Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Zakaj potem na klicnem centru govorijo da ne gre ?
Neusklajen interni PR in CRM support. Nič novega. Nekaj zaposlenih je pri njih zgolj zaradi lepote in jim kaj več kot
svetovanja na področju etuijev in zaščitnih nogavičk ne bi zaupal.
Pred časom sem prišel v poslovalnico na Čopovi. Po enem tednu uvedbe storitve Nokia messaging simpatična svetovalka
sploh ni vedela o čem govorim in me je poslala na Šmartinko...
Še bolje... mimogrede jo opozorim, da je izolacija električnega vodnika (napajanje napihljivega oglasnega balona
pred poslovalnico), speljanega skozi vhod zaradi ostrih aluminijastih okvirjev vrat že povsem načeta. Obstaja možnost,
da bi koga streslo, če ne kaj hujšega... Dama me pogleda "z belim", reče "bo že" in se prične ukvarjati z naslednjo stranko.
Lepota žal ne nadomešča občutka za ljudi in okolje.