Obnovljene gume

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
nalite kramparce so ravno fajn za pravi sneg, ce nimate v rovtah spluzeno itd, za suho bos pa trpel in ne priporočam.

Pa še to: niso nalite kramparce, ampak so obnovljene zimske pnevmatike. Že po tem se spozna amaterje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Sranje... od kolegovega kolega kolega je letel z avionom in padel dol... nima smisla se vozit z avionom...

Če imaš na voljo avionske družbe, katere so bolj in manj kvalitetne in pri katerih imaš več ali manj možnosti, da pade avion dol...za katere se odločiš?
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik shift pravi:
da bi dal pa 15ke gor in kupil pač nove gume pa ne.
pa kaj je danes z folkom vsi bi imel 17,18 col gor pa gume za 40€
bonk.gif
Kaj pa če nima v homologaciji 15 col?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Daj ekološko se umirite mal.

Najbolje, da v Bauhausu kupiš nalite, sploh če delaš 30k km.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Če te res tako hudo skrbi za ekologijo uporabljaj raje javni prevoz.
Nalite gume so za kak avto s katerim se vozakaš sem pa tja po mestu, nikakor pa niso za na avtocesto, sploh ko so malo višje temperature.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Sranje... od kolegovega kolega kolega je letel z avionom in padel dol... nima smisla se vozit z avionom...

Če imaš na voljo avionske družbe, katere so bolj in manj kvalitetne in pri katerih imaš več ali manj možnosti, da pade avion dol...za katere se odločiš?
Zdele sem pa zvedel, da je od prijatelja sestra imela nesrečo, pri 130km/h, počla nova Michelin pnevmatika... kaj pa sedaj...?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
KSZ.

Polno bluzenja in nobenega pametnega odgovora.

Dejstvo je da sodobne obnovljene gume niso isto kot obnovljene gume 40 let nazaj, ko so se na veliko prodajale na našem tržišču. Sicer se je najprej za vprašat zakaj so se prodajale? Ker 1. pri nas ni bilo enostavno dobit "mischelink", 2. ker gume za zimsko vožnjo NISO obstajale oz. vsaj ne v obliki kot so sedaj. Tako so se razni lokalni majstri posluževali metod kot so "rezanje" pnevmatik in pa tudi "vlivanje" pnevmatike .. kasneje ko se je trg odprl so "nalite gume" veljale za poceni alternativo klasičnim pnevmatikam - za 101 in yugote 45 je bila taka guma celo boljša od original "tigar" plastike, edino obrabila se je (.. kar se tigar nikoli ni).

In sedaj preskok 30 let naprej kjer se sodobne "obnovljene" gume delajo nekoliko drugače; vsaka obnovljena guma ima ENAKE oznake kot klasična in iz teh je razvidno kje so meje njene zmogljivosti. In če je hitrostni razred na gumi H, ne vem zakaj ne bi zdržala 210 km/h!?

Glede oprijema in ostalih lastnosti; obnovljene gume so narejene za nezahtevne uporabike, jasno je prvo cilj njihove izdelave nizka cena. Kolikor vem je celo ADAC par let (1,2 .. ?) nazaj testiral eno švabsko "nalito" gumo in rezultat je bil čisto spodoben oz. precej boljši od made in PRC gum. Edina slabost je bila obraba ...

Glede zahtev avtorja teme pa; če voziš toliko po cesti, potem rajši kupi dobro gumo. Torej ne odsvetujem ti obnovljene gume zaradi tega ker je zanič, ampak zato ker se najdejo boljše in pri gumah se ne špara! Glede ekološkega aspekta pa; obnovljena guma ni nič bolj ekološka, za to da preplastijo staro gumo se porabi precej energije. In pa glavni problem gume je da se hitro izrabi, kar pomeni da je za okolje še večje breme kot pa kakšna "green" continentalka (mislim da je zveza potrošnikov ocenila gume tudi glede vsebnosti strupenih snovi)!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
si v redu napisal.
Ce se vozis par tisoc kilometrov je tudi nalita guma OK, sam sem jih imel ko sem imel se Golf II in to celo leto. Prevozil sem pol Evrope (v enem tednu 2x Nizozemska) in pri Golfovih 150 km/h ni razpadlo nic....
Vendar bi ti vseeno priporocal na tak avto ki ga imas da das nove gume.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
KSZ.

Polno bluzenja in nobenega pametnega odgovora.

Dejstvo je da sodobne obnovljene gume niso isto kot obnovljene gume 40 let nazaj, ko so se na veliko prodajale na našem tržišču. Sicer se je najprej za vprašat zakaj so se prodajale? Ker 1. pri nas ni bilo enostavno dobit "mischelink", 2. ker gume za zimsko vožnjo NISO obstajale oz. vsaj ne v obliki kot so sedaj. Tako so se razni lokalni majstri posluževali metod kot so "rezanje" pnevmatik in pa tudi "vlivanje" pnevmatike .. kasneje ko se je trg odprl so "nalite gume" veljale za poceni alternativo klasičnim pnevmatikam - za 101 in yugote 45 je bila taka guma celo boljša od original "tigar" plastike, edino obrabila se je (.. kar se tigar nikoli ni).

In sedaj preskok 30 let naprej kjer se sodobne "obnovljene" gume delajo nekoliko drugače; vsaka obnovljena guma ima ENAKE oznake kot klasična in iz teh je razvidno kje so meje njene zmogljivosti. In če je hitrostni razred na gumi H, ne vem zakaj ne bi zdržala 210 km/h!?

Glede oprijema in ostalih lastnosti; obnovljene gume so narejene za nezahtevne uporabike, jasno je prvo cilj njihove izdelave nizka cena. Kolikor vem je celo ADAC par let (1,2 .. ?) nazaj testiral eno švabsko "nalito" gumo in rezultat je bil čisto spodoben oz. precej boljši od made in PRC gum.

