Naj samo spomnim. Pri Tušmobilu sem aktiviral številko po želji (storitev "srebrna številka"), jo v nadaljevanju prenesel k drugemu operaterju in kasneje ponovno nazaj k Tušmobilu. Sporno pri tem je bilo, da so ponovno obračunali omenjeno storitev, zato sem reklamiral njihov račun in dobil odgovor, da to storitev obračunajo vedno (tudi v primeru povratka), saj imajo v času, ko se številka ne nahaja pri Tušmobilu, slednjo v t.i. karanteni. Sploh si ne predstavljam, če bi si izbral storitev "diamantna številka" (še lepša številka) in plačal 200 EUR ob vsakem morebitnem povratku številke k Tušmobilu.
Saj ni res, pa je...
Obrnil sem se na APEK in pred dnevi dobil odgovor, da jim je Tušmobil sporočil, da so priznali napako in da so to težavo že rešili s stranko po mirni poti.
Saj ni res, pa je...
Jaz od Tušmobila (razen prvotnega odgovora na reklamacijo, da uporabljajo "karanteno"), nisem prejel ničesar, nazadnje sem pravzaprav prejel le njihov opomin, kjer me bremenijo za neporavnane obveznosti (kajpak sporne storitve doslej še nisem poravnal).
V odgovoru APEK so mi tudi zapisali, naj se na njih obrnem takoj, če navedene informacije o mirnem reševanju s stranko ne držijo, zato že pišem reply.
V zvezde ne kujem nobenega operaterja, saj se povsod pojavljajo problemi, a vendarle, to kar počnejo pri Tušmobilu, je zame že kaplja čez rob.