Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Trenutno mi pri 3 leta starem 5008 zdrsava sklopka v določenih prestavah (od 3 do 6). Kilometrov 115k (relativen podatek sicer).
Precej verjetno dvomasni v kombinaciji s sklopko - meni menjali dvomasni, ker je bilo potrebno in sklopko ker je bilo glih razdrto, po 8 mesecih spet nova sklopka - tovarniška napaka, simptomi enaki kot pri tebi. V prvem letu sem ugotovil, da če pri hitrosti nižji od 100km/h, nastavim tempomat na 100km/h, se pri pospeševanju samodejno izklopi. Včasih dela ok, včasih ne. "Ne znajo" odpraviti napake. So brez uspeha menjali nekaj komponent.
"gas" pedal in/ali stikalo na zavornem pedalu - vem se sliši čudno, ampak je to to. Šla je "cev za dovod zraka v turbino", so zamenjali. Kot nov je imel nekam čudno prestavno razmerje oz. je bil turbo lag neskončen, ugotovili so, da je bilo nekaj narobe v SW nastavitvah...Če skrajšam: stalno neke pi*darije. Nisem sicer zmetal kak denar v vse skupaj (še!) ampak imaš občutek, da se ne voziš z do konca narejenim avtom...
Prej sem imel 307sw je pa pumpa za olje odpovedala pri 180k km, sem se ustavil 200m naprej. Pa je bilo v trenutku popravilo višje od vrednosti vozila. Sem sam v graben porinil...do tam pa tudi ene par zadev odpravljenih v garanciji, ostalo (večina) pa potem, po izteku.
Avti so luštni drgač, sam ne vem, skos je kej. Ampak saj pravim, jaz sem šel predvsem za prepričljivim popustom, ki sem ga dobil. Avto, ki je bil po ceniku 29.900, sem na koncu peljal za 19.900. No brainer