Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
res so škoti na mobitelu.Kolega ima tut sklenjen poslovni paket 4 številk kater plačuje od 700-1000 € račune že zadnjih 5-6let. Niti enkrat ni dobil 1% popusta za karkoli.Smešno.
Mobitel bo moral naresti kaj novega ,ker drugač bo propadel dobesedno.Če pogledam po imeniku je večina znancev šla na Tuš ali na Simobil.V zadnjem letu jim je število naročnikov kr orenk padlo.Sam če primerjamo cene aparatov: npr. nokia 7373 -Mobitel = 188€ v naročnini
-Tušmobil = 129€ v predplačniškem paketu
očitna razlika
Spet te aparati niso zaklenjeni in flešani kot pri simobilu pa da razumeš razliko v ceni.
Samo pa bo treba pustiti tušmobilu čas da se postavi na noge.
Ko bo aktiven 3G pa druge funkcije bo zmagal.
Motiš se. Mobitelu se število naročnikov še vedno povečuje, upadajo Mobi. Absolutno (mobi plus naročniki) pa so mogoče izgubili 1% uporabnikov v enem letu.Naročniki prinesejo Mobitelu v povprečju 3-4 več denarja. Posledično se jim kljub vsemu povečujejo prihodek (5% na letni ravni), še bolj pa dobiček (skoraj 30% na letni ravni).
Mobitel bi bil po moje najbolj vesel, če bi imel 800.000 naročnikov in nobenega Mobiuporabnika. Denarja bi bilo toliko ali še več, kot ga ima sedaj. Upadel bi mu tržni delež na cca 40%, s tem pa bi lahko APEK pozabil na asimetrijo in druge regulatorne omejitve, ki Mobitelu sedaj preprečujejo dodatno cenovno vojno proti Simobilu in Tušmobilu. Seveda bi takšen scenarij pomenil problem za druge operaterje, ker se več ni bi mogli zanašati na fine denarce, ki jih sedaj dobivajo od Mobitela na račun asimetrije in s tem (v bistvu Mobitelovim) denarjem financirajo svoje nižje cene, s katerimi skušajo prevzemati Mobitelove uporabnike.
S popusti in ugodnostmi je tako. Uporabniki bi imeli vse po vrsti, operater pa (če želi poslovati uspešno) mora te ugodnosti dajati zelo preudatno in takrat, ko res ni druge izbire.
Seveda pa ni vseeno, v kakšni fazi je kakšen operater. Nekdo, ki ima 68% trga se lahko obnaša dosti manj agresivno kot nekdo, ki je na trg šele prišel (npr. Tušmobil). Če želi slednji sploh dobiti kakšnega uporabnika (ob več kot 90% razširjenosti mobilne telefonije v SLO) mora le-tega prevzeti Mobitelu ali Simobilu. Torej mora biti od obeh ugodnejši. Ker se ne more tehnološko od daleč primerjati s Simobilom, še bistveno, bistveno manj pa z Mobitelom, mora biti še bistveno cenejši. Na račun tega bo res dobil nekaj uporabnikov, od njih pa ne bo imel bistvenega dobička, saj jim mora za malo denar zagotavljati veliko količino storitev. Ima pa vsaka zgodba dve plati in druga je, da se bosta morala Mobitel in Simobil prej ali slej prilagoditi Tušmobilu in njegovemu nastopu na trgu. Ali bo to z nižanjem cen ali kako drugače ne vem. Predvidevam pa, da se v bistveno nižje cene ne bosta spuščala, saj bi z njimi morda res obdržala nekaj % uporabnikov, ki bi sicer ušli na Tušmobil. A hkrati bi si zmanjšala prihodke pri tistih, ki bi jima tako ali drugače ostali zvesti. Pod črto bi bila izguba, zato splošnih popustov in nižjih cen skoraj zagotovo ne bo. Bodo pa razni lojalnostni programi, bonusi, razlikovanje uporabnikov glede na denar, ki ga prinesejo operaterju ipd. Skratka, prej ali slej bo konec navidezne enakopravnosti uporabnikov. Operater jih bo obravnaval glede na denarce, ki mu jih vsak mesec prinesejo. Več mu prineseš, ceneje boš dobil kakšno stvar bonus, popust ipd. V ozadju vsega je dober CRM sistem in tržna strategija, predvsem pa jasna definicija kriterijev, po katerih presojaš svojo uspešnost.
V času Majzlja je bil pomemben kriterij število uporabnikov. Že dolgo ni več. Pomembnejši so prihodki in še bolj dobiček. oboje je povezano s številom uporabnikov, ne pa v celoti. Lahko jih imaš manj pa tiste toliko bolj zapravljive ali pa ogromno varčnih. V tem drugem primeru si na slabšem, saj moraš bolj dimenzionirati omrežje in tehnologijo (to stane), obenem pa te za moda stiska APEK z raznimi birokratskimi omejitvami.