Pa je druga HoT stevilka se aktivna? Ker kolikor vem, je bil paket Giga+ na voljo samo obstojecim narocnikom... torej si moral imeti se eno drugo HoT stevilko...
Paket Giga/ naj bi bil na voljo vsaj do konca leta 2020... vsaj tako pise v pogojih >> https://www.hot.si/Pogoji_paketa_HoT_GIGA_plus.pdf
Jaz uporabljam giga+. Tko,da ni izginila.A je kdo porajtal, da je izginla opcija paketa giga+? Oz vsaj jaz je nimam več med paketi...
Jaz uporabljam giga+. Tko,da ni izginila.
Zanimivo. Očitno ker sem umes 3 mesece imel deaktivirano opcijo je sedaj ne morem več uklopit. Je**ga
90+270=360 oz. po enem letu od zadnjega polnjenja ti jo popolnoma onemogočijo ...Mislim, da po 90 dneh ni več aktivna, po 270 dneh pa jo ukinejo.
Nope... motiš se. 90 dni od polnjenja + dodatnih 270 dni od dneva, ko račun postane neaktiven. Skupaj 360 dni.Ni res, ukinejo ti po 270 dneh od polnjenja.
Navadno je pri predplačnikih tako, da ti po 90 dneh onemogočijo odhodne klice, po 180 dneh še dohodne, po 270 dneh fertik s cifro.
- HoT SIM kartica je aktivna devetdeset (90) dni od zadnjega polnjenja HoT računa - v tem primeru gre za Aktivnega uporabnika. V kolikor v tem času Uporabnik ne polni svojega HoT računa vsaj enkrat, po izteku veljavnosti aktivnega HoT računa Uporabnik ne more več uporabljati storitev, navkljub morebitnemu dobroimetju na HoT računu, razen za Klice v sili - tak HoT račun je neaktiven.
- Uporabnik lahko zahteva vračilo dobroimetja v obdobju, ko HoT račun ni več aktiven in do trenutka, ko je HoT račun ukinjen. Tako zahtevo Uporabnik odda preko e-pošte na info@hot.si.
- Klice v sili HoT mobil zagotavlja tudi v primeru neaktivnosti SIM kartice, vse do ukinitve HoT računa.
- Uporabnik lahko ponovno aktivira HoT račun s polnitvijo HoT računa najkasneje v roku dvesto sedemdeset (270) dni od dneva, ko je HoT račun postal neaktiven. Ob ponovni polnitvi HoT računa se morebitno neporabljeno stanje dobroimetja na HoT računu ponovno aktivira. V kolikor Uporabnik tudi v teh dodatnih dvesto sedemdesetih (270) dnevih ne napolni HoT računa, le tega ne more več polniti in uporabljati (ponovna aktivacija ni več možna). HoT račun se v tem primeru ukine in Uporabnik nepovratno izgubi pravico do
uporabe te Mobilne številke in dobroimetja na HoT računu.
Storitve lahko predplačniški uporabnik izkoristi v roku 90 dni od zadnje polnitve. Če pred iztekom roka
90 dni ni bila opravljena nova polnitev, uporabnik ne more več opravljati odhodnih storitev, dokler ne
opravi nove polnitve. V času od 91. do 180. dneva od zadnje polnitve, mu je omogočen samo sprejem
dohodnih storitev, z izjemo odhodnih klicev na Klicni center za pomoč uporabnikom, na telefonsko številko
080 22 88 , in klicev na telefonski številki 112 in 113. V času od 181. dneva do 270. dneva od zadnje
polnitve pa uporabnik ne more uporabljati nobenih storitev, z izjemo klicev na klicni center za pomoč
— 4 —
uporabnikom na telefonsko številko 080 22 88 in klicev na telefonski številki 112 in 113. V kolikor uporabnik
napolni svoj predplačniški račun v obdobju med 91-dnem in 270-im dnem od zadnje polnitve, se
polnjeni vrednosti prišteje obstoječe dobroimetje na predplačniškem računu. Če uporabnik ne napolni
predplačniškega računa v roku 270 dni od zadnje polnitve, se vrednost na računu izniči, Telemach pa
lahko uporabniku izklopi SIM kartico in odvzame predplačniško številko.
Na kolika časa je treba dopolnit predplačniški HOT? Na 3 mesece mogoče?