novi Peugeot 5008 (2017)

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Ahh, Kalbo, zakaj precej pogumno, saj ni prvi avto s tem motorjem, ki se bo prodal... Malce poglej po angleških forumih naprimer, skoraj vsi so kupili GT-line in 1,2 puretech 130KM, enako nemški forum, enako francoski forum.. Zdaj jih ima kar precej te pralne stroje in ni kakih težav.. Pa potem malce prebereš še "oddelek " s pežojem 208, 2008 in 308, ki imajo enak motorček, samo preeecej dlje, pa tudi ni veliko težav.. Ne rečem, da so bulletproof, ampak trdim, da niso zastonj motrčki leta že kar nekaj časa, enako kot Fordov Ecoboost v razredu 1,0 .. Ne vidim ravno, da sem "pogumen" - čisto racionalna odločitev :)
ga pa ziher predstavim, ko ga dobim :)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
No ne zdej mešat tu zraven tamale avte. Men ta motor v enoprostorca ne sede, tud ti si mal na meji tega. 5008 ma vseen 7 sedežev, je pa res, da tanov 5008 je precej lažji od starega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Citat:
Uporabnik tomazpog pravi:
ampak trdim, da niso zastonj motrčki leta že kar nekaj časa, enako kot Fordov Ecoboost v razredu 1,0

to da je motor leta nič ne pomeni nič drugega razen tega, da je v teoriji odličen izdelek. Če je motor ok ali ne pokaže čas. To se pa pokaže pol po 5 letih nekje kaj so "problematični" deli.

Samo poglej si 1.4 TSI twincharger je bil tudi motor leta. Pa poglej kako sranje je na ketnah in bencin pumpah.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Ja, ampak ta motor je že cca 5 let in v precej velikem prodajnem številu ! Si prepričan, da prav noben od teh še ni zavrtel številke čez reciva 150000 -200000 km - in da moebitne porodne težave niso odpravljene ? Ker se pogovarjamo, kot da je ta motor prišel včeraj popoldne na trg in so ga trije dosedaj kupili, dvema od teh pa je čez noč že ribnil, tretji pa se cukajoče vleče nazaj na servis..... In še vedno čakam-o na linke do teh problemov.. Da bi vsaj malce dobili širšo sliko o številu le-teh.. Verjemi, po dolgem in počez sem predihal tuje forume, pa res nekako res ne izstopajo.. Nič takšnega, kar ne bi ( celo v večjem številu ) zasledil tudi pri ostalih uber wagnih...
 
Nazadnje urejeno:

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Zakaj ne?? Ugotovili smo, da ni tako enormne razlike v teži in uporu, da bi to tako kvarno vplivalo na povečano kvarljivost ali obremenjenost.. O samem motorju in splošni pokvarljivosti pa zagotovo lahko dobiš širšo sliko, če preveriš VSE modele, v katere so posadili motorje.. Saj potrgani jermeni, pa zjebane ojnice bodo prisotne neodvisno od modela, kajne?
Kar se tiče mojega mnenja o velikosti in predvsem NAMENU, ki ga bo Jabe imela s tem avtom: trije otroci in voziček imajo skupaj teže manj kot povprečen odrasel mož in avto zagotovo ne bo preobremenjen.. Glede na takšne kratke vožnje dizel ni najbolj primeren.. Nič bolj se ne bo motor matral glede na velikost avta, če ga pa misli vsak tretji dan polno naložit, potem pa absolutno nujno dizel... Ampak za njene potrebe: P5008 puretech 130KM, pa naj premisli o avtomatiku, ki je res milina... Nič več robotkov in drugih pogruntavščin, ampak lepo preizkušen AISIN-ov avtomat..
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Že 8. leto prevažam tri otroke, ki so postali zdaj že kar težji kot so bili, ko se takšna familija odpravi na izlet, je prostor, ki je namenjen prtljagi hitro poln in z velikostjo otrok raste tud teža prtljage. Med drugim pravi, da vozi otroke iz boguzanogu, tko da le ni par km v vsako smer, tko da meni tukaj vse diši po vsaj tamalem dizlu, kot sem povedal. Sam nekateri so začel v luft skakat, pa je tema zašla. Tudi razumeti je, da gre za edini avto pri hiši.

