Deky, če je to tvoje merilo kakovosti operaterja se mi res smiliš. Vsak telefon se mora popraviti (v času garancijske dobe) v določenem obdobju. Torej na podlagi tega veš, kaj je končni rok, da dobiš popravljenega ali zamenjanega. Če te pa fejst srbi pa imaš pri Samsungu in Nokii direktno možnost preverbe, kako daleč je s servisom. Operater ne popravlja mobilnikov, le prepošlje jih na uradni servis, če pokvarjenega slučajno prineseš kar do operaterja. Poleg tega pa načeloma dobiš tudi nadomestni mobilnik za čas popravila, je pa to izključno dobra volja operaterja. Po zakonodaju mu tega ni potrebno storiti, seveda pa to naredi, a ne iz silne ljubezni do uporabnikov. Logika je čisto denarja - daš mu nadomestni telefon, ne bo pizdil ker plačuje položnice in vmes ne more s svojim telefonirati, pa še zapravil bo kaj z nadomestnim telefonom. Skratka: splača se.