Novi Tucson

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Neke razlike vseeno so. Če primerjam mojega S-maxa in ženinega Scenica, je razlika kot noč in dan. Verjetno je tudi pri SUV-jih tako.

Ja nekateri bi imeli SUV kravetino, lastnosti GTi-ja, pa mehkobo citroena. Tega pac pri SUV-ih ni. In SantaFe se povsem soldino pelje v svoji konkurenci. Dosti pa je odvisno od platisc/gum itd. Nekateri na SUV-e preferirajo nizkoprofilne valjarje, drugi imajo radi balone itd. Pac kompromis mora bit. Potem pa se pricakujejo da bo avto hribolazil brez tezav.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
Heh, sem ze pozabu, da je ta (Accent) obstajal. Takrat sem dosti vozil se sosedovo Lantro (1.gen, ne eLantra al kaj je blo kasneje), tisto se je bolje, (predvsem nekaj hitreje) peljalo. Subjektivni obcutek je bil tak (po spominu), drugace nisem nek 'znalac'.

z accentom 1.5 sem zvozil ves material za "bajto" včasih je glisiral, zadnja kolesa so ružila po blatnikih, avta z manj problemi še nisem imel, takrat sem se odločal ali polo 1996 letnik (ja jebemo matr ,dolg je že nazaj) z 1.4 60KM od opreme servo in cz, pa električne prednje šipe za isti denar kot accent letnik 1996 1.5 90km z klimo, cz,ABS, AB2x ,električen šipe in ogledala, vzel sem slednjega, niti malo mi ni bilo žal, danes korejca ne bi, vsaj ne za ta denar ki ga želijo, nazadnje sme vozil i30 zadnji model, hvala lepa...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Neke razlike vseeno so. Če primerjam mojega S-maxa in ženinega Scenica, je razlika kot noč in dan. Verjetno je tudi pri SUV-jih tako.

Razmislimo koliko dejavnikov vpliva na percepcijo vožnje (gume, platišča, nastavitev in stanje vzmetenja itd.) Najpomembnejša je tista od posameznika. Dvomim, da se ford kaj boljše pelje od renaulta, ker sta v tem rangu oba klump. Ti imaš rad vzmetenje, ki je trše konfigurirano, gospod s klobukom ima rad "guncanje". Meni je pa na koncu vožnje pomembno, da me ne boli hrbet. Smo spet vsak na svoji strani.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
itak, folk je zmešan, in včasih je to bila mularija, zdaj pa mislim da to ni več..gledam (v grupi) za moj avto je pogojno za super ceste samo še 19 zadnja mera... ne folk šiba gor 20 col, ne vem a blatnike ven reže...pa onanira.... jaz komaj čakam zimo, da sem na 17 pa je to to. za naše ceste.

Ja bi šel korak dalje, cestnino ukinil, vsi na suve in terence pa je to to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dejk0

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
folk kupi SUV potem pa jih zniža pa na 22 col pa take fore..ko pri butlih.

To drži. Enkrat sem se peljal z Hamann X5. Avto je bil totalno neudoben, in še vedno ne dober po ovinkih. Enako sem slišal od sodelavca, ki je pot v nemčijo z spimpanim 6 opisal kot "mučenje".
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Razmislimo koliko dejavnikov vpliva na percepcijo vožnje (gume, platišča, nastavitev in stanje vzmetenja itd.) Najpomembnejša je tista od posameznika. Dvomim, da se ford kaj boljše pelje od renaulta, ker sta v tem rangu oba klump. Ti imaš rad vzmetenje, ki je trše konfigurirano, gospod s klobukom ima rad "guncanje". Meni je pa na koncu vožnje pomembno, da me ne boli hrbet. Smo spet vsak na svoji strani.

Stvar ni samo v trdoti. Imaš lahko normalno "mehke" avte, ki se vseeno dobro peljejo (tak je bil recimo moj Accord) in pa trde avte, ki se peljejo slabo (recimo prvi dve generaciji Mercedesa A).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.897
113
Jaz še zmerom ne razumem fame okol SUVov. Kaj je na teh avtih tako superiornega da jih je treba imet? So udobnejši? Smo ugotovili da večinoma ne. So prostornejši? Tudi tu vemo da jih vsak karavan šije? So ful dobri za teren? Ja to sicer malo bolj kot običajen avto, a vseeno vsi ti 99,99% časa vidijo samo asfalt. Na koncu ostane še visok sedež za vstop/izstop. A ste vsi že pr 40 invalidi? Sicer pa tudi v kangooja se visoko vsede, pa ne vidim da bi folk norel za njim.

