Novo pri Tušmobilu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
590
10
18
Citat:
Uporabnik iii pravi:
zadnji...

je že kdo uspel prenesti brezplačne minute iz Tuševe kartice na SIMko? ... mene so tak čudn gledal kaj neki govorim...
frown-1.gif

Da, jaz.
Koda se dobi na blagajni. Vsaj v Celju je tako. Žal pa ponekod trgovke še ne vedo za ta "feature".
http://tusmobil.yi.org/viewtopic.php?f=6&t=99&p=2192#p2192

Lithium
 

ahac

Pripravnik
19. avg 2007
99
1
8
Citat:
Uporabnik lithium pravi:

Citat:


your point being?


IRC je že malo out, client mora biti inštaliran na PC .. večina jih čveka preko MSN, yahoo, google ... oz web aplikacij ..



Lithium




Ah, ja.. MSN, itd.. niso inštalirani na PC?

Men se zdi, da so.. pa za večino to sploh ni problem. Sploh pa obstaja webchat za irc za tiste, ki nimajo klienta.



ps. Na irc lahko pridem tud z mojim bednim
telephone7.gif
.. na vaš chat pa ne.
 
Nazadnje urejeno:

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
1. Ne pise v drobnem tisku, da jih moras porabiti v enem mesecu??

2. Ce ta mesec naberem npr. 10 minut dobroimetja, moram napolniti predplacniski racun se ta mesec ali ga lahko drugi mesec, ali pa dobroimetje "caka" na Tus kartici dalj casa?

3. Ni ta akcija o zbiranju minut do maja 2008? Kaj pa potem??

Lp
 

lithium

Pripravnik
18. avg 2007
590
10
18
Citat:
Uporabnik Marburg pravi:
1. Ne pise v drobnem tisku, da jih moras porabiti v enem mesecu??

2. Ce ta mesec naberem npr. 10 minut dobroimetja, moram napolniti predplacniski racun se ta mesec ali ga lahko drugi mesec, ali pa dobroimetje "caka" na Tus kartici dalj casa?

3. Ni ta akcija o zbiranju minut do maja 2008? Kaj pa potem??

Lp

1. Minute, ki jh zbiraš ta mesec, bi jih kao lahko koristil naslednji. Oz. vsakega prvega se prenesejo minute iz predhodnega meseca na tvoj tušmobil. O tem te obvestijo s SMS. Potem jih pa moraš porabiti v enem mesecu.

2. Dobroimetje čaka in se sešteva, dokler ne narediš povezave s tušmobilom.

3. Tudi jaz sem to zasledil. Pojma nimam kaj bo po maju 2008. Upam, da ostane tako.

Lithium
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:

res so škoti na mobitelu.Kolega ima tut sklenjen poslovni paket 4 številk kater plačuje od 700-1000 € račune že zadnjih 5-6let. Niti enkrat ni dobil 1% popusta za karkoli.Smešno.

Mobitel bo moral naresti kaj novega ,ker drugač bo propadel dobesedno.Če pogledam po imeniku je večina znancev šla na Tuš ali na Simobil.V zadnjem letu jim je število naročnikov kr orenk padlo.Sam če primerjamo cene aparatov: npr. nokia 7373 -Mobitel = 188€ v naročnini

-Tušmobil = 129€ v predplačniškem paketu

očitna razlika

Spet te aparati niso zaklenjeni in flešani kot pri simobilu pa da razumeš razliko v ceni.

Samo pa bo treba pustiti tušmobilu čas da se postavi na noge.

Ko bo aktiven 3G pa druge funkcije bo zmagal.




Motiš se. Mobitelu se število naročnikov še vedno povečuje, upadajo Mobi. Absolutno (mobi plus naročniki) pa so mogoče izgubili 1% uporabnikov v enem letu.Naročniki prinesejo Mobitelu v povprečju 3-4 več denarja. Posledično se jim kljub vsemu povečujejo prihodek (5% na letni ravni), še bolj pa dobiček (skoraj 30% na letni ravni).

Mobitel bi bil po moje najbolj vesel, če bi imel 800.000 naročnikov in nobenega Mobiuporabnika. Denarja bi bilo toliko ali še več, kot ga ima sedaj. Upadel bi mu tržni delež na cca 40%, s tem pa bi lahko APEK pozabil na asimetrijo in druge regulatorne omejitve, ki Mobitelu sedaj preprečujejo dodatno cenovno vojno proti Simobilu in Tušmobilu. Seveda bi takšen scenarij pomenil problem za druge operaterje, ker se več ni bi mogli zanašati na fine denarce, ki jih sedaj dobivajo od Mobitela na račun asimetrije in s tem (v bistvu Mobitelovim) denarjem financirajo svoje nižje cene, s katerimi skušajo prevzemati Mobitelove uporabnike.



