NOVO! Plačilo davka Sloveniji za vozilo registrirano v tujini

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma sploh se mi ne da računat, mislim da je še huje.

Nemogoče bo uvozit vsak malo starejši močnejši avto. Kakšni hot hatchi ipd. roba ki je skoraj oldtimer se pravi avtomobili za gušt, ki se bi peljali po par tisoč kilometrov na leto in zanemarljivo onesnaževali še napram električnem (ja, velike baterije je treba proizvest in konkretno filat, niso NO EMMISIONS! ffs.).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
Sem milsil da bodo poesnotavili, ne vem 1g Co2 stane 2 € pa kw pride 2 € pa je to to. NE, dajmo zakomplicirat (polno faktorjev, izjem, pribitkov, od minimuma do maksimuma, od kurca palca, pa mal co2 pa mal kwjev, pa mal eurotov pa malo še faktorjev, pa druge države ki komplicirajo, dajmo še mi bolj), tako, da nobena aplikacija tega ne bo požrla, boga raja, bogi uradniki, palačali bomo pa mi vsi. Ciganija. Ulica in granitne kocke.

Sicer se pa že vidi kako se sestavljeni ti členi, bistvo bi lahko napisal v enem odstavku ali dveh, pa bi vsem bilo jasno. Je pa res da bi 100ljudi moralo nekaj drugega delat, kaj bolj produktivnega... Konec civilizacije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey, igi in Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
sej zdaj tudi ne bo šel na ulico, mora delat.

(favšija še vedno dela? al kaj spušča?) Čas zaceli rane, pravijo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaj pomeni tale člen:

22. člen (finančni najem)
Oprostitve plačila davka na motorna vozila po tem zakonu je mogoče uveljaviti tudi pri finančnem najemu vozila. Če je finančni najem prekinjen ali končan in ne pride do prenosa lastništva, mora upravičenec, ki je uveljavil oprostitev oziroma vračilo plačila davka, plačati davek v višini, ki ga finančna uprava ugotovi na dan odtujitve motornega vozila ob upoštevanju amortizacije iz 16. člena tega zakona.

Torej se lahko izogneš plačilu davka takoj na novo vozilo in ga plačaš kasneje ko je avto rabljen, po lestvici odbitkov za rabljen avto?

Še ena cvetka, ali pa jaz ne znam računat:
Moč motorja (v kW)​
Pribitek za vsak kW (nad spodnjo mejo)​
Minimalna
obveznost v
eurih​
do 80​
0​
40​
nad 80 do 90​
3​
40​
nad 90 do 110​
5​
70​
nad 110 do 150​
20​
145​
nad 150 do 170​
40​
645​
nad 170​
60​
1.770​

Če izračunamo za 150 kW, to pomeni
Minimalno obveznost 145 €
+ Pribitek za vsak kW nad spodnjo mejo, torej 150-111 je 39 kW*20 = 780 €
Skupaj torej 925 €

Zakaj za boga je potem 151 kW ceneje? Ker je 645 € + 0 € pribitka = 645 €
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

I

Izbrisan uporabnik 474

Avto ima 150kW, izpust 117 g/km (po NEDC), Euro 6 motor, dizl in letnik 2018.

10. člen (skupaj z 11.):
117 * 1,2 = 140,4 g/km ali 141 g/km. Računa se g/km nad spodnjo mejo + minimalna obveznost. Torej 1 g/km nad mejo (140 - 190) + pribitek --> 1 x 15€ + 130€ = 145€

13. člen.
Izračun je enak kot prej + število kW nad spodnjo mejo razreda + pribitek. Vzamemo worst case scenario, torej 40kW nad mejo (110 do 150): 40 x 20€ + 145€ = 945€

14. člen:
EURO6 = 100€

16. člen:
nad 1. letom = 90%

Skupaj: (145 € + 945€ + 100€) * 0,9 = 1071€

Ali sem še kaj pozabil??
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Jst sem preletel ta predlog... Ja namesto, da bi poenostavili gre spet vse v smeri kompliciranja. Pač klasika kot pri vseh zadevah. Da na koncu ja nihče več ne ve kaj je prav in kaj ne, kako je nekdo mislil, kako si nekdo razlaga.

Kakšen je predlog za bivalna vozila (avtodome)? Jaz namreč tako na hitro nisem prišel do zaključka ali bo višje ali nižje od trenutne vrednosti.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kakšen je predlog za bivalna vozila (avtodome)? Jaz namreč tako na hitro nisem prišel do zaključka ali bo višje ali nižje od trenutne vrednosti.
Konkretno sem sedaj naredil za moj AD "uvožen" lani marca, plačal 3.900 € DMV, po novem (če se nisem kje zmotil) 3.456 €.
Osnova Fiat 2,3 130KM, leto in pol star, E6B.

Pri velikih mašinah bo verjetno kar nekaj nižji, ker odpade pribitek po zujfu.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
bodo starejši (med 20-30let) močnejši (220-280KM) euro2 bencinarji še dražji?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
Potestiram še za našga. DMV je znašal 685€

Avto ima 150kW, izpust 145 g/km (po NEDC), Euro 6 motor, dizl in letnik 2015. takrat star 3,5 let da imam primerjavo.

10. člen (skupaj z 11.):
145 * 1,2 = 174 g/km . Računa se g/km nad spodnjo mejo + minimalna obveznost. Torej 34 g/km nad mejo (140 - 190) + pribitek -->34 x 15€ + 130€ = 640€

13. člen.
Izračun je enak kot prej + število kW nad spodnjo mejo razreda + pribitek. Vzamemo worst case scenario, torej 40kW nad mejo (110 do 150): 40 x 20€ + 145€ = 945€

14. člen:
EURO6 = 100€

16. člen:
nad 3. letom = 76%

Skupaj: (640 € + 945€ + 100€) * 0,76 = 1280€

torej točno 2x. Bravo država ;) Uspelo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
hitri test za novga cliota (avto leta)
!,3 TCE 130 EDC po ceniko srednjih 19k€, 130g/km, E6, 96kW

10. člen (skupaj z 11.):
130 g/km (WLTP) . Računa se g/km nad spodnjo mejo + minimalna obveznost. Torej 30 g/km nad mejo (100 - 140) + pribitek -->30 x 1€ + 30€ = 60€

13. člen.
Izračun je enak kot prej + število kW nad spodnjo mejo razreda + pribitek. Vzamemo worst case scenario, (30+70)= 100€

14. člen:
EURO6 = 75€

16. člen:
nov = 100%

Skupaj: 235€ davka

Bolana razlika, glede na porabo večjih avtomobilih.. ki ni dosti večja od teh malčkov...
 
Nazadnje urejeno: