in še en primerjalni test:
Vse te avte sem gledal...
Mazda je super avto, ampak ker je že X krat faceliftana in ker ni 5 vratna, pri meni odpade.
Insignia pa je za moje pojme preveč dolgočasna. (in plastična)
Dodatno sem še gledal Arteona (skoraj ista cena kot p508): avto je od zunaj res lep, ampak noter pa ... ni po mojem okusu.
Niti malo nisem pristaš evropejcev, sploh pa francoskih avtov, ampak v tem sem se res počutil super oz. kot doma.
pa še malo off: Ko bo Bitcoin spet malo višje, ga menjam za 508 PEHV.
ja, danes...ko bo to prodajal, bo tale futurizem passe...in bo izguba boleča.
Zanimiv stroj..ampak tako kot sem napisal. zame zelo zelo kratkoročen vau efekt.
ja, danes...ko bo to prodajal, bo tale futurizem passe...in bo izguba boleča.
Zanimiv stroj..ampak tako kot sem napisal. zame zelo zelo kratkoročen vau efekt.
Pri arteonu je definitivno velik plus prostornost. (in zunaj lep za pop*izdit) Ko sem se vsedel odzadaj, je prostora kot v S klasi. Prepričan sem, da v kratkem pride "update", kjer bojo odstranli analogno uro oz ga bojo posodobli na facelift passata.Dobra izbira, tudi jaz sem kolebal med njima (znotraj 508 prevesoljski, majhen volan, počasen infotainment, arteon malo preveč klasičen), pa vseeno za podoben denar (35k, rline, 190km dizel, 19") vzel rajši arteona. Ko bo btc višje pa ne vem, verjetno ne bom menjal, bom raje dal denar kam drugam
ah daj no, pri Arteonu zadaj z svojimi 189 cm ne morem sedet. noge imajo sicer dovolj placa, glavo moram pa postrani držat. V S se lahko pa z dvignjeno glavo vozim okoli
Alter in ta fakin logika. Ne vem a jst zivim v paralelnem svetu, ampak od ljudi ki jih poznam in so kupli / kupujejo nov avto noben ne gleda na to za kolk ga bo cez 5 let prodal, ampak kupuje tisto kar jim je vsec za denar ki ga majo na voljo.
mogoče imajo pa otroke v vrtcu, da jim ne gre v premoženje