Aja. Preden spet kritiziramo mobilne operaterje, ki od vas zvlečejo v povprečju 30 EUR na mesec (od tega odvedejo še DDV), se vprašajmo, kakšne subvencije recimo vsem nam ponuja Mercator, Tuš ali SPAR.
Tam zmečemo nekajkrat več denarja mesečno, njihove marže so nekajkratnik tistih pri mobilnih operaterjih, hkrati pa nam recimo Mercator ne nagrajuje naše zvestobe s kakšno subvencijo.
Analogija iz mobilne telefonije. Recimo da v Mercu zapravim 300 EUR mesečno. Vsak mesec. Bi morda lahko pričakoval, da bi mi Merc ob 24 mesečni zvestobi podaril nov 42 inčni LCD televizor? Seveda bi lahko. Pri mobilnem operaterju za 10x manjši znesek dobimo nekaj sto EUR vredno subvencijo pri nakupu telefona in je to kar vsem normalno.
Hkrati pa vsi ti nergači sploh ne pomislijo na to, da bi jih lahko nagradil tudi kakšen TUŠ.
Jaz takoj pristanem na to, da podpišem v SPAR 12 mesečno pogodbo na podlagi katere jim bom nakazoval vsaj 200 EUR mesečno za nakupe, presežek porabe pa plačam dodatno, če je treba, a minimalno 200 EUR mesečno.
Pa mi naj dajo vsako leto nov LCD televizor, ki sicer stane 1200 EUR. OK, zanj sem pripravljen plačati 1 EUR, ostalo naj pa subvencionira SPAR.
Tole je kar dobra primerjava z mobilnimi operaterji in denarjem, ki ga ti vlagajo v zvestobo in suvbvencije telefonov.
Seveda lahko o čem takšnem pri trgovcih, Petrolu, Elektru itd samo sanjamo. Pa je vsem povsem normalno, da nas trgovci ne nagrajujejo za zvestobo (v tolikšni meri kot mobilni operaterji).
najbolj patetično pa je, da je recimo v trgovinske stroške vloženega veliko več denarja iz mesečnega proračuna kot pa za mobilno telefonijo. Pa smo vsi tiho, a ne?
Namesto, da pišete po alterju pošljite mail Mirku Tušu in ga vprašajte, če je razmišljal o takšnem nagrajevanju svojih zvestih kupcev. Ali pa mogoče meni, da je dovolj za par % poceniti dizel in bencin v njegovih črpalkah?
Potem pa se kdo sprašuje, od kod lahko Tuš Tušmobilu podarja za vsak EUR po eno minuto. Ima kje vzeti in to veliko.