S popusti in ugodnostmi je tako. Uporabniki bi imeli vse po vrsti, operater pa (če želi poslovati uspešno) mora te ugodnosti dajati zelo preudatno in takrat, ko res ni druge izbire.



Seveda pa ni vseeno, v kakšni fazi je kakšen operater. Nekdo, ki ima 68% trga se lahko obnaša dosti manj agresivno kot nekdo, ki je na trg šele prišel (npr. Tušmobil). Če želi slednji sploh dobiti kakšnega uporabnika (ob več kot 90% razširjenosti mobilne telefonije v SLO) mora le-tega prevzeti Mobitelu ali Simobilu. Torej mora biti od obeh ugodnejši. Ker se ne more tehnološko od daleč primerjati s Simobilom, še bistveno, bistveno manj pa z Mobitelom, mora biti še bistveno cenejši. Na račun tega bo res dobil nekaj uporabnikov, od njih pa ne bo imel bistvenega dobička, saj jim mora za malo denar zagotavljati veliko količino storitev. Ima pa vsaka zgodba dve plati in druga je, da se bosta morala Mobitel in Simobil prej ali slej prilagoditi Tušmobilu in njegovemu nastopu na trgu. Ali bo to z nižanjem cen ali kako drugače ne vem. Predvidevam pa, da se v bistveno nižje cene ne bosta spuščala, saj bi z njimi morda res obdržala nekaj % uporabnikov, ki bi sicer ušli na Tušmobil. A hkrati bi si zmanjšala prihodke pri tistih, ki bi jima tako ali drugače ostali zvesti. Pod črto bi bila izguba, zato splošnih popustov in nižjih cen skoraj zagotovo ne bo. Bodo pa razni lojalnostni programi, bonusi, razlikovanje uporabnikov glede na denar, ki ga prinesejo operaterju ipd. Skratka, prej ali slej bo konec navidezne enakopravnosti uporabnikov. Operater jih bo obravnaval glede na denarce, ki mu jih vsak mesec prinesejo. Več mu prineseš, ceneje boš dobil kakšno stvar bonus, popust ipd. V ozadju vsega je dober CRM sistem in tržna strategija, predvsem pa jasna definicija kriterijev, po katerih presojaš svojo uspešnost.

V času Majzlja je bil pomemben kriterij število uporabnikov. Že dolgo ni več. Pomembnejši so prihodki in še bolj dobiček. oboje je povezano s številom uporabnikov, ne pa v celoti. Lahko jih imaš manj pa tiste toliko bolj zapravljive ali pa ogromno varčnih. V tem drugem primeru si na slabšem, saj moraš bolj dimenzionirati omrežje in tehnologijo (to stane), obenem pa te za moda stiska APEK z raznimi birokratskimi omejitvami.
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik lithium pravi:
IRC sem uporabljal že na vax-vms terminalih, ko si verjetno še proizvajal kupčke v plenice.

Terminali so bili samo prikljuceni na VAX, na katerem je tekel VMS. Terminali sami nimajo nic skupnega z VAXi ali z VMSom oz. drugace: ne obstaja nic, cemur bi se reklo "vax-vms terminal", obstaja pa cel kup VT in njihovih klonov
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Glede tusmobila in iphona je moje mnenje, da pac nekdo ni zaracunal marze in je zdej ceu problem ...
smile-1.gif
Pa ne glede na nacin, na katerega je Tusmobil aparate dobil. Dokler ga servisira in daje nanj garancijo, works fine for me.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.546
297
83
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
res so škoti na mobitelu.Kolega ima tut sklenjen poslovni paket 4 številk kater plačuje od 700-1000 € račune že zadnjih 5-6let. Niti enkrat ni dobil 1% popusta za karkoli.Smešno.
Mobitel bo moral naresti kaj novega ,ker drugač bo propadel dobesedno.Če pogledam po imeniku je večina znancev šla na Tuš ali na Simobil.V zadnjem letu jim je število naročnikov kr orenk padlo.Sam če primerjamo cene aparatov: npr. nokia 7373 -Mobitel = 188€ v naročnini
-Tušmobil = 129€ v predplačniškem paketu
očitna razlika
Spet te aparati niso zaklenjeni in flešani kot pri simobilu pa da razumeš razliko v ceni.
Samo pa bo treba pustiti tušmobilu čas da se postavi na noge.
Ko bo aktiven 3G pa druge funkcije bo zmagal.

