Sem imel facelift W213 in imam sedaj W206 oba AMG Line. Ta avta med seboj težko primerjaš. W213 je večji, se pelje bolj udobno, ampak je tudi manj agilen in bolj okoren. W206 je pelje bolj športno, podvozje je čvrsto, avto je agilen. Zame morda malo preveč trd. Notri je prostorsko malenkost manjši od W213, ampak ne bistveno.
Pri W206 me blazno moti to, da je avto prenizek. Spodaj ima še neke aerodinamične komponente na podnu in dobesedno podrajsam skozi vsak ležeči policaj. Je pa tehnološko bistveno bolj napreden od W213.
Asistenčni sistemi delujejo bolje (manj agresivno, bolj dodelano), digitalne luči s projekcijo so po mojem top of the top, MBUX je vrhunki. Ena funčcija, ki je meni super je to, da ko mi da asistentka v koledar sestanek z naslovom, imam v avtu Office na MBUX in na koledarju samo klikneš in te navigira do cilja.
Je pa res, da bi na W206 po mojem popizdil brez head up displaya, ker je zaslon nameščen nižje, kot pri W213. Če že ima W206 res super MNUX, zelo inuativen, poln uporabnih funkci, ipd., mi pa namestitev zaslona preveč odvrača pogled s ceste in zato ni ne predstavljam brez HUD.
Meni je pod črto za moje potrebe, ko se pretežno vozim po Sloveniji W206 bolj uporaben avto.
Motor je pa neverjetno šparoven (220d 4M) in se na relacijo vozim zlahka pod 5 litrov. Tudi pod 4 sem se že vozil, ampak to je potem muka.