A uporabniki ste ga zgradili? In kaj? Ste tudi Tuš, Mercator, Simobil? Je po tej logiki vaš in bi moral deliti doživljenske medalje za zasluge?
Cene so kakršne so. Vsak se sam odloči, če jih sprejme. Enako je bilo pred 10 leti. Meni tudi ni všeč, da je clio 12000 EUR. Imam pa vseeno raje to, kot da ni izbire, kar je bila značilnost preteklosti.
Logika plačevanja kar porabim pa je zelo pavšalna. Že to, da ti operater šenka prve 4 sekunde je meni mimo. Zakaj le? Jaz ti jih ne bi. Zaračunal bi ti celo minuto. Zakaj? Zato ker je telefonski klic dogodek, povezan z vrsto tehnikalij, ki so v ozadju. Vseh se mi niti ne da naštevati. Velika večina se jih zgodi ob vzpostavitvi zveze.
Ni operaterja ne tem svetu, ki bi bil tako zabit, da bi ti 5 sekundni klic zaračunal po sekundni tarifi. S tem bi po naših cenah zaslužil koliko? 0,001 EUR? Desetino evrocenta.
Tisti, ki kokodajsajo nekaj sedkund to počno pogosto zato, ker varčujejo. Nikjer pa ne piše, da mora operater podpirati takšno varčevanje, še posebej ne na račun vseh ostalih.
Še eno dejstvo: operaterju si pomemben toliko in samo toliko, kot s tabo zasluži. Ne se slepiti s čimerkoli drugim. To je kruta resnica. "Sekundaši" po moje ne zapravijo veliko, definitivno manj kot ljudje, ki ne štejejo sekund pri pogovoru. Operater je stopil korak bližje veeeliki večini ljudi, nekaj odstotkov pa vas bo skakalo v zrak.
Se zgodi, vsem ni možno ustreči. Nenazadnje je treba poslovati uspešno, kar je osnovna zgodba in cilj vseh gospodarskih družb.
Če že nekaj podariš to storiš z razlogom. In točno to se je zgodilo. Večini, ki veselo troši, je operater stopil korak bliže. Tistim, od katerih nima bog ve kaj, razen veliko dela pa je malce otežil njihovo varčevanje. Ne bo ga pa subvencioniral v svojo škodo.