Motiš se. Mobitelu se število naročnikov še vedno povečuje, upadajo Mobi. Absolutno (mobi plus naročniki) pa so mogoče izgubili 1% uporabnikov v enem letu.Naročniki prinesejo Mobitelu v povprečju 3-4 več denarja. Posledično se jim kljub vsemu povečujejo prihodek (5% na letni ravni), še bolj pa dobiček (skoraj 30% na letni ravni).
Mobitel bi bil po moje najbolj vesel, če bi imel 800.000 naročnikov in nobenega Mobiuporabnika. Denarja bi bilo toliko ali še več, kot ga ima sedaj. Upadel bi mu tržni delež na cca 40%, s tem pa bi lahko APEK pozabil na asimetrijo in druge regulatorne omejitve, ki Mobitelu sedaj preprečujejo dodatno cenovno vojno proti Simobilu in Tušmobilu. Seveda bi takšen scenarij pomenil problem za druge operaterje, ker se več ni bi mogli zanašati na fine denarce, ki jih sedaj dobivajo od Mobitela na račun asimetrije in s tem (v bistvu Mobitelovim) denarjem financirajo svoje nižje cene, s katerimi skušajo prevzemati Mobitelove uporabnike.

S popusti in ugodnostmi je tako. Uporabniki bi imeli vse po vrsti, operater pa (če želi poslovati uspešno) mora te ugodnosti dajati zelo preudatno in takrat, ko res ni druge izbire.

Seveda pa ni vseeno, v kakšni fazi je kakšen operater. Nekdo, ki ima 68% trga se lahko obnaša dosti manj agresivno kot nekdo, ki je na trg šele prišel (npr. Tušmobil). Če želi slednji sploh dobiti kakšnega uporabnika (ob več kot 90% razširjenosti mobilne telefonije v SLO) mora le-tega prevzeti Mobitelu ali Simobilu. Torej mora biti od obeh ugodnejši. Ker se ne more tehnološko od daleč primerjati s Simobilom, še bistveno, bistveno manj pa z Mobitelom, mora biti še bistveno cenejši. Na račun tega bo res dobil nekaj uporabnikov, od njih pa ne bo imel bistvenega dobička, saj jim mora za malo denar zagotavljati veliko količino storitev. Ima pa vsaka zgodba dve plati in druga je, da se bosta morala Mobitel in Simobil prej ali slej prilagoditi Tušmobilu in njegovemu nastopu na trgu. Ali bo to z nižanjem cen ali kako drugače ne vem. Predvidevam pa, da se v bistveno nižje cene ne bosta spuščala, saj bi z njimi morda res obdržala nekaj % uporabnikov, ki bi sicer ušli na Tušmobil. A hkrati bi si zmanjšala prihodke pri tistih, ki bi jima tako ali drugače ostali zvesti. Pod črto bi bila izguba, zato splošnih popustov in nižjih cen skoraj zagotovo ne bo. Bodo pa razni lojalnostni programi, bonusi, razlikovanje uporabnikov glede na denar, ki ga prinesejo operaterju ipd. Skratka, prej ali slej bo konec navidezne enakopravnosti uporabnikov. Operater jih bo obravnaval glede na denarce, ki mu jih vsak mesec prinesejo. Več mu prineseš, ceneje boš dobil kakšno stvar bonus, popust ipd. V ozadju vsega je dober CRM sistem in tržna strategija, predvsem pa jasna definicija kriterijev, po katerih presojaš svojo uspešnost.
V času Majzlja je bil pomemben kriterij število uporabnikov. Že dolgo ni več. Pomembnejši so prihodki in še bolj dobiček. oboje je povezano s številom uporabnikov, ne pa v celoti. Lahko jih imaš manj pa tiste toliko bolj zapravljive ali pa ogromno varčnih. V tem drugem primeru si na slabšem, saj moraš bolj dimenzionirati omrežje in tehnologijo (to stane), obenem pa te za moda stiska APEK z raznimi birokratskimi omejitvami.

Hvala bogu da APEK drži Mobitel za jajca drgač bi mobitel še več zvišal cene pogovorov tko pa ne sme...Vsakega oparaterja je treba privit da ne bi delal kar je delal mobitel...
evil.gif
 

grobo

Pripravnik
23. jul 2007
893
0
16
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Evo, včeraj naredil prenos cifre na Tuš. Bil sem 9 let pri Mobitelu, reden plačnik in vzorna stranka. V teh 9 letih nisem dobil niti enkrat kakega 'bonusa' ker sem toliko časa njihova stranka medtem ko so pa baje lani pri Simobilu dobili nekih 60eur dobropisa.
Enostavno zamal se mi zdi da naj še vztrajam pri njih ker cene skoraj nič ne spreminjajo, ko bi bili vsaj klici znotraj Mobitela cenejši-pa so DRAGI. Ko jih *ebe po domače povedano.

