Hanzi
če delajo lastniki vozil tako kot je MX, ni čudno da je po 2 letih vse v malori. Glede tistega XC90 in Summit-a pa ima vsaka medalja 2 plati... To bi se ti, kot ultra jam(b)rač že lahko naučil...
In še enkrat (izmed mnogokrat)... Če za avto skrbiš primerno, potem raznih zgodb o elektroniki ni... Seveda je drugo, če si ti drugi lastnik (pa ne potem ko si odplačal lizing ali naredil prepis od zaposlenega zaradi ugodnejše cene, kot npr. jaz)... To samo nakazuje da se je prvemu lasniku hebalo in da tudi za garancijska popravila ni poskrbel. Verjetno potem tudi za servise ni.
Pokvari pa se lahko S klasa, Passat, Volvo ali Opel (slednji bolj zanesljivo
). Razlika je samo v tem, da tisti ki si res lahko privošči tak voz bo napake tudi popravil, tisi ki pa je postrgal zadnje cente in dela samo za lizing pa bo avto prodal ko bo tik pred tem da bo nevozen (ker za popravilo ni denarja).
Pa še na temo... Passat je korekten avto, dobi se verzija za siromake kot taka, ki je full load. Ampak osebno ga ne bi kupil, če pa bi ga moral izbrati izmed vozil za službeno vozilo pa bi ga...
Me pa moti Alter scena ki skoraj z ognjem in mečem zagovarja in pusha ta izdelek ki si niti pod slučajno ne zasluži toliko pozornosti...