov, tako bom rekel.

Za Šumaherje ki ga pa gonijo v ovinke pa skozi rdeče semaforje ,ker bo 13 sekund prej v službi, so pa še "ultra performance semi slick preslabe
bonk.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Vsaka guma ki je v prodaji gre skozi neke normative in ti pac dovoljujejo uporabo. Torej guma je pac primerna za uporabo pa naj je Cungalunga kot jo nekateri imenujete.
Jaz sem imel prej takoimenovane cungalunga Wanli letne gume s katerimi sem bil zadovoljen se posebej glede na ceno.
Imele so hitrostni indeks 300 km/h in ni bilo nobenih problemov. ponucal sem jih tako da sem na notranji rob obrabil do platna in je ena spustila...
.....ravno danes pa mi 19" gumo veliko bolj znanega proizvajalca na avtocesti raznese pri hitrosti 190km/h....ce bi mi razneslo Wanli bi spet vsi rekli cungalunga zato pa jo je razneslo....
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Hvala bogu že, samo a misliš, da je sploh možno, da mu Wanli ni razneslo, sedaj bolj renomirano pa ne?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
če pa so imele hitrostni razred do 300kmh.

čungalunga v obiju ziher nima toliko.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pred leti (ko sem imel katro), sem dejansko nabavil obnovljene (od unga v bližini Vrhnike, ki ga ne bom imenoval) in so se obnesle odlično - če zanimarim da so tulile po asfaltu kot tank. Npr. po avtocesti po plundri je šlo bp 100km/h. Naslednjo sezono pa je bilo veselja konec. Dons ne dam tega na avto pa če me je...š, razlika med obnovljenimi in malček bolj levimi (pa spet ne tako zelo) novimi, je 20, mogoče 30% v ceni.
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz

Nalite gume so res bolj za silo kot ne. Seveda jih veliko nalite gume zagovarja ker pravijo da so za normalno vožnjo ok, no sej za normalno vožnjo so ok tudi zlizane gume, pa smo tam.... Fora je v tem ko pride do kritične situacije (naglo zaviranje po mokrem,snegu, ti kdo skoči na cesto, nekdo priteče čez cesto, se moraš nekomu na hitro umakniti itd. itd.), tam se šele pokaže kaj je dobra guma in to nalita ni in nikoli ne bo, pa tudi gume najcenejših proizvajalec enako. Ogromno ljudem je gume težko kupiti, ko pa jih, jih kupijo samo zato ker jih po zakonu morajo, nikoli pa noben ne pomisli da so gume edini kontakt med cesto-avtom in vami ki vozite, zato se na gumah nikoli ne špara (prav tako na zavorah). In dokler bo zakon takšen da bo zahteval samo določen mm gume potem bo tako kot je, ko bo pa zakon takšen da se bo morala guma obnašati na cesti po nekih normativih oz. standardih potem bo pa druga pesem. Raje dam npr. 100 eur več za gume pa če me mogoče samo 1x rešijo iz kakšne situacije in s tem ostanem cel jest,avto in hvala bogu da še kdo drug potem so opravile svojo nalogo. Gume so pač velik del ki pripomore k varnosti v prometu in to bi se morali vsi zavedati. Je pa res da niso zagotovilo da te rešijo povsod in v vsem, to nam pa noben ne more zagotavljati. Po domače povedano, nalite gume so dobre zato da so policaji tiho če te ustavijo, kar je pa bedarija da večje ni
stupid-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ma ja, ce vzames malo sirse gume se stavis tudi za malenkost prej, ali pa ce das zmontirat kake bolj sportne bremze spet pridobis malenkos, ali pa kupis avto ki je 30T EUR drazji bi se tudi stavil se dodatnih 5 metrov prej...tu ni nikoli konca. Gume izpolnjujejo dolocene varnostne standarde in so zato dovoljene. Je pa to najbolj glupo razmislanje ce bi mel boljse gume pa se mi ne bi zgodila nestreca. Tudi ce pi pol sekunde prej stisnil zavoro se ne bi, ali pa peljal 2km/h pocasneje.... Brezveze, pri vsaki nesreci je splet okoliscin pa je na koncu vseeno ce si imel nove Michelinke ali pa nalite gume....Potem je najboljse met avo v garazi pa se ne more zgoditi nesreca namontirane pa seveda najdrazje gume...
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Konec koncev, je na svetu toliko različnih proizvajalcev in modelov pnevmatik, ker je tudi toliko različnih mnjenj in razlogov (namenov...) uporabe. Pljuvati sedaj po določenem delu ljudi zato, ker zagovarjajo nalite pnevmatike je neumno. Konec koncev spet obstajajo (obstajate...) določeni ljudje, ki imajo doma debele babe, je treba sedaj pluvati po njih (po vam...)?
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Ja, samo pri gumah se gre za cca. 100-150eur na komplet med največjim jajcem in najboljšo, in ne za 30.000 eur kolikor omenjaš glede na avtomobil. Nobeden ne omenja da če bi imel boljše gume da se nebi zgodila nesreča, je pa z boljšimi gumami vsekakor v določeni kritični situaciji manjša možnost da se tebi in komu drugemu kaj zgodi oz. so posledice lahko manjše itd.
 