Čez en teden bom že preklopljen
cheer.gif
Vzel samo paket tušmobil25 brez kake vezave.
Glede Tuša nisem več skeptičen ker v njih vidim podjetje kakršno je bilo pred 2 letoma T-2. Vsi so pljuvali po njih, danes so pa dober konkurent.

Za 20 do 25 € mesčno pričakuješ kakšno ugodnost. Potem moram takoj zahtevat avtocesto do lastne garaže, ker vsaj toliko pustim vsak mesec DARS-u
crazy1.gif
 

Garfield

Pripravnik
19. avg 2007
223
0
16
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Evo, včeraj naredil prenos cifre na Tuš. Bil sem 9 let pri Mobitelu, reden plačnik in vzorna stranka. V teh 9 letih nisem dobil niti enkrat kakega 'bonusa' ker sem toliko časa njihova stranka medtem ko so pa baje lani pri Simobilu dobili nekih 60eur dobropisa.
Enostavno zamal se mi zdi da naj še vztrajam pri njih ker cene skoraj nič ne spreminjajo, ko bi bili vsaj klici znotraj Mobitela cenejši-pa so DRAGI. Ko jih *ebe po domače povedano.

Čez en teden bom že preklopljen
cheer.gif
Vzel samo paket tušmobil25 brez kake vezave.
Glede Tuša nisem več skeptičen ker v njih vidim podjetje kakršno je bilo pred 2 letoma T-2. Vsi so pljuvali po njih, danes so pa dober konkurent.




Tisto z dobropisom je sledeče;

Cca 2 meseca pred istekom aneksa ti pošljejo ponudbo z 2 možnostima;
1) telefon, ki ima mogoče malo bolj ugodno ceno od redne ponudbe
2) bonus z določeno vsoto

jaz sem dobil letos 100 EU bonusa
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik grobo pravi:
Za 20 do 25 € mesčno pričakuješ kakšno ugodnost. Potem moram takoj zahtevat avtocesto do lastne garaže, ker vsaj toliko pustim vsak mesec DARS-u
crazy1.gif

Jah za dijaka in do zdaj študenta je več kot pol miljona starih SITov zmetanih za čvekanje po telefonu več kot dovolj. Odgovori mi na tole vprašanje: Ali se dobre stranke - slabe stranke razlikujejo po tem če nekdo zapravi samo "20€" in nekateri "150€"? Je taka politika Mobitela?

Potem mi pa še argumentiraj zakaj hudiča si potem tisti ljudje poslovneži (nekaj postov višje so) ki zapravijo po več 100€ upajo, si drznejo napisati post o tem da niso dobili nobenega bonusa po desetletju takega zapravlanja?


Sej bo, sej bo
priden.gif
....komaj čakam da mobitel dobi po nosu od konkurence tako kot jih je dobil Telekom/Siol od T-2.
 

grobo

Pripravnik
23. jul 2007
893
0
16
Pol miljona gor ali dol. Vem za fizične uporabnike (ne podjetja), ki tak promet naredijo v enem mesecu, v dveh pa z lahkoto. Segmentiranje strank obstaja in ne samo pri mobitelu.
Poslovneži, ki zapravijo po 100 € tudi niso neke hude stranke (čeprav nekaj ugodnosti imajo). Tisti, ki pa imajo račune po 500 + € pa pravijo, da nimajo nobene ugodnosti pa:
a) kotalijo buče
b) nimajo pojma kakšne ugodnosti sploh dobivajo/so jim na voljo

Se boš pa krepko načakal ...
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik grobo pravi:

Tisti, ki pa imajo račune po 500 + € pa pravijo, da nimajo nobene ugodnosti pa:

a) kotalijo buče

b) nimajo pojma kakšne ugodnosti sploh dobivajo/so jim na voljo




RAZSVETLI NAS ker vidim da veliko veš. Povej nam o teh ugodnostih.





Sem pa vesel da sem šel stran od takega podjetja. Ugodnosti gor ali dol, cene so še vedno absurdne pri Mobitelu. Pa-pa Mobitel
aplauz.gif
 
Nazadnje urejeno:

grobo

Pripravnik
23. jul 2007
893
0
16
Ugodnosti so načeloma odvisne od konkretnega primera. Sicer pa ni bil moj namen debata na temo ugodnosti pri mobitelu/simobilu/x-mobilu/petrolu/darsu/... ampak me je zmotilo samo absurdno pričakovanje nekih jakih ugodnosti pri porabi 20 €.
Koliko je paket cene/storitve konkurenčen pri katerem operaterju pa vsak najbolje ve
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Lej kolega, ti si sam določil znesek 20€, jst ga nisem nikjer omenil da naj bi toliko plačeval pri Mobitelu. Toliko o tvoji absurdnosti.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.