KSZ.
Polno bluzenja in nobenega pametnega odgovora.
Dejstvo je da sodobne obnovljene gume niso isto kot obnovljene gume 40 let nazaj, ko so se na veliko prodajale na našem tržišču. Sicer se je najprej za vprašat zakaj so se prodajale? Ker 1. pri nas ni bilo enostavno dobit "mischelink", 2. ker gume za zimsko vožnjo NISO obstajale oz. vsaj ne v obliki kot so sedaj. Tako so se razni lokalni majstri posluževali metod kot so "rezanje" pnevmatik in pa tudi "vlivanje" pnevmatike .. kasneje ko se je trg odprl so "nalite gume" veljale za poceni alternativo klasičnim pnevmatikam - za 101 in yugote 45 je bila taka guma celo boljša od original "tigar" plastike, edino obrabila se je (.. kar se tigar nikoli ni).
In sedaj preskok 30 let naprej kjer se sodobne "obnovljene" gume delajo nekoliko drugače; vsaka obnovljena guma ima ENAKE oznake kot klasična in iz teh je razvidno kje so meje njene zmogljivosti. In če je hitrostni razred na gumi H, ne vem zakaj ne bi zdržala 210 km/h!?
Glede oprijema in ostalih lastnosti; obnovljene gume so narejene za nezahtevne uporabike, jasno je prvo cilj njihove izdelave nizka cena. Kolikor vem je celo ADAC par let (1,2 .. ?) nazaj testiral eno švabsko "nalito" gumo in rezultat je bil čisto spodoben oz. precej boljši od made in PRC gum. Edina slabost je bila obraba ...
Glede zahtev avtorja teme pa; če voziš toliko po cesti, potem rajši kupi dobro gumo. Torej ne odsvetujem ti obnovljene gume zaradi tega ker je zanič, ampak zato ker se najdejo boljše in pri gumah se ne špara! Glede ekološkega aspekta pa; obnovljena guma ni nič bolj ekološka, za to da preplastijo staro gumo se porabi precej energije. In pa glavni problem gume je da se hitro izrabi, kar pomeni da je za okolje še večje breme kot pa kakšna "green" continentalka (mislim da je zveza potrošnikov ocenila gume tudi glede vsebnosti strupenih snovi)!