Novo pri Simobilu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik halo pravi:
V bistvu servis.
Ampak prodajalec je meni prodal stvar. aparat sem nesel nazaj k prodajalcu. Jaz v takem primeru nimam nič s servisom.
Prodajalec je ''most'' med mano pa servisom.
On je dolžn od servisa zahtevat aparat s podobnimi funkcijami.
Torej če mam aparat ki ima wlan, gprs...........in sem od tega odvisen in lahko zaradi tega utrpim škodo, lahko zahtevam povračilo škode ki je nastala. Vsaj tako piše.

Ne vem zakaj za nekatere zakoni veljajo za nekatere ne.
Big Beng npr. no problem.
Simobil no way!

V bistvu ti pomoje trgovina dela uslugo, da poslje na pooblasceni servis namesto tebe... In mislim, da je to le dobra volja trgovca, da ti da nadomestni aparat za cas garancijskega popravila... Lahkos e sicer motim... vendar ce recimo pogledam, kako je pri avtomobilih... Ce imajo kaksen nadomestni avto, ga pri malo boljsih servisih lahko dobis... Edino, ce imas od zavarovalnice potrjeno nadomestno vozilo, lahko vzames tudi rent-a-car ...
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Se kar malo motiš.
Trgovec v tem primeru Simobil ne dela nobene usluge da pošlje aparat na servis.
Trgovec je to dolžan narediti.

Glede menjave;
Tehnično blago je ena stvar, avtomobili so druga stvar.
Ne moreš ti primerjat mandarinov pa limon, čeprav sta oba sadeža in oba agruma
rolleyes-1.gif
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Jaz sicer okrog servisiranja terminalov ne bom koimentiral, saj zadev ne poznam.

Storitve operaterja in odnos, e, to pa je ze nekaj povsem drugega- tu lahko povem kaj vec.

Lp
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Halo,
v tvojem primeru je problem s telefonom, ki po zadnji ugotovitvi ne dela, serviser ti je mislim da ponudil opcije popravila. Zakaj je bilo potrebno telefon poslati 3x na servis ti žal jaz ne morem pojasniti.
Le serviser lahko presoja ali je s telefonom kaj narobe ali ne saj naj bi bil usposobljen za to. Zaposleni v trgovini nima možnosti,...
Marburg,...
strinjam se da postopki morda niso bili najbolj transparentni in ti želim več sreče na Tušu,... nihče pa ti ni nagajal pri prehodu,...

@all tiskovka je ob 11ih, novosti so že v trgovinah

b
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Halo,
v tvojem primeru je problem s telefonom, ki po zadnji ugotovitvi ne dela, serviser ti je mislim da ponudil opcije popravila. Zakaj je bilo potrebno telefon poslati 3x na servis ti žal jaz ne morem pojasniti.
Le serviser lahko presoja ali je s telefonom kaj narobe ali ne saj naj bi bil usposobljen za to. Zaposleni v trgovini nima možnosti,...
Marburg,...
strinjam se da postopki morda niso bili najbolj transparentni in ti želim več sreče na Tušu,... nihče pa ti ni nagajal pri prehodu,...

@all tiskovka je ob 11ih, novosti so že v trgovinah
b

V trgovinah mogoče že da so novosti sam na spletni strani tega ni videt...
wink-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Vse razumem!
Ne pa tega, da so komaj v tretje priznali napako!
3x na servis da priznajo napako??????
Prvič je bil BP!! (sem si kao izmišljeva, da ne dela)
Drugič je bila kriva aplikacija.
stupid-1.gif

In bolj kot sem trdil, da aplikacija nima NIČ s kamero bolj so trdili obratno.
uf-1.gif


Isto gospodična na Simobilu; ki nima pojma o GSM aparatih se je s servisom seveda strinjala.
rolleyes-1.gif

Tudi jaz priznam da nimam velik pojma o njih. Tolko mi je pa jasno da aplikacija in kamera nimata NIČ skupnega.
Ne vem kako je lahko tako nestrokovni človek ''sales manager''.
Ja pri Simobilu je to možno...le kaj bi svet brez ničel??
In ko sem rekel, da bom vse skupaj (prazne obljube ipd.) dal v medije mi je ZAGROZILA, da se ne bova samo slišala ampak da se bova tudi videla na sodišču. Ja nekateri zgleda, da se bojijo za svoj renome.
Zakaj že?
Zgleda da ni vse tako kot bi moralo biti; sicer se gospodična nebi imela česa bati.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
strinjam se da postopek ni bil ravno pravi a tak je Teleray, morda se mu kdaj zgodi kot Svemi,... kdo bi vedel,...
Kot sem rekel agent v trgovini ne more presojati napak saj ni strokovno usposobljen, lahko pa bi popravil svoje prodajne veščine.
Povdariti pa je potrebno tudi del, da je v Novi goridi pooblaščen prodajalec in ne simobilov shop a ta del prodajalke ne opravičuje,...

b
 

gogy

Pripravnik
14. sep 2007
459
0
16
Ljubljana
www.mobisvet.net
Zelo zanimivi paketi, ampak se ne razlikujejo kaj preveč od obstoječih... še vedno se v skoraj vseh paketih doplača klicanje v druga mobilna omrežja (razen v paketu za 60€), kar pa predstavlja dodatne €.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Prvič slišim, da mora prodajalec ali serviser OBVEZNO nuditi nadomestno napravo za čas garancijskega popravila. Če je temu tako, je to zelo butast zakon.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Super paketi, ni kaj!
Vsakemu svoje, zelo poceni in precej velike količine.

Vsa čast
roza.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.