>Pa sem takrat klical, ce lahko preverijo, kaj je narobe, pa je gospodic na drugi strani linije rekel, da ne gre zato, ker je lastnik in placnik za to stevilko podjetje... in da izpisek stevilk lahko dobijo le v podjetju... in da se kao zato ne da dodat certifikata ...
Bomo videli, kaj bo, ko bo delalo dodajanje certifikata. Res pa je, da pri nas ne gre za službene številke, namenjene klicanju, ampak imamo podatkovni paket. Tisti graf porabe je tako nenatančen, da smo zaprosili za geslo, da lahko preko si.asistenta spremljamo porabo, da ne bi prišlo do prevelike prekoračitve.
Citat:
Tako nekako tudi pise tukaj >> KLIK
Kako do gesla
Geslo prejmete ob sklenitvi novega naročniškega razmerja oz. ob izpolnitvi zahtevka o dodelitvi gesla (velja tudi za obstoječe naročnike) v vseh centrih Si.mobil - Vodafone in pri izbranih pooblaščenih prodajalcih. Geslo lahko pridobi samo naročnik naših storitev kot fizična oseba oz. pooblaščena oseba pravne osebe
Čaki - tukaj piše samo o geslu, nikjer pa ni omenjeno, da ni možna uporaba Si.asistenta s certifikatom