visek_izobrazbe
Guru
lexus ga še kar nudi......Ne vem no..pogrešam analogni svet..kjer je oblikovanje lahko prišlo do izraza.
Danes se iščejo ideje kam vse se da še vtaknit ekran.
lexus ga še kar nudi......Ne vem no..pogrešam analogni svet..kjer je oblikovanje lahko prišlo do izraza.
Danes se iščejo ideje kam vse se da še vtaknit ekran.
Tesla ima v modelih za rajo (3/Y) samo se osrednji zaslon. "Stevce" lahko dokupis na AE. V obliki cca 10" tabliceNajbolj mi je smešno ko se je 10 let tako govorilo čez teslin S monitor danes imajo pa vsepremijske znamke že pol avtomobila v monitorjih, še modela ali dva pa boš sedel na njem.
Haha ciganće edition
Kar je zanimivo glede na povprečno starost kupcev mercedesov...pač avti za generacijo after 2000...
Hotel sem povedat, da so ikone za posamezne stvari že v naši podzavesti in se jih enostavno ne spreminja.Pri stvari za nekih 100 jurjev (?) se gleda tudi na estetiko in drugačnost od konfekcije. Vsaj domnevam, no. (Ali pa so tudi to sf*kali?)
ja, se strinjam, ampak ta generacija se stara, sej tole 2000 je okvirna cifra, ampak trendi gredo v tej smeri, in ko te povsod bomardirajo z zasloni...zdaj si zamisli, da nekdo ponudi avto brez zaslona.... hudo nišna zadeva-na konc se noben neb zato odločil, na konc je izdelava še dražja, zdaj nabijejjo zaslon za 200€, pa ne rabiš kup stvari več, ki so prej stali dosti več.Kar je zanimivo glede na povprečno starost kupcev mercedesov...
Ne dvomim, da je tole rezultat truda za nagovarjanje mlajših kupcev, se mi pa poraja vprašanje od kje najstnikom denar, da bojo na hitro zamenjali stare ate?
Jaz enostavno mislim, da premalo f*kamo in je tole logična posledica proizvajanja avtov za Kitajce. BMW je že šel po tej poti s kitovskimi dizajni, ki so Evropejcem večinoma odurni.
analog system - bi moral stat 10 kilo več, kot doplačilo, potem bi to bilo še bolj premium od premium in bi folk skakal v bazen.Fantje...je pa nekaj...stari smo, to nas hebe
Sajkek...v premijah, če bi ponudili analogne števce oz. zgolj števec (tudi v e-avtih), sem siguren, da bi se marsikateri kupec (starejši, se ve) odločil za tovrsten 'prikaz' hitrosti in ter kakega vrtljivega gumba na armaturni plošči.
Take zgoraj opisane fore so eden od redkih razlogov, da se mi dopade vozit malo starejše vozilo (7 let) in imam tako prav vse preko klasičnih ali vrljivih gumbov, praktično nič na touch.če p kaj pogrešam so to vrtlijhivi gumbi za temperaturo in radio, sedaj pa je vse v nekem XZ podmeniju touch zaslona. Za vklop ogrevanja sedežev pa je itak bolje, da ustaviš, preden to nekje naklikaš.
KLikanje po telefonih je nevarno za promet, a klikanje po teh 10 in več colskih touch zaslonih z XZ podmenuji med vožnjo pa ni težav. Sam opazim, da ti touch zaslon kar lepo pozornost za 1-2sek odnese...
to je res, je pa tudi res, da vsaj pri premijah, lahko prideš do tega ogrevanja, ali radia preko , gesturee, screena, volana, in glasovno... v 2023 se pač meniš z avtom kot z alekso. V to smer gre vse skupaj. Grdo pač je, če slučajno Baba v avtu vstala z levo nogo, in ti za vsako kontrira. Potem si pač na hladnem.če p kaj pogrešam so to vrtlijhivi gumbi za temperaturo in radio, sedaj pa je vse v nekem XZ podmeniju touch zaslona. Za vklop ogrevanja sedežev pa je itak bolje, da ustaviš, preden to nekje naklikaš.
KLikanje po telefonih je nevarno za promet, a klikanje po teh 10 in več colskih touch zaslonih z XZ podmenuji med vožnjo pa ni težav. Sam opazim, da ti touch zaslon kar lepo pozornost za 1-2sek odnese...
Cela klobasa pritožb, MB and Co. vas le želi navadit, da se vsedeš, pozdraviš avto in mu poveš kaj, kako in kam. Hey Mercedes.
pa te ze naslednjo sekundo pokličejo in ponudijo podaljšanje za lepe dinare (to se že danes dogaja in je realnost)Ter da ti potem prijazen glas pove "naročnina na xyz vam je potekla", zagon motorja ni mogoč.