Glede zahtev avtorja teme pa; če voziš toliko po cesti, potem rajši kupi dobro gumo. Torej ne odsvetujem ti obnovljene gume zaradi tega ker je zanič, ampak zato ker se najdejo boljše in pri gumah se ne špara! Glede ekološkega aspekta pa; obnovljena guma ni nič bolj ekološka, za to da preplastijo staro gumo se porabi precej energije. In pa glavni problem gume je da se hitro izrabi, kar pomeni da je za okolje še večje breme kot pa kakšna "green" continentalka (mislim da je zveza potrošnikov ocenila gume tudi glede vsebnosti strupenih snovi)!

Jemljem nazaj besede o obrabi, dejansko se niti ne obrabljajo tako zelo!
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Še vedno ste eni pravi balkanci,ko se spomnite dedkov in stricev,ko so pobirali tekalne plasti po tleh za fičotih............
evil.gif

Današnje obnovljene pnevmatike so popolnoma ok za "normalno" uporabo!
grims-1.gif

Seveda so med njimi razlike,tako kot so razlike med novimi!
confused-1.gif

Prav na nobeni pa se ne odlepi tekalna plast!
stupid-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
mi lahko poves odkod crpas svoje znanje. In masine se niso spremenile ze nekaj casa. rotal je v stecaju kolikor vem...
evil.gif


se enkrat, obnovljene pnevmatike so pogojno ok izkljucno za tovorna vozila.

zelo strokovno
hysterical-1.gif



Pnevmatika, ki ji ni para. M+S ALPIN profil je razlog za dober oprijem pri nizkih temperaturah ali na vročem asfaltu. Lahko jih vozite prek celeta leta in verjemite, ne bo vam žal.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Žarko Petan je v enem svojem aforizmu napisal, da so na cesti najbolj nevarni naliti vozniki in nalite gume.
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
mi lahko poves odkod crpas svoje znanje. In masine se niso spremenile ze nekaj casa. rotal je v stecaju kolikor vem...
evil.gif


se enkrat, obnovljene pnevmatike so pogojno ok izkljucno za tovorna vozila.

zelo strokovno
hysterical-1.gif



Pnevmatika, ki ji ni para. M+S ALPIN profil je razlog za dober oprijem pri nizkih temperaturah ali na vročem asfaltu. Lahko jih vozite prek celeta leta in verjemite, ne bo vam žal.

Se vidi da ne vidiš dalj od domače vasi, sem pa jst svoje trditve podkrepil z objektivnimi testi s strani vodilnih avto-moto zvez. Kakšen je tvoj "argument"?
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
mi lahko poves odkod crpas svoje znanje. In masine se niso spremenile ze nekaj casa. rotal je v stecaju kolikor vem...
evil.gif


se enkrat, obnovljene pnevmatike so pogojno ok izkljucno za tovorna vozila.

zelo strokovno
hysterical-1.gif



Pnevmatika, ki ji ni para. M+S ALPIN profil je razlog za dober oprijem pri nizkih temperaturah ali na vročem asfaltu. Lahko jih vozite prek celeta leta in verjemite, ne bo vam žal.





Potem se hudo motis, obstaja celo vec razlicnih postopkov obnove...do tega da se karkase rentgensko pregledajo...
Pri tovornih pa se obnovljene veliko bolj uporabljajo.
Prednaci seveda Michelin ki ima vrhunske karkase za obnovo, vse drugo je srot.
Vrhunske so predvsem tovarnisko onovljene Michelin za katere trdijo da so popolnoma enako kvalitetne kot nove vendar precej cenejse.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.524
10.743
113
se umikam iz teme, sami butli in kao najbolj pametni... ne vem zakaj kr vsi tapametni ne kupite nalitih gum.

ekonomsko se tem ki obnavaljo pnevmatike sploh ne splača, pred leti še, ko so bile nove drage..da ne govorimo, da imap dejansko ponavadi vse pnevamtike ki so donatorke drugačne, da imajo notranje napake, ki jih ali pa jih ne pregledajo... upam da ti je jasno da ko enkrat zapelješ na robnik, lahko unicis notranjo karkaso... v glavnem...ne gobcajte na pamet.

seveda to ne pomeni, da se gume ne da nalit, ampak kvalitetno nalivanje (letalska industrija itd) tudi stane, kar pa tile garazni mojstri pri nas zagotovo ne počnejo.

over and out...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.990
-375
113
no, jest bom letos kupil nalite kramparce. sm se že odloču, pred sezono. Bomo vidl, če se bomo drugo leto še kej brali tukaj, če se pa ne bomo, boste pa vedeli zakaj!
wink-1.gif


ja kdaj je treba tud kej novega probat v življenju!
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
se umikam iz teme, sami butli in kao najbolj pametni... ne vem zakaj kr vsi tapametni ne kupite nalitih gum.

ekonomsko se tem ki obnavaljo pnevmatike sploh ne splača, pred leti še, ko so bile nove drage..da ne govorimo, da imap dejansko ponavadi vse pnevamtike ki so donatorke drugačne, da imajo notranje napake, ki jih ali pa jih ne pregledajo... upam da ti je jasno da ko enkrat zapelješ na robnik, lahko unicis notranjo karkaso... v glavnem...ne gobcajte na pamet.

seveda to ne pomeni, da se gume ne da nalit, ampak kvalitetno nalivanje (letalska industrija itd) tudi stane, kar pa tile garazni mojstri pri nas zagotovo ne počnejo.

over and out...

romzi - cepec


Ampak še vedno pišeš kot infantilen 13-letnik
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator: