Novo pri A1

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.685
3.286
113
Takrat sem jim tudi poslal par sočnih in so rekli, da bojo preverili. To je bilo nekje v začetku Decembra. Do danes še brez odgovora. Zivim 2 km stran od oddajnika ampak je vmes cel kup hiš in do mene pride signal samo na obroke. O kakem novem oddajniku ni govora, o VoWifi pa tudi ne. Edini res uporaben signal imam pri Telekomu, ker je antena na boljši lokaciji ampak ker imam tudi internet pri Telemachu sem pač vse prenesel tja, saj so vabili s sladkimi obljubami o nacionalnem gostovanju po potrebi. Potem so pa nekje vmes spremenili splošne pogoje in izenačili nacionalni roaming z roamingom v tujini. Seveda v obvestilu o spremembi splošnih pogojev to ni pisalo, samo povezava, kjer si lahko preberemo nove pogoje... Pač tipično zavajanje.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.685
3.286
113
Čakam, če dobim kak odgovor ali vsaj obljube o VoWifi. Potem bomo pa videli, takih groženj jim res ne bi bilo treba pošiljati, razen če jim je cilj odganjanje strank.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Dobro saj vsak napredek je ok samo kakšna je točna prednost VoLTE. Boljši zvok? Mogoče uporaba v tujini s samo podatkovno kartico?
Wowifi mi je bolj uporaben iz strani uporabnika v Sloveniji in tudi v tujini. Marsikdo nima v bajti dobrega signala in tam mu VoLTE nič kaj ne pomaga. Wowifi pa lahko precej. Pa teh wifi hot spotov je tudi veliko, da lahko koristiš in bi kej prišparal v tujini. Tako, da operaterji sigurno nimajo nekega interesa iti v to.
Največja prednost VoLTE je, da ti pri klicu ne preklopi iz 4g na 3g omrežje in tako tudi med klicom ostaneš povzan v 4g omrežje. Če imaš veliko klicev zna biti kar nadležno ko za vsak klic preklopi na 3g in po končanem klicu nazaj na 4g. Med drugim se med preklopim prekine tudi podatkovna seja. Glede boljšega zvoka je pa samo če sta oba (klicoči in klicani) povezana na VoLTE. Čim eden ni, razlike v kakovosti zvoka ni.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Dobra razlaga. Se strinjam glede preklopa iz 4g na 3g. Tudi sam sem imel kdaj težave v teh časih, ko je več video konferenc, da sem za povezavo kar uporabil hot spot na telefonu. In ni prijetno, ko je vmes priletel klic. To bi vsekakor bil plus ja.
Vendar, če si pa nekje v gibanju bi pa znal VoLTE biti tudi minus, ker se zna zgoditi, da prekinja povezavo, ker v kakem koncu pade 4g povezava. Tako, da vsekakor so plusi in minusi. Še vedno pa je po mojem večji plus WoWIFI. Vsaj za večino uporabnikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: JakeOnBreak

tomi

Guru
1. sep 2007
18.578
9.810
113
40
MB
ima še kdo danes v mb probleme? cel dopoldan mi v radvanju že zmanjkuje signala, redko pridemo dlje ko do edge.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Dajte mi pubeci malo pomagat. Pri A1 smo naročili optiko in zraven TV paket. V bajti je 5 televizij. Naša "topografija" pa izgleda nekako takole. V prven nadstropju je glavni priklop in tako tudi ostane. Iz istega routerja je priklopljen UbiQuiti AP point za zunaj. Kabel gre dalje do switcha, ki je eno nadstropje nižje. Iz tega switcha gre kabel v naslednjo sobo, kjer je spet priključen v switch. Iz switcha gre na TV, UbiQuiti AP, PS4... ter v naslednjo sobo do - jap - novega switcha. Ta switch "napaja" 1x TV in 1x Mi Box ter gre kabel spet dalje do, hvala bogu, zadnjega switcha, kjer pa so gor obešeni 1x UbiQuiti AP, 1x PC, nekaj RPI-jev itd. V bajti sta še 2x Tv, kjer ni fiksnega internetnega priključka, pokriti sta z WIFi-jem, ni pa težava potegnit kabla do najbližjega switcha. Vsi switchi so 1GBs in unmanaged. Kabli so kot so in kolikor se ja dalo potegnit v zidani bajti, brez da bi je pol porušil...

Kako je z A1 TV box-i? Ali unmanaged swtich predstvalja "oviro" ali spusti vse skozi, kaj mu daš? Oziroma - ali bo pri priklopu TV box-ov na switche delalo kot mora ali bo potrebno "čarati"? Še shema...

Network.PNG
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.685
3.286
113
Povsem odvisno od Switchev. Sicer mi sistem pri A1 ni točno poznan a mislim, da gre TV v svojem VLANu, tako, da ga boš najprej moral dobiti čez router, če uporabljaš svojega. Če je pa le ta od operaterja in del modema, pa je odvisno samo od switchev, saj se včasih najde kakšen, ki ne ve delati z VLANi, tudi če je unmanaged varianta.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
Screenshot_20210303-092255_Call settings.jpg

Evo pri men se je pojavila v nastavitvah VoLTE.. A še ne deluje bo verjetno treba poslat kak posebi sms za vklop ;)
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.104
-867
83
To imate najbrž nek najnovejši telefon z zadnjim FW - star cca 2 tedna, da vam prikaže VoLTE. Drugače pa super, hvala za info.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
Gre za S20 Ultra.. Posodobitev da se je to pojavilo je bla včeraj in ni bla tista klasična posodobitev ki jo dobim od samsunga.

edit: takole je pisalo: posodobitev konfiguracije.. in po tem se je pojavilo v nastavitvah omrežja.
 
Nazadnje urejeno:

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Da vidim, če je tudi pri HoT kaj, čeprav najbrž ni...

Edit: Ni tam ko bi moralo bit, torej ni...
 
Nazadnje urejeno:

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
Sprememba cene in vrednosti programskega sklopa Balkan
( 01.03.2021 )

1. aprila 2021 spreminjamo mesečno naročino programskega paketa Balkan.
Sprememba za uporabnike starejših Amis fiksnih paketov
Cena mesečne naročnine programskega sklopa Balkan se zviša za 1 € in sedaj znaša 7 € z vključenim DDVjem.
Sprememba za uporabnike A1 Kombo in A1 Net + TV paketov
Vrednost programskega sklopa Balkan se zviša za 1 TV točko in sedaj znaša 7 TV točk. Če uporabnik preseže število TV točk, ki jih ima na voljo znotraj obstoječega paketa, se vsaka dodatna TV točka zaračuna 1 €.
Kaj lahko storite, če se s spremembo ne strinjate?
Zaradi zgornjih sprememb je prišlo do manjšega povišanja cen navedenega programskega paketa. Naročniki tega programskega paketa, na katere povišanje cene vpliva, lahko na podlagi 129. člena ZEKom-1, v roku 30 dni od obvestila odstopite od naročniške pogodbe.

To storite brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Izpolniti pa boste morali pogodbeno dogovorjene obveznosti (kar vključuje tudi vračila prejetih ugodnosti) in poravnati morebitne zapadle in neplačane obveznosti.

Uporabniki, ki ste ob sklenitvi naročniškega razmerja kupili tudi terminalsko opremo (na primer: modem, digitalni sprejemnik ipd.) in je še niste v celoti odplačali, lahko ob odstopu pogodbe:
  • obdržite opremo in odplačate sorazmerni delež celotne vrednosti opreme ali
  • vrnete opremo v stanju, v kakršnem ste jo prejeli in plačate uporabnino za čas, ko ste opremo uporabljali, A1 pa vam vrne kupnino.
Več informacij o spremembah je na voljo na številki Centra za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in na prodajnih mestih A1.
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
Obvestilo o umiku Združenega kraljestva iz reguliranih EU storitev in o uvedbi dodatne zaščite
( 01.03.2021 )

Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske je 31.12.2020 izstopilo iz Evropske unije in EEA območja, zaradi česar je za to in povezana območja (Gibraltar, Isle of Man, Jersey, Guernsey) – v nadaljevanju ZK - prenehala veljati EU regulacija za gostovanje znotraj EU/EEA območja kot tudi EU regulacija za mednarodne klice iz Slovenije v druga območja EU/EEA.
Posledično vas obveščamo, da od 1. 4. 2021 gostovanje v ZK in povezanih območjih ni več vključeno v gostovanje kot v domačem omrežju oz. v pravila pravične rabe, ki so del Posebnih pogojev za izvajanje mobilnih storitev. Storitve gostovanja in mednarodnih klicev v ZK se od 1.4.2021 obračunavajo skladno z vsakokrat veljavnim cenikom oz. cenikom starih paketov za obstoječe uporabnike. S 1. 4. 2021 bo za storitve gostovanja v ZK in za mednarodne storitve iz omrežja A1 Slovenija v ZK veljal sledeči cenik oz. cenik starih paketov za obstoječe uporabnike.
Zaradi vključitve ZK v dnevno tarifo Srbija in Makedonija, se spremenijo pogoji in ime za to tarifo. Novi pogoji so na voljo na tej povezavi.
Z namenom zaščite naših uporabnikov pred visokimi stroški v gostovanju s 1.4.2021 uvajamo, poleg trenutne limite pri 50 EUR, še dodatno finančno limito pri 200 EUR. Uporabnik, ki bo nadaljeval z uporabo mobilnih podatkov tudi po omejitvi pri 50 EUR oz. si bo le to odstranil, se mu bo prenos podatkov v gostovanju ponovno zaustavil pri dosegu zneska 200 EUR, prejel pa bo tudi opozorilni SMS. To limito je možno trajno ali začasno odstraniti s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40 (+38640404040 iz tujine). Uporabnikom, ki bodo imeli na 1.4.2020 privzeto limito 50 EUR onemogočeno ali povišano na 150 EUR ali več, dodatne limite pri 200 EUR ne bomo vključili samodejno, lahko pa naročnik zahteva vklop s klicem na brezplačno številko 040 40 40 40. Vsi navedeni zneski ne vsebujejo DDV.
Kaj, če se s spremembo ne strinjate?
Če se s spremembami ne strinjate, lahko obstoječi uporabniki, za katere veljajo pravice iz 129. člena ZEKom-1, v roku 30 dni od uveljavitve spremembe oz. najkasneje do vključno 31.3.2021 odstopite od naročniške pogodbe.
To storite brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Izpolniti pa boste morali pogodbeno dogovorjene obveznosti (kar vključuje tudi vračila prejetih ugodnosti) in poravnati morebitne zapadle in neplačane obveznosti.
Uporabniki, ki ste med trajanjem naročniškega razmerja kupili tudi terminalsko opremo in je še niste v celoti odplačali, lahko ob odstopu pogodbe:
  • obdržite terminalsko opremo in odplačate sorazmerni delež celotne vrednosti opreme ali
  • vrnete terminalsko opremo v stanju, v kakršnem ste jo prejeli, in plačate uporabnino za čas, ko ste terminalsko opremo uporabljali, A1 pa vam vrne kupnino.
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
Sprememba Posebnih pogojev uporabe storitve A1 Protekt in Posebnih pogojev uporabe storitve A1 Guard
( 27.01.2021 )

Ker želimo našim uporabnikom ponujati še bolj kakovostni storitvi A1 Protekt in A1 Guard, bomo s 1. 2. 2021 obe rešitvi nadgradili in ju naredili še boljši. Zaradi nadgradnje se bodo s 1. 2. 2021 spremenili Posebni pogoji uporabe storitve A1 Protekt, kakor tudi Posebni pogoji uporabe storitve A1 Guard, ki se bo preimenovala v A1 Protekt+. Postopek nadgradnje bo trajal približno 3 mesece, zato bodo vsi obstoječi uporabniki storitve A1 Protekt+ prejeli 100% popust na naročnino storitve za obdobje od 1. 2. 2021 do 1. 5. 2021. Po tem datumu se bo zaračunavala nova mesečna naročnina. Cena storitve A1 Protekt ostaja nespremenjena, cena A1 Protekt+ pa se spreminja.
StoritevStara mesečna naročnina [z DDV]Nova mesečna naročnina [z DDV]
A1 Protekt+1,99 eur2,49 eur

Spremembe Posebnih pogojev uporabe storitve A1 Protekt:
  • Storitev A1 Protekt na vseh zasebnih in poslovnih različicah paketov A1 Brezžični Net, Domači Net, 2. SIM, Gigant, Hitri Internet, Mobilni Internet, Neomejeni Hitri Internet, A1 Net, Net Dnevni, Poletje Net in Silvester Net deluje podobno kot deluje storitev na mobilnih paketih. Uporabniki teh paketov lahko upravljajo s storitvijo preko aplikacije in spletnega portala Moj A1, vendar praviloma obvestil, ki prihajajo preko SMS sporočil, preko aplikacije ali portala Moj A1 ne prejemajo. SMS sporočila lahko prejemajo le v primeru, da naprava, v kateri uporabljajo naročniško razmerje z možnostjo povezave v splet preko mobilnega omrežja, omogoča prejemanje SMS sporočil.
  • Zagotovitev informacij posameznikom o obdelavi njihovih osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru izvajanja storitve A1 Protekt.
  • Omogočen je 60 sekundni zamik od potrditve, da uporabnik kljub opozorilu želi nadaljevati na potencialno nevarno spletno stran.
  • Po potrditvi je ta spletna stran dana na beli seznam za obdobje dveh ur, po dveh urah je postopek potrebno ponoviti.
  • V primeru izklopa storitve se ta zgodi ob 00.00 uri na dan izklopa.
  • Storitev ne bo delovala uporabnikom, ki imajo vklopljen privat APN.
  • Storitev zaradi nadgradnje ne bo več delovala na paketih M2M, paketih A1 Blagajna in Smart Home, zato jo na teh paketih ukinjamo. Vsem uporabnikom teh paketov ter uporabnikom privat APN bo naročniško razmerje za storitev A1 Protekt s 1.2.2021 prenehalo.

Spremembe Posebnih pogojev uporabe storitve A1 Guard, odslej A1 Protekt+:
  • Storitev A1 Guard je preimenovana v Protekt+.
  • Storitev A1 Protekt+ na vseh zasebnih in poslovnih različicah paketov A1 Brezžični Net, Domači Net, 2. SIM, Gigant, Hitri Internet, Mobilni Internet, Neomejeni Hitri Internet, A1 Net, Net Dnevni, Poletje Net in Silvester Net deluje podobno kot deluje storitev na mobilnih paketih. Uporabniki teh paketov lahko upravljajo s storitvijo preko aplikacije in spletnega portala Moj A1, vendar praviloma obvestil, ki prihajajo preko SMS sporočil, preko aplikacije ali portala Moj A1 ne prejemajo. SMS sporočila lahko prejemajo le v primeru, da naprava, v kateri uporabljajo naročniško razmerje z možnostjo povezave v splet preko mobilnega omrežja, omogoča prejemanje SMS sporočil.
  • Zagotovitev informacij posameznikom o obdelavi njihovih osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru izvajanja storitve A1 Protekt+.
  • Ob vklopu storitve A1 Protekt+ se nosilcu storitve avtomatično vklopi tudi A1 Protekt, ki je del storitve.
  • Ostalim številkam, ki so pod nosilno številko, se avtomatično vklopijo tudi naslednje funkcionalnosti:
    • onemogočena uporaba prenosa mobilnih podatkov v Sloveniji in EU/EEA nad zakupljeno količino,
    • onemogočeni klici in pošiljanje SMS in MMS sporočil na komercialne številke,
    • onemogočen dostop do določenih sklopov spletnih strani.
  • Vsebinski filtri niso deljeni v skupine, temveč so agregirani.
  • Časovna omejitev prenosa podatkov se ne vklopi avtomatično, ampak se upravlja ročno.
  • V primeru izklopa storitve se ta zgodi ob 00.00 uri na dan izklopa.

Prekinitev naročniških razmerij
Storitev A1 Protekt zaradi nadgradnje ne bo več delovala na paketih M2M, paketih A1 Blagajna in Smart Home, zato jo na teh paketih ukinjamo. Vsem uporabnikom teh paketov ter uporabnikom privat APN bo naročniško razmerje za storitev A1 Protekt s 1.2.2021 prenehalo.

Kaj v primeru, če se s spremembami ne strinjate?
Če se s spremembami ne strinjate, lahko obstoječi uporabniki, za katere veljajo pravice iz 129. člena ZEKom-1, v 30 dneh od prejema obvestila o spremembi odstopite od naročniške pogodbe.
To storite brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Izpolniti pa boste morali pogodbeno dogovorjene obveznosti (kar vključuje tudi vračila prejetih ugodnosti) in poravnati morebitne zapadle in neplačane obveznosti.
Zasebni uporabniki od naročniške pogodbe odstopite tako, da storitev izklopite s pomočjo naših svetovalcev na 040 40 40 40, v naših poslovalnicah, preko SMS sporočila ali preko portala Moj A1.
Poslovni uporabniki lahko od naročniške pogodbe odstopite tako, da storitev izklopite s pomočjo naših svetovalcev na 040 40 40 40, preko portala Moj A1 ali kontaktirate svojega skrbnika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darkstar66

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Sam imam tudi opcijo VoLTE na Samsungu S20. Na Samsungu S20 FE pa je updejt na voljo in verjetno bo po njem tudi na voljo. Svojega sem že posodobil na zadnji updejt.