Veš tele njene potrebe plus vožnjo na šiht moja zrihta v bencinski Xsari picasso 1,6 16V, tko da bi bil za Jabe tud 3008, al pa tamal C4 Picasso. Tja bi pa mogoče že bolj pasal tale mlinček, pod pogojem, da je pri hiši še en večji avto. Meni se bere, da je to edini avto pri bajti. Spet kar vpije po dizlu.

Pa še malo o tem, zakaj nikakor ne maram mlinčkov v velikih avtih. Ko so pri Renaultu začel z 1,5 DCI je blo vse super tja do megana, se je fajn obneslo. V Grand Scenicih se je pa začela veselica. Podobno je blo z 1,4 turbači v Touranih in podobno. Mogoče se tukaj motim, sam sem še vedno skeptičen in sam pač prilagajam litražo motorja velikosti in noslinosti. Podobno tud svetujem, laično seveda. Strokovnjaki so pa itak bolj pametni od mene in seveda so šli zdele v luft. Enga mam na sumu itak, da je prodajalec.
 
Nazadnje urejeno:

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Vse, kar sem napisal, sem tudi jaz napisal zgolj iz tega, kar sem predihal po forumih in kar sem se sam pozanimal - in nekaj časa testno zlorabljal po cestah, hehe.. Zato pa definitivno dam tudi tebi delno prav, samo debata je postala na momente preveč ON-OFF , samo belo-črna.. Saj pravim, dokler nisem dejansko vozil tega mlinčka, vanj NISEM verjel.. Popolnoma enakega mnenja kot ti, hehe..Konc koncev je bil moj zdajšnji avto 2.0 Hdi .. Ampak dejansko ne moreš verjet, s kakšno lahkoto je vlekel to "kravco".. Pa ga na nemški avtocesti skor nisem nikoli spustil pod 160 - večinoma gas v čisti poden.. Prav "matral" sem ga, pa se ni upiral.. Zato pravim: motor ni slab, prepričan sem, da so večino napak kar nekako poštimali, ker res ni kakih odstopanj v okvarah, če pomisliš, koliko vidiš dnevno raznih C3, C4, Picassojev, P208; P308, P2008; in še bi jih našel... Itak takoj vidiš zadaj značko Puretech, torej ne gre za dizle.. Sam sem mnenja, da bi ji bencinc čist dobro služil, ampak, kot sem napisal, če misli delat izlete s polnim avtom parkrat na mesec in bo vlekla avto v neke vukojebinske hribe vsak dan, potem dizel, absolutno ! Se strinjam, če je temu tako.. Sem prepričan, da mu navor "pade", če ga obložiš do amena in pričakuješ, da bo enako poskočen ter ga ožemaš.. Konec koncev temu ta motor ni namenjen.. Tudi sam sem se odločil za ta motor zgolj zaradi tega, ker se avto ne bo vozil polno naložen ... Še na dopust nas pelje samo do letališča :) .. Parkrat na leto bo pa že zmogel tri osebe peljat kam dlje
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
aha, to bega. bogu izza nogu res ni toliko po razdalji kot po alternativnih možnostih. smo na samem, vrtec in šola 2km stran, cesta asfaltirana ampak gre za cestico, kjer se dva ne moreta srečati brez da oba na bankino ne zapeljeta. drugega prevoza ni, varne poti v šolo ni, do 5ga razreda to pomeni niti kolesa ni. od 5ga razreda dalje je šola 5km daleč. kolesarskih poti ni, cesta povečini ni v naselju, tako je omejitev 90kmh, kar v praksi seveda pomeni da se vozi 100kmh+. s kolesom po tej cesti ni za nikogar varno. v nekem trenutku to pomeni, da enega v vrtec, drugega v eno šolo, tretjga v drugo šolo (nad 5. razredom). trgovina je 5km daleč ali kaki km več, odvisno v katro smer štartam. služba enih 7km stran, teren je palačinkast za vse našteto. en dan v tednu pa je res služba 35km stran in to v hribe. takrat sem sama v avto, daleč da bi mi ga bremenili odraščajoči otroci. na dopust gremo lahko tudi z berlingom, če ima večji kufer, in če bo potreba. sem rekla, da je že berlingo pri bajti. ampak ker, kot rečeno peš ne opravimo nič pri 3 otrocih do 6 let (trenutno), jaz in moj pa delava en tako en drugače in ne moreva izmenjati avtomobilov vmes, želiva pa da se nobeden izmed tako malih otrok ne vozi spredaj, je pač treba menjati megana. vsi novi ta mali enoporstorci so pa ratali crossoverji z 2 sedežoma zadaj. varianta bi bila še en berlingo, vendar smo vsaj kar se motorjev tiče najbrž na istem. vprašanje ostaja ne glede na školjko gor.

