Novi VW Passat B9

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Je pa res, da se ti za vw drvarnico stepejo, za Renaulta in Nissan a pa nisem ravno siguren.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
Tukaj se primerja neprimerljivo. En Tiguan sploh ni v istem razredu kot Espace, ampak v enem nižje. Dejansko je za svoj denar (Tiguan) drvarnica, saj rabiš vsaj R line izgled + kup dodatne opreme, da je sploh za na cesto. O motoritaciji sploh ni za izgubljat besed, ker je trenutna pod kritiko. Kupujejo ga pač južni, Nemci in zaslepljeni s VW kvaliteto ki je že zdavnaj ni več. Espace je gospod med avti. Ne boš najači na vasi, se boš pa peljal kot se spodobi s konkretno opreme. Bližje Tiguanu je Austral sicer po velikosti.

Od obeh pa je precej boljši X trail, ki je bil omenjen zgoraj. Velik, izredno odziven, ker dela na elektriko konstantno, agregat le polni baterijo. Notri veliko bolj kvalitetna oprema, nič piano black plastike, ki je je polno v VW. Velik, uporaben prtljažnik (Espace in Austral tu nista najboljša), polno opreme, japonska kvaliteta. Slabost so čakalne dobe a drugje ni dosti bolje, če ne vzameš ravno jajca od avta, ki je ravno v prihajanju in "na voljo".

Od karavanov imaš več izbire pri VAG, ker mnogi drugi proizvajalci ta segment opuščajo. Octavia, Superb, Passat,... Isti stilsko enaki in dolgočasni avti z omejeno motorizacijo, ker VAG rabi spucat stare dizle in bencinarje iz proizvodnje. Še vedno niso rešili kupa težav s softwerom v celi svoji grupi. Elektrike jim nihče ne kupi in se sprašujejo kje je problem, da kot grupa strmoglavljajo. Edino kar imajo dobro je, da še niso pokvarili R izvedenk s klasičnim 300+ konjskim motorjem. Eden boljših izdelkov, ki ga bodo ubili s hibridom čez par let.
Mene pa zanima kaj ponuja konkurenca? PSA 1,2 puretech in 1,5 dizel. Hyudai, Kia, oba do 1,6 hvalabogu, potem se konča. BMW, MB. To še gre, ampak ni to konkurenca...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Kupci pa še kar glasujejo z denarnicami. Očitno narobe.
Povprečen kupec kupi povprečno kanto. Janez ali Hermann bosta pač VW, John ali Shinsuke pa Toyoto. Povprečen osnoven model, povprečne znamke s povprečno (Toyota v plus a vedno manj, VW bolj v minus) zanesljivostjo, a ker jo lahko šraufa pod kozolcem in na koncu porine drugemu Hermannu ali Shinsukeju, je kar ok.

Daleč od tega, da je to dokaz nekega top avta za normalno ceno. Jih je kar nekaj nad temi kantami, samo plašnice je treba sneti. Za dolgočasne povprečneže pa ja, Toyota, VW all the way. Nove z Basic opremco ali pa raje vsaj par let staro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vincent

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Mene pa zanima kaj ponuja konkurenca? PSA 1,2 puretech in 1,5 dizel. Hyudai, Kia, oba do 1,6 hvalabogu, potem se konča. BMW, MB. To še gre, ampak ni to konkurenca...
Za bistveno nižji denar (realno še vedno predrago, ker avti toliko vredni pač niso) veliko več opreme, boljšo vožnjo, napredne hibridne sklope z nižjo porabo in boljšimi voznimi lastnosti. Kia in Hyundai ne bi, ker je to razred nižje. Renault, Nissan, Honda, Mazda (dizle morajo ukinit), TOYOTA, Citroen... Ni primerjave z basic VW, Škoda, Seat motorji. + dajem samo Cupri in R verzijam, ki se držijo močnejših bencinarjev.
Peugeot je še en obup, ki tlači ne hibridni mlin v pol modelov, da ne gredo nikamor, potem imaš pa elektriko. Obup.
 
  • Haha
Reactions: jendomen

hermann

Guru
19. mar 2014
9.663
6.520
113
Bistvo je, da renaulta oz. espaca noben ne povoha in ne kaj bi kupil Hermann (vw že ne). Čudi me, da po polomiji od prejšnjega modela renault sploh še vztraja z imenom. Novi tudi ne zgleda neka uspešnica. Očitno kupci niso več radi poskusni zajčki renaultove komplicirane tehnike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
. Me zanima kakšno prodajno vrednost bo imel rabljeni hybrid z zajebano drago baterijo,
Že električarji stojijo kot spomeniki pred salonom, kako bo šele tukaj??
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in sad

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
Danes pogledam predstavitev novega Grandlanda. Si mislim, fak, to pa je en lušten avto. Nisem fen SUVov ampak mi je lep. Potem brem dalje, motor, 1,2 hibrid. Whaaaattt??? Čakte, saj niste predstavli corse ampak enkrat večjo kravo....
Ajde, z elektrifikacijo obljubljajo 700km po wltp. Ampak to boš dosegel z 77 km/h. Na avtocesti bo to polovica manj, če se boš držal vsaj omejitev. Saj vemo, SUV in aerodinamika nista ravno prijatelja.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Nobene krize ne bo. Danes je že večina motorjev mild hibridov in imajo že benc. + res malo baterijo, ki je bolj za okras in malo manj izpustov.
Klasične hibride delajo vedno bolj z manjšimi benc. turbo motorji, večjo baterijo, ki se polni preko zaviranja in agregata. Precej lahko doda tudi k moči in odzivnosti in nižji porabi. Benc. motor se ne matra toliko, saj elektrika močno pomaga. Pri Nissanu je to narejeno še bolje.

Plugin hibridi so še korak dlje. Večja baterija, ki se lahko polni preko omrežja, delaš elektro kilometre (od 40 do 100km, odvisno od avta) do 130 km/h. Če rabiš moč ali se pelješ dlje se pridruži benc. motor. Tu dam + VW, ki je dal na trg tako opcijo in je super. Žal jo ne ponujajo v veliko avtih.

Glede na teste baterij, ki v hibridnih niso tako obremenjene kot v elektro avtih, bi morale zdržat 15+ let do 80% kapacitete. Garancijo imaš običajno od 8 do 10 let že tako. Avte menjate baje na 4 leta. Ne vidim problema.
 
  • Haha
Reactions: jendomen in sad