Glavni mesiđ Tušmobila je po moje naslednji: vsi se usmerjate primarno na mlade (Orto, Itak). Mi na vse in to pomeni tudi tiste na 30 let, ki jih extra ugodne ponudbe za mlade ne ganejo, saj zanje niso več dovolj mladi. Ti ljudje plačujejo malce večje naročnine kot Ortosmartovci ali ITAK in so kaj hitro blizu paketom, kot je Tušmobil 30. (če poleg naročnine upoštevajo še svojo porabo).
Glavna prednost Tušmobila so izjemno enostavne in pregledne cene, enake za vsa omrežja.
Dileme pa so:
1. kaj se zgodi z neizkoriščenimi minutami
2. cene podatkovnih paketov
3. pogodbena kazen za predčasno prekinitev razmerja
4. podpora uporabnikom (izjemno pomembna zgodba, bolj kot si mislijo ljudje)
5. poslovni segment, ki zahteva malce drugačne prodajne kanale in strokovno osebje
Glavna prednost Tušmobila so izjemno enostavne in pregledne cene, enake za vsa omrežja.
Dileme pa so:
1. kaj se zgodi z neizkoriščenimi minutami
2. cene podatkovnih paketov
3. pogodbena kazen za predčasno prekinitev razmerja
4. podpora uporabnikom (izjemno pomembna zgodba, bolj kot si mislijo ljudje)
5. poslovni segment, ki zahteva malce drugačne prodajne kanale in strokovno osebje