avto pa jaz kupujem vedno z namenom, da ga imam do razpada, ampak potem mi malenkosti kot so naraščajoče število članov ipd podirajo plane.
 
Nazadnje urejeno:

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Po tem, kar si napisala, bi jaz ABSOLUTNO vzel bencinčka.. Cel kup kratkih voženj in ugašanja.. Če se boš potem pa še praktično sama vozila, sploh ni za razmišljat, da boš obremenjevala motor, razen če hočeš biti Fitipaldi na cesti.. Drugače pa: pojdi in vzemi avto na test!! Naj te sam prepriča ali razočara.. Danes so vsi tovrstni avtomobili podobno kvalitetni, vsi imajo kakšno hibo in pomankljivost, noben ni imun na to.. Ti povem, da sem ga dobesedno ožemal na Ljubelj, pa mi kar fino nazaj "zobe kazal" in ni popuščal , hehe .. Sva bila pa dva notri, vsak povprečno po 90 kg.. Ampak, govorim ti o 3008 , sicer pa nekih ogroomnih razlik ni.. A pa ti 3008 zagotovo ni dovolj velik ?? si probala ? Sicer ima 5008 res zadaj tri ločene sedeže + še dva v čisto zadnji vrsti, ampak mater, tudi 3008 je zadaj kar konkretno prostoren - saj širina je enaka. Prtljažnik je pa eden največjih v razredu pri obeh ! Sam sem imel že v svojem C4 Picassoju za moje pojme velik prtljažnik, ta mi je pa deloval kot dnevna soba, še večji .. Ne predstavljam si, da ne bi mogel not zbasat ohoho stvari.. Se pa normalno zmanjša, če imaš v 5008 VSEH sedem sedežev postavljenih, normalno, čudežev ni za pričakovat.. Skratka, pejt probat, pa še moj nasvet : definitivno probaj še avtomatika - tudi če imaš zdaj kak "predsodek" .. V takem avtu ga ni čez komot, hehe
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
https://www.avto.net/Ads/detai...ureTech%2013...

