Drži - za tiste, ki so po navadi prekoračili količino zakupljenih podatkov, tokrat pa jim to tehnično ni uspeloCitat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
bodo zato drug mesec manjše položnice
Če težava traja 2 dni in so me o njej obvestili, seveda ne, vkolikor se pa zadeva vleče čez razumne roke pa definitivno.Citat:
Uporabnik sung pravi:
potem takem pišeš tudi reklamacijo na ponudnika kabelske, ko imajo probleme z nekim programom oziroma težave s prenosom oziroma ponudnikom interneta? ne pravim da je kaj narobe z zahtevo reklamacije
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
monaco, kot se spomnin je 2g delal normalno,..reklamiral boš torej prenos podatkov,..
b
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
obvestila so bila,.. je pa moje mnenje da se je težavo morda podcenilo,..vsekakor računam da so težave s kontrolerji odpravili in da do teh težav ne bo več prihajalo,..
sms obveščanje? morda,.. a to pomeni obveščanej vseh 650000+ uporabnikov,.. nekateri v praksi težav nismo občutili,..
b
Zakaj ste sploh pristali na to, da boste poizkusni zajčki? Je proizvajalec to dodatno plačal / ponudil popust? Se vam bo oddolžil za težave in izgubo zaupanja uporabnikov?Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
morda pa proizvajalec ne zna nastaviti svojih proizvodov tako kot bi jih moral,..