Novo pri Simobilu IV.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Kerega vikenda? Drugega v Marcu 2006?
smile-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Simobil ima nov odzivnik na 080-40-40-40.


Preden ugotoviš, kako dobiti človeka na telefon, rabiš pet minut poslušanja nadležne tajnice... izbira se skriva tri nivoje globoko. Najprej pritisneš 2 za ponudbo, nato menda 1 za naročnike, nato pa 9 za svetovalca.
bonk.gif



Totalno user unfriendly.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Ravno pred 2 dnevi sm glih neki klicu gor pa poslušam do konca in sploh ni omenilo "svetovalca". Pokličem še 1x in mi kot zadnjo možnost - 9. možnost šele ponudi svetovalca!!!! in potem še 1x 9 za svetovalca v slo jeziku...

Sej na nek način je to pametno, da ti prej našteje vse možnosti oziroma tajnica že poda splošne info... namen tega je zmanjšnje čakalnih vrst itd...
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Saj ne vem, kaj bi rekel.... Tako odličnega argumenta pa že dolgo ne.

To v bistvu ni racionalizacija stroškov, ampak skrb za mentalno zdravje zaposlenih.
hysterical-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Saj ti ne pravim, kaj moraš reči
smile-1.gif
.

Pravim samo, da tako neumnega argumenta že dolgo ne. Potem je najbolje, da kar odpustijo celoten helpdesk in naj se uporabniki sami znajdejo. Itak so vsi tečni, kličejo za vsako malenkost in grozijo "agentom in agentkam" s smrtjo in/ali občevanjem s člani njihove ožje družine.

Bistvo helpdeska je, da uporabnik čimprej najde odgovor na svojo težavo. 4 nivoje globok telefonski odzivnik, ki je poln raznih neuporabnih zadev kot npr. "kako izklopiti prikazovanje identitete klicočega" (neuporabno za telefonski helpdesk) prisili uporabnika, da 5 minut išče način, kako kontaktirati nekoga živega, pri čemer jih bo polovica itak obupala nekje na sredi (sploh tehnično manj razsvetljeni).

Velik minut za kvaliteto celotne Simobilove storitve - skoraj neuporaben helpdesk. Pri čemer je "opevani" Si-Asistent na internetu še večja cvetka (števec je že?).


Res je, vsak zakaj ima svoj zato. Samo zato je v tem primeru nižanje stroškov na račun kvalitete storitev in NE nižanje obremenjenosti zaposlenih na račun kvalitete storitev.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Seveda je "pogovor s svetovalcem" na zadnjem mestu. Najmanj uporabljana storitev verjetno...

Come on... to ni Interspar, da je kruh na drugem koncu štacune.
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
ksz

Konec meseca lahko vzamem nov telefon, pa mi v zdajšni ponudbi noben preveč ne prepriča tako, da če mogoče kdo ve kdaj pridejo novi?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Nihče mi ne bo pravil, kaj naj rečem. Vsak zakaj ima svoj zato.
Ne, kaj boš rekel, je povsem tvoja stvar, na tak način te dajo malo na hladno, da a: pozabiš, kaj si hotel, b: te mine, da bi klikal, c: se malo ohladiš in zdereš na posnetke.
Ni neumno.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Simobil ima nov odzivnik na 080-40-40-40.


Preden ugotoviš, kako dobiti človeka na telefon, rabiš pet minut poslušanja nadležne tajnice... izbira se skriva tri nivoje globoko. Najprej pritisneš 2 za ponudbo, nato menda 1 za naročnike, nato pa 9 za svetovalca.
bonk.gif



Totalno user unfriendly.

to so zato nardil, ker parim v klicnem centru ne bodo podaljšali pogodbe, torej ostanejo samo še študentje + par pogodbeno zaposlenih
wink-1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
nekateri telefoni imajo napisano da ponudba/cena velja do 30.6.

ampak pred tem je pisalo da cene veljajo do 31.5.
smirk-1.gif

potem so pa samo zamenjali datume, cene so pa iste
cheer.gif



novo pri simobilu je to da ti oni dajo 40€, če podpišeš za 24 mesecev
grims-1.gif

ali pa ti dajo 50€ če ne vzameš telefona in se zavežeš za 24mesecev
shocked-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Sem tudi jaz dobil kao super ponudbo, da mi dajo 40€ za vezavo 24 mesecev...
uf-1.gif
...Bodo kaj kmalu dobili mojo sim kartico nazaj, številko pa prenesel h konkurenci. Sem njihov naročnik že od prvih dni, pa mi ponudijo tako neumno ponudbo. Raje nič kot to.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
S tako ponudbo boste od mene dobili samo še SIM kartico in prekinitev naročnine. Malce za malo se mi zdi tako mizerna ponudba
crazy1.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
mogoče pa podcenjujejo svoje stranke
grims-1.gif

Poznam še ene, ki podcenjujeo svoje stranke. Ne vem pa, ali je to, da so tudi zelene barve, naključje, ali vzorec...
evil.gif


LP,

Milan
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
mogoče pa podcenjujejo svoje stranke
grims-1.gif

Poznam še ene, ki podcenjujeo svoje stranke. Ne vem pa, ali je to, da so tudi zelene barve, naključje, ali vzorec...
evil.gif


LP,

Milan

Gospod Milan najbrž ste imeli v mislih rdečo barvo oz. operaterja z rdečim sloganom.

Kako drugače pa naj si razlagamo recimo telefon Nokia E75, ki je top telefon se pri rdečih prodaja v paketu za skoraj 200x večjo ceno
sprasujem se.gif
od dotičnih, katere navajate v povsem primerljivem paketu po ceni?

Verjamem, da se strinjate z menoj, da to ni podcenjevanje, ampak dejansko imeti svojega uporabnika za norca.

S spoštovanjem, lep pozdrav.
 
Nazadnje uredil moderator:

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Sem tudi jaz dobil kao super ponudbo, da mi dajo 40€ za vezavo 24 mesecev...
uf-1.gif
...Bodo kaj kmalu dobili mojo sim kartico nazaj, številko pa prenesel h konkurenci. Sem njihov naročnik že od prvih dni, pa mi ponudijo tako neumno ponudbo. Raje nič kot to.

asko, povej mi kakšna se ti zdi primerna ponudba zate,...
pa napiši morda zraven še tvojo mesečno porabo,...da presodi še kdo,...

b
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.