No to je pa povsem druga zgodba, kot se je brala prej. Tole nadomesti našo Xsaro Picasso. Kupljena rabljena za 3 jurje bencinska, ker sva se z mojo vozila skupi na šiht in je bla namenjena prevozom na treninge in podobno. No zdej jo bo še za na šiht zvozila. No pa 10 jurjev ti ostane.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Če voziš tri majhne otroke so trije ločeni sedeži zadaj zelo dobrodošli.
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Ja, tudi tale Picasso ima identičen motor-ček, hehe . pa ga pohvalijo, kar precej . Mogoče bi res tudi kaj takega pogledala, tale ima tudi zadaj tri ločene sedeže ! Sem tudi vozil, ni slabo !! Sam sem se odločil bolj za SUV zaradi spremembe, ne recimo, ker ne bi bil dober avto.. Pa je bil tud v planu, ja
 
Nazadnje urejeno:

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
Ja 3 enakovredni zici zadej, ker so 3 otroški sedeži. Bila je že želja drsnih vrat, in 3 isofixi zadej ampak je na trgu točno en avto za vse to. Sharan. Poznam osebno 4, ki ga imajo (ali pa alhambro), to ta novo verzijo in novo kupljeno, pa ko bi nekdo vsaj brez pripomb bil, če ga že ne pohvali. Manjše ali večje sitnosti pri vseh.

C4 Picasso ali Grand Picasso ker je razlika v ceni minimalna je drugi v igri. Bi ga že kupila, če ne bi bil mojemu tako grd, mene pa malo odvrača, da ni tipk. Samo touch screen. Slepega tipkanja ni pol kaj dosti, kar se pa meni kar malo čudno zdi. Sem fen knofov. Gledaš na cesto, malo potipas in pritisneš, zavrtis kar je treba. Bo pa sigurno ta, če ne bo 5008, ki pa je, kot rečeno obema všeč. Vendar ne glede na vse: Berlingo, c4 Picasso ali 5008 - pri motorjih ni razlike.

Kupuje se NOVO! In upam da se vsaj zdaj na bom zagovorila, ko rečem, da bo pri hiši do razpada. 4 otrok res ni v planu...
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Že 8. leto prevažam tri otroke, ki so postali zdaj že kar težji kot so bili, ko se takšna familija odpravi na izlet, je prostor, ki je namenjen prtljagi hitro poln in z velikostjo otrok raste tud teža prtljage. Med drugim pravi, da vozi otroke iz boguzanogu, tko da le ni par km v vsako smer, tko da meni tukaj vse diši po vsaj tamalem dizlu, kot sem povedal. Sam nekateri so začel v luft skakat, pa je tema zašla. Tudi razumeti je, da gre za edini avto pri hiši.

Veš tele njene potrebe plus vožnjo na šiht moja zrihta v bencinski Xsari picasso 1,6 16V, tko da bi bil za Jabe tud 3008, al pa tamal C4 Picasso. Tja bi pa mogoče že bolj pasal tale mlinček, pod pogojem, da je pri hiši še en večji avto. Meni se bere, da je to edini avto pri bajti. Spet kar vpije po dizlu.

Pa še malo o tem, zakaj nikakor ne maram mlinčkov v velikih avtih. Ko so pri Renaultu začel z 1,5 DCI je blo vse super tja do megana, se je fajn obneslo. V Grand Scenicih se je pa začela veselica. Podobno je blo z 1,4 turbači v Touranih in podobno. Mogoče se tukaj motim, sam sem še vedno skeptičen in sam pač prilagajam litražo motorja velikosti in noslinosti. Podobno tud svetujem, laično seveda. Strokovnjaki so pa itak bolj pametni od mene in seveda so šli zdele v luft. Enga mam na sumu itak, da je prodajalec.

Težave renaultovega dci in VW tsi niti slučajno nimata veze s tem v kateri model sta bila vgrajena, ampak sta oba pač imela napake, ki sta jih imela.
In končno si le priznal, da vsa tvoja modrovanja izhajajo iza plodnih šank debat.
Kar pa se tiče kaj ti motorji zmorejo glede na obremenitev, pa ti lahko zaupam svoje izkušnje, ki jih dejansko imam iz prakse, ne iza šanka: moja turbo kosilnica redno, 2-3 krat tedensko prevaža 4 odrasle, pa se še enkrat v nobeni situaciji ni pritoževala. Ta kosilnica je npr. pred kratkim peljala 2 odrasla in zadaj polno naložena z zapakiranim pohištvom iz trgovine 240km dolgo pot. Edina razlika ki sem jo opazil je bila, da je v klancih, kot npr. vrhniški, šaltal eno brzino nižje kot ponavadi. Motor ni razneslo, zastojev nisem povzročal in sem preživel ta za ene nepojmljiv podvig.

