Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Ne bo držalo. Če so frekvence pridobljene s kaznivim dejanjem, se lahko vzamejo.
To je osnovni koncept prava. Pravna ničnost dejanj, ki so temelječe, oz posledica kaznivega dejanja.
Je pa dolga pot do tega. Najprej mora biti pred sodiščem dokazano kaznivo dejanje, nato mora biti sprožen postopek za ničnost pravnih dejanj, ki so bili posledica kaznivega dejanja. Za drugo definitivno poskrbijo Tušmobilovi konkurenti, za prvo mora pa svoje oddelati tožilstvo in sodstvo. In pri prvem je itak v Sloveniji največji problem.
Najprej dokler dokažejo, kaj je res in kaj ne, bo kar nekja časa mimo, leta 2015-2016, če ne prej je pa povsem nov razpis za dodelitev vseh frekvenc za vse operaterje na novo, tako da frekvence do takrat ostajajo vsem, katere imajo
Državi pa se zagotovo ne isplača ukinjat sedaj frekvenc komerkoli, ker bo ob enem mogla plačati oškodninu operterju, ker je ta/so vložil kar nekaj sredstev že v to. In nemorejo nositi odgovornosti za nekaj, ker je/so dobil žegen državnega uradnika zadolženega za to področje, da lahko opravlja/jo storitev na dodeljeni frekvenci.
Konkurenco pa če kaj moti, naj da potem najprej odpoved tistim zaposlenim v svojem podjetju, kateri so bili zadolženi za pravo oz. kateri so bili dolžni spremljati Uradni list, pa niso, kajti če bi ga spremljali, bi lahko ugotovili, da je bil razpis zunaj
Mislim, da je konkurenci bilo zadoščeno, saj če se ne motim je Tušmobil eno leto kasneje vpeljal UMTS 900, kot bi ga sicer vpeljal, pa je bil onemogočen, tko da dovolj je bilo jokanja slednjih, imeli so najmanj deset let časa, da si uredijo svoje omrežje na podeljenih frekvencah, pa niso, sedaj pa ko jih prehiteva zadnji prispeli na tržišču, pa se pritožujejo in jokajo, kar naj se.