Tega ni, telefoni se ves čas uvščajo v ponudbo, ko pridejo v skladišče od dobavitelja. Posebnih znižanj cene (ogromnih) ni.
Akcije v smislu, kot si ga predstavljaš, so bile praksa v daljni preteklosti, sedaj pa se že več let ne zbira enega kupa mobilnikov in se naredi "akcijo" temveč se takoj uvrsti v prodajo. Enako delajo konkurenti, razlika je le v tem, da ti iz vse ponudbe izberejo par modelov in pri teh povečajo subvencijo, zato so cenejši. Izpad prihodka pa pokrijejo tako, da povišajo cene ostalih mobilnikov, ki niso v "akciji".
Po domače povedano to po eni strani morda omogoči nakup cenejšega telefona, a je izbira bistveno cenejših zelo omejena. Če med njimi ni takšnega, ki ti ustreza, si prisiljen čakati ali kupiti aparat "izven akcije" po višji ceni. Višji zato, da so lahko modeli "v akciji" za ruge kupce cenejši.
Pri Mobitelu se te politike načeloma ne gredo, subvencija je odivsna od naročniškega paketa in primerljivo enako visoka med vsemi modeli mobilnikov v prodaji.
Vsak model ima prednosti in slabosti, vsak pa mora operaterju omogoočiti, da ti za ceno naročnine pokrije subvencijo + strošek storitev v paketu + nekaj zaslužka ki se v veliki meri vloži v razne druge stvari, kot so bazne postaje, nove tehnologije, storitve, seveda pa ga nekaj mora ostati tudi za delničarje. Poenostavljeno napisano.
Akcije v smislu, kot si ga predstavljaš, so bile praksa v daljni preteklosti, sedaj pa se že več let ne zbira enega kupa mobilnikov in se naredi "akcijo" temveč se takoj uvrsti v prodajo. Enako delajo konkurenti, razlika je le v tem, da ti iz vse ponudbe izberejo par modelov in pri teh povečajo subvencijo, zato so cenejši. Izpad prihodka pa pokrijejo tako, da povišajo cene ostalih mobilnikov, ki niso v "akciji".
Po domače povedano to po eni strani morda omogoči nakup cenejšega telefona, a je izbira bistveno cenejših zelo omejena. Če med njimi ni takšnega, ki ti ustreza, si prisiljen čakati ali kupiti aparat "izven akcije" po višji ceni. Višji zato, da so lahko modeli "v akciji" za ruge kupce cenejši.
Pri Mobitelu se te politike načeloma ne gredo, subvencija je odivsna od naročniškega paketa in primerljivo enako visoka med vsemi modeli mobilnikov v prodaji.
Vsak model ima prednosti in slabosti, vsak pa mora operaterju omogoočiti, da ti za ceno naročnine pokrije subvencijo + strošek storitev v paketu + nekaj zaslužka ki se v veliki meri vloži v razne druge stvari, kot so bazne postaje, nove tehnologije, storitve, seveda pa ga nekaj mora ostati tudi za delničarje. Poenostavljeno napisano.