Kje pa ti vidiš, kot si zgoraj napisal absolutne in logične potrebe po dizlu, mi še zdaj ni jasno. Za mene in kar je nekoč veljalo kot neka logika, je dizlova edina prednost v AC kruzerjih, kjer se štepa ogromno kilometrov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Kaj ko bi ti pustl mene na miru in svetoval po svoje? Bi šlo, al si tok navezan name, da ne gre brez mene. Baje si že rekel, da si out in da hraniš trola. Počas sem te sit. Pa še zdaj nisi napisal, v kerem avtu imaš to kosilnico in kolk kilometrov imaš z njo. Ker če boš zdej napisal da jo imaš v P 308 in da jo voziš dve leti bom umrl od smeha.

Po logiki, ki je pa nekoč veljala, ne bi pa noben tlačil v enoprostorca 1,2 mašine, prav tako so se dizli greli na delovno temperaturo dolge kiometre. Danes seveda temu ni tako.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Verjamem da ti grem na živce, ko pod vprašaj postavim vsako tvojo šank budalščino, pa še enega pametnega odgovora nisi podal
wink-1.gif
Danes se mi pač ljubi malo trolle hranit
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Če so moje besede šank budalaštuine, so pač tvoje posledica tega, da ti je ego padel, ker je nekdo upal svetovat nekaj drugega, za kar ti plačuješ grizing. Boj se trudim, pa ne najdem niti enega pametnega odgovora s tvoje strani.

PS: Aha, voziš pa Škodo in vpikuješ se v dvome ali dat 1,2 motor v enoprostorca znamke Peugot....
grims-1.gif


Mimogrede, 1,2 mlinček se odlično obnese v tastovi Fabiji, ko ata na mamo. Sam fabia ni enoprostorc s sedmimi sedeži.
 
Nazadnje urejeno:

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
129
35
28
Jabe, potem nimaš kaj falit, pojdi peljat 5008 ! Avto je dobro sestavljen, na "mojem testu" ni niti enkrat zaškripalo nič, avto je bil tako tih, da dokler ne pelješ, kar težko verjameš.. Sem pričakoval več zračnega piša na avtocesti, ali pa hropenje motorja, pa temu ni bilo tako! Meni so super tisti osnovni gumbi spodaj, s katerimi res elegantno prekljapljaš med funkcijami, glavne funkcije imaš tudi na in ob volanu ( radio, telefon, tempomat... ) , ostalo pa je tudi med vožnjo dokaj lahko pipati tudi po ekranu, je kar precej velik z velikimi ikonami... Ampak, zdaj se bom še ( prevečkrat ) ponovil: probaj še avtomatika, pomojem ti ne bo žal :) . Sploh, če rada med vožnjo "navijaš lase", kot moja boljša polovica.. Mater, ena roka na volanu, druga skos v laseh, pa navijat, haha
Pa po ponudbo se zapelji v salon, ne gledat samo cen na netu, ker je bila moja cena za res dobro opremljen Allure po ceniku 32000, na koncu smo se, kljub dejstvu, da se dobro prodaja, zdilali na 28900 .. Pa imam res precej dodane opreme.. Samo ne reci vnaprej, da si že odločena za avto :)
Glede potencialnega otročka št.4 : in kaj potem, saj imaš zadaj še dva sedeža, boš pač enega "dvignila" :) . še zmeraj ti ostane za moje pojme precej prostora, pa še malce boš dodatno popravila SLO procent natalitete - ta mladi itak samo še preko telefonov sextajo, hehe :)