Citat:
Uporabnik Super pravi:
To potem ni prilagajanje ampak višanje cen. Gre za zavajanje potrošnikov.
Če vzamem Paket 120 -> stara cena 12 € (z DDV), 10 € brez DDV, DDV = 2 €
nova cena bi potem morala biti 10 € (cena brez DDV) * 1,22 = 12,20 € -> temu bi se reklo PRILAGAJANJE, nova cena pa je 13 € (z DDV) -> temu pa se reče NESRAMNOST
Citat:
Uporabnik Super pravi:
To potem ni prilagajanje ampak višanje cen. Gre za zavajanje potrošnikov.
Če vzamem Paket 120 -> stara cena 12 € (z DDV), 10 € brez DDV, DDV = 2 €
nova cena bi potem morala biti 10 € (cena brez DDV) * 1,22 = 12,20 € -> temu bi se reklo PRILAGAJANJE, nova cena pa je 13 € (z DDV) -> temu pa se reče NESRAMNOST
seveda kako čim bolj nategniti uporabnika na račun ddv-jaCitat:
Uporabnik borovnica pravi:
hvala ChaoRen,.. jaz tega nisem hotel napisati,..potrebno je preveriti prav vsak zadnji produkt, vsako ceno (tudi Roming + Hrvaška) se odločiti kako ga pozicionirati, zaokrožiti,..
nekateri smo imeli z odločitvijo o spermembi davčne stopnje kar precej dela,..
b