Novo pri Simobilu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Boljše, ker si nikoli nebi spraznil bančnega računa
evil.gif

Za Simobil pa bl kriza, ker se nebi mogli hvaliti z 0€ za klice in sms je
uf-1.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
saj imaš smart 20 kjer se lahko oglašujejo nule, pa tudi orto v nulo, orto berry,...

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
to ni zavajanje, vsaj ne zame,...
povprečna minutaža po stranki je 200 min v destinacijo,... z veliko pretiravanja taka stranka pride na 600 min,... tisti ki pa paket zlorablja za hmmm marsikaj pa naj plača,...
poznam primer stranke, ki je imela vsaj 6 mesecev pred paketom smart 20 mesečno porabo cca 150 min,... po spremembi na paket smart 20 je uspela zagovor borih 4860 min,... razliko nad 1000 je seveda doplačala. potem se je njena poraba vrtela nekaj pod 1000 minut,..
bonk.gif


b
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Jaz sem se ze odlocil.
Ce mi vsak mesec se placajo, me ne vidijo vec.

Zaracunavanje neuporabljenih storitev..stop..
Neodzivnost pri prijavah napak in odpravi le-teh...stop...
Ker so me imeli za tepca (poglejte nastavitve, ..pri nas je vse v redu..)....stop

Pa prijetno pricakovanje tiskovne konference.
Lp
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Se popolnoma strinjam s tabo!
Simobil mlatenje prazne slame. In dajanje lažnih obljub!
Pri njih je vse OK.
Mi tega ne prakticiramo (kljub zakonu) beri nadomestni telefon.
Servis je tako rekel. Če na servisu rečejo, da je telefon zelen bodo oni trdili da je zelen; čeprav vedo da ni.
Ker ne morejo pritisniti nanjga! NOČEJO; SE JIM NE DA!
S tem se mi je Simobil zasral v NULO! Kakšen bi bil svet brez ničel
evil.gif


Pa sem se odloču, da jim naredim še malo antireklame
grims-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Poglej si malo obligacijski zakon.
Tam lepo piše, da ti mora prodajalec v času servisa nuditi nadomestno stvar v enakem rangu kot jo imaš na servisu.
torej ne enako ampak v tistem cenovnem razredu; podobne funkcije itd.



In ker Simobil tega ne prakticira nisem dobil nič; ker se seveda ne more pogoditi s servisom.
Ker je pač servis pooblaščen za nadomestne stvari

O krompirjevih počitnicah pa ne vem nič; ker jih nisem imel.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana

''Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.''
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
V bistvu servis.
Ampak prodajalec je meni prodal stvar. aparat sem nesel nazaj k prodajalcu. Jaz v takem primeru nimam nič s servisom.
Prodajalec je ''most'' med mano pa servisom.
On je dolžn od servisa zahtevat aparat s podobnimi funkcijami.
Torej če mam aparat ki ima wlan, gprs...........in sem od tega odvisen in lahko zaradi tega utrpim škodo, lahko zahtevam povračilo škode ki je nastala. Vsaj tako piše.

Ne vem zakaj za nekatere zakoni veljajo za nekatere ne.
Big Beng npr. no problem.
Simobil no way!
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.