Zadeva je taka, da bob prinaša čisto izgubo. V veliki meri zaradi bigbob paketa. To se lahko preračuna. Cena za zaključevanje klicev je znana, in po tej ceni ni šans da je bob dobičkonosen. Izguba pa se pokrije z višjim dobičkom blagovne znamke Si.mobil. Obe znamki sta pod isto firmo. Tukaj je možno veliko mahinacij. Možno je tudi dokazati, da so cene naročniških paketov simobila (glavna blagovna znamka) podražile zaradi boba.Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
bob nima trgovin in zaposlenih v ta namen, ima omejen nabor storitev, plačljiv support,..tuš pa fura klasično trgovino in zato so višji stroški,..
b
Občutek pa imam, da gre tuš v enako zgodbo zaradi paketa Brez. Ni logike, da gre Brez paket na 0,15 €/min, če je osnovni predplačniški paket 0,12 €/min. Bolj je logično, da bi šel na 0,12 €/min. Zaradi te spremembe menim, da tuš nekaj pripravlja.