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
262
30
28
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Če pa nekdo hoče na 10k in več € vreden avto dat gor kolesa od lojtrnika, jih zaradi mene tudi lahko.
Pa noge skozi poden namesto zavor me tudi ne motijo...
Uf, meni pa ni vseeno. On je namreč udeleženec v prometu in posredno lahko vpliva tudi na mojo varnost. Pa ne mislim tukaj direktno na nalite gume, temveč na celotno varnost avtomobila. Če bi bil voznik avtomobila z izrabljenimi pnevmatikami, uničenimi zavorami, umazanimi ali zarošenimi šipami, itd. sam na cesti, me ne bi motilo, naj počne kar hoče. Ker pa take situacije ni, potem me še kako zanima, ali imajo vsi udeleženci v prometu tehnično izpravna vozila.
Ko bo nekdo zaradi popolnoma izrabljenih gum povzročil nesrečo, kjer boste udeleženi tudi sami, bognedaj še vaši otroci, boste razmišljali drugače.
 

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Glede kakovosti - verjamem, da obnovljene pnevmatike niso slabe, ampak ker gre za spoj dveh materialov, obnovljena pnevmatika ne bo nikoli zdržala toliko kot nova, ki je narejena iz celega. Oziroma, če povem natančnejše - verjetnost, da odpove obnovljena pnevmatika je večja od verjetnosti, da odpove nova (oz. neobnovljena) pnevmatika.


Tudi nova guma je narejena iz enega gumijastega valja, na katerega se guma + profil lepita sloj za slojem ...
Guma "v celem" ne bi funkcionirala.

razlika je samo v tem, da se pri novi pnevmatiki sloji sestavljajo v surovem stanju. natao pa se v postopku vulkanizacije te plasti praktično neločljivo sprimejo. Pri obovi, pa se nove tekalne površine vulkanizirajo na že vulkanizirano osnovo, zato ta spoj ni nikoli 100%. Če ne verjameš, pojdi v savo v kranj, pa naj ti pokažejo prečni prerez nove gume, kjer ne vidiš različnih plasti in potem še prečni prerez obnovljene plasti, kjer točno vidiš kje se konča osnova in začne obnovljena plast.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik ojanez pravi:Ko bo nekdo zaradi popolnoma izrabljenih gum povzročil nesrečo, kjer boste udeleženi tudi sami, bognedaj še vaši otroci, boste razmišljali drugače.
Upam, da ti je jasno, da za nesrečo ne bo kriv voznik, kateri je kupil te gume, temveč državna inštitucija, ki jih je dovolila prodajat. Če pa so ustrezale normativom, potem je pa ali bad luck (ja, tudi Michelinke in Goodyear včasih razfu.ka) ali pa je problem z normativi (torej spet kriva državna inštitucija, ki bi to morala urejat). Izjema je tukaj zgolj, če jih nekdo prodaja na ''črno'' brez dovoljenj. Potem je pa ta prodajalec kriv.

Sicer pa se sam zelo enostavno odločam kaj kupiti (po dveh zanimivih izkušnjah): zavore in gume se kupuje najboljše in žal je tukaj tudi tako, da kolikor plačaš toliko dobiš. In nima veze ali gredo te stvari na avto za 4000 km letno ali pa na avto za 100.000 km letno. Sranje lahko pri obeh doživiš.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Pri takih debatah se mi poraja podjetniška ideja: na kitajskem dam delati gume, za njih si spomnim kako zveneče ime in jih prodajam tukaj za 50% dražje, kot najdražje v razredu. Pol alterja jih kupi takoj, ker poceni ni še nikoli bilo dobro...