Sicer ne vem če je smiselno govorit. Sam vozim Astro. Imel sem priložnost podedovat praktično novo Mokko. Po enkratnem izletu na morje je padla odločitev, da ostanemo na 4 leta starejši Astri, Mokka pa gre v prodajo. Ne vem kako je pri drugih znamkah, ampak pr Oplu je pač tako bilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: danijel8 in DOMEK

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jaz se tudi veselim prehoda na 17 zimake, dobrega izgleda 19 se prehitro navadiš, po ovinkih pa redko divjam, da bi opazil prednosti široke nizkopresečne 19. Poleg tega je občutljivost na kolesnice pri 2 cm širši in 2 coli večji gumi zelo opazna. Ampak važno da ni dolgčas. :)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Razmislimo koliko dejavnikov vpliva na percepcijo vožnje (gume, platišča, nastavitev in stanje vzmetenja itd.) Najpomembnejša je tista od posameznika. Dvomim, da se ford kaj boljše pelje od renaulta, ker sta v tem rangu oba klump. Ti imaš rad vzmetenje, ki je trše konfigurirano, gospod s klobukom ima rad "guncanje". Meni je pa na koncu vožnje pomembno, da me ne boli hrbet. Smo spet vsak na svoji strani.
Kaj pa je dobrega v tem rangu? Touran, mečka B, picasso?
 
Jaz še zmerom ne razumem fame okol SUVov. Kaj je na teh avtih tako superiornega da jih je treba imet? So udobnejši? Smo ugotovili da večinoma ne. So prostornejši? Tudi tu vemo da jih vsak karavan šije? So ful dobri za teren? Ja to sicer malo bolj kot običajen avto, a vseeno vsi ti 99,99% časa vidijo samo asfalt. Na koncu ostane še visok sedež za vstop/izstop. A ste vsi že pr 40 invalidi? Sicer pa tudi v kangooja se visoko vsede, pa ne vidim da bi folk norel za njim.

Sicer ne vem če je smiselno govorit. Sam vozim Astro. Imel sem priložnost podedovat praktično novo Mokko. Po enkratnem izletu na morje je padla odločitev, da ostanemo na 4 leta starejši Astri, Mokka pa gre v prodajo. Ne vem kako je pri drugih znamkah, ampak pr Oplu je pač tako bilo.


malo je tudi okolje v katerem živiš. Če so recimo ceste bolj boge se zna tak SUV pokazat kot okej odločitev. Upoštevaj da imajo ljudje tudi sem in tja kako njivo, vinograd in je dostop s takim avtom dost lažji. Kolega je recimo letos menjal prav iz tega naslova xsaro za c3 aircross. Potem je še malce višje sedenje (preglednost). To so pa potem že več ali manj vsi taki dejavniki, ki upravičijo nakup SUVja
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Meni osebno gre naj jetra, da praktično ni več 4x4 avtov v ljudskem rangu. Se pravi nekje v velikosti golfa in za nek normalen denar. Pa ne suvi, tipa vitara, ampak normalni nizki avti. Tak na hitro se spomnim samo na swifta rang nižje, vse ostalo je brez 4x4. Škoda da ni več oktavije in golfa v 4x4 verziji
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
če mi pokažeš avto, kjer se bom visoko usedel in imel pri mojih 2 metrih vsaj osnovno udobje...pa da me ne potegneš ven z dvigalom. vsa ohinsploh germania delux mi dol visi...ker deset centi nad asfaltom meni ni užitek sedeti. ne v avtu za 20 jurjev ne v tistem za 120 jurjev. in da se potem komaj poberem ven. ne, hvala. ZATO suv, vsaj tisti malo večji, v capturja ne bom niti šel :)
in ja, vedno mlajši smo. četudi nismo invalidi. vsaj mentalni ne. še.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Jaz še zmerom ne razumem fame okol SUVov. Kaj je na teh avtih tako superiornega da jih je treba imet? So udobnejši? Smo ugotovili da večinoma ne. So prostornejši? Tudi tu vemo da jih vsak karavan šije? So ful dobri za teren? Ja to sicer malo bolj kot običajen avto, a vseeno vsi ti 99,99% časa vidijo samo asfalt. Na koncu ostane še visok sedež za vstop/izstop. A ste vsi že pr 40 invalidi? Sicer pa tudi v kangooja se visoko vsede, pa ne vidim da bi folk norel za njim.

Sicer ne vem če je smiselno govorit. Sam vozim Astro. Imel sem priložnost podedovat praktično novo Mokko. Po enkratnem izletu na morje je padla odločitev, da ostanemo na 4 leta starejši Astri, Mokka pa gre v prodajo. Ne vem kako je pri drugih znamkah, ampak pr Oplu je pač tako bilo.

Praviš, da imaš astro in v istem sestavku, da suve po prostornosti ščije vsak karavan. Ja fak da je bolj prostorna od pol metra krajše moke. Primerjaj jo s suvom približno enake velikosti, pa boš videl, da je astra en mali pičipoki po prostornosti.

P.S. tudi sam imam karavansko astro za zraven suva in da, imam suv zaradi prostornosti. Pa zato, da pripleza tja kamor astra ni več mogla.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Meni osebno gre naj jetra, da praktično ni več 4x4 avtov v ljudskem rangu. Se pravi nekje v velikosti golfa in za nek normalen denar. Pa ne suvi, tipa vitara, ampak normalni nizki avti. Tak na hitro se spomnim samo na swifta rang nižje, vse ostalo je brez 4x4. Škoda da ni več oktavije in golfa v 4x4 verziji
Daihatsu terios...Panda....VW T-roc.....MoKKa....