Mehaniki bi itak najraje šravfali samo tisto kar poznajo, najraje 20 let stare motorje. Tale najbolj hvali Toyote in Honde, ampak hibridne Toyote vseeno šinfa.
Je pa zabaven za pogledat, moraš priznat. Pa tale limona od Mercedesa je vseeno videti dokaj resnična, lahko da gre za osamljen primer, ampak vseeno, da dam $150k za AMG in, da imam take štale.
Če je to tebi zabavno gledat, potem kapo dol. Nekaj cvili in kruli, sam sebi se reži na neke fore, ki jih razume samo on, pa zraven še lepi neke konje in zebre. Sem se moral prav prisilit, da se pogledal video do konca...
Kar se pa videa tiče - točno ta ni stal več kot 150k$, ampak se je prodal za 135k$ (1.2.2021). Resda razlika pri takšni ceni ni velika (procentualno), ampak vseeno pa začnem tole piščalko jemati malo z rezervo, če se že v štartu laže. To z vrati je res jeba, ampak bolj kot napaka Mercedesa (kot branda) je to šlamparija dealerja. Kot tudi neumnost z poklopcem za vodo (čeprav ne verjamem, da teče vse naokrog, razen če vsakič do vrha naliva). Z ogledalom nisem razumel najbolje, kaj ga jebe... da nekaj piska... Gume ni težava Mercedesa ampak pač proizvajalcev, da v tej dimenziji ne ponujajo all season gum. Sem pa začel debeelo gledati, ko je kazal vse napake (a na displayu nič o težavah), pol pa le na koncu izkašlja, da je avto bil spredaj razbit. Sicer reče, da mu je lojtrica padla gor, ampak za 23k$ moraš ti že fajn nabasat leseno lojtro in zraven odnesti še en kup senzorjev, kakšno luč in ostali bodywork. Tako da so verjetno tisto napake od takrat, ki so shranjene noter, niso pa več aktivne...