Pozdravljeni!
Lani junija sem preko paketa T3 Mobile vzel mobilni telefon in zakupil 20€ pogovorov in se ob tem vezal na T2 za neko obdobje (ker internet in TV na optiki delujeta super, druge možnosti za internet pa doma sploh nimam, nisem nameraval menjati). Letos 12.6. pa sem od T2 dobil naslednji SMS:
Citat:
Pozdravljeni! Ker vam bo kmalu potekla vezava narocniskega paketa, vas obvescamo, da se ni prepozno, da si izberete nov mobilni aparat in podaljšate ali spremenite narocnisko razmerje za nov paket! Vas T-2!
Ko sem poklical na informacije, kaj to pomeni, so mi povedali, da je zakup kolicin potekel, zato sem pred enim mesecem prenesel (ženino) številko na Tuš (paket vse najboljše), saj je precej ugodnejši od ponudbe T2. Danes pa sem dobil račun za mesec julij, na katerem je še vedno obračun zakup podatkov, na T2 centru pa so mi povedali, da je bilo SMS sporočilo očitno poslano pomotoma (a so priznali, da so ga res poslali, saj mi ga zaposlena prebrala iz njihovega sistema) in da je v resnici količina pogovorov zakupljena za 24 mesecev, se pravi še do naslednjega junija. Če se s tem ne strinjam pa naj vložim uradno pritožbo. Kaj svetujete, imam na podlagi poslanega SMS in kratkega pogovora po info liniji pravico do prekinitve zakupa pogovorov (glede na običajne pogoje je verjetno res bila za 24 mesecev, do svojega arhiva bom prišel čez vikend), čeprav se izkaže, da sem rez podpisal za 24 mesecev?
lp,M