Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Pakul naj gre mal na njihov forum, bo videl koliko težav imajo uporabniki. To kar so storili je sramota za firmo. Ko bi razvili v nulo, potem bi lahko služili s tem.
Mi ga imamo od Decembra.. je stari ravno "umrl". MI ze od zacetka nimamo problemov. Enkrat vmes ni delalo glasovno upravljanje, pa smo resetirali daljinca in je sedaj ze en cas vse ok.. Za moje pojme je tudi slika lepša kot na starem,... Je pa še v uporabi Box-s,... pa študiram da ga zamenjati ali ne, ker tam pa rabim številčnico za upravljati TV.
Uporabnike obveščamo, da je trenutno moteno delovanje mobilnih storitev v našem omrežju. Strokovnjaki napako odpravljajo, tako da si prizadevamo, da bodo storitve uporabnikom ponovno na voljo v najkrajšem možnem času. Za nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.
Na nekaterih regijah je bila zadeva hitro gor, nekje malce kasneje. Že nekaj časa pa je vse up&running. Ja, jebat ga, ni ga sistema ki kdaj nebi malce zaštrikal (tudi velikim se zgodi ala Google, FB, Telekom )
Še eno vprašanje, kako to misliš lastniški box? A sedanji Siol BOX je lastniški? Tudi če je lastniški kaj imaš ti od tega za razliko od "najemnega" NEO BOX-a? Hvala
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.