Novi DMV

veracoche

Pripravnik
15. nov 2012
87
36
18
Jaz sem kupil avto leta 2013, ko se je 1. julija dvignil DDV iz 20 na 22 %. Naročil sem ga maja, dobil konec julija. Plačal sem 20 % DDV. V maju sem plačal aro, preostanek takrat, ko sem avto dobil.

Glede na mojo izkušnjo bi pričakoval, da bo tudi sprememba DMV-ja vplivala enako na končni znesek glede na čas nakupa in dobave.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luka51

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
DMV je strošek tistega, ki vozilo pripelje v državo.

nabavna cena vozila+stroški (prevozi/homologacije/davki)+marža=MPC vozila
stranka se dogovori ob naročilu vozila za nakupno ceno vozila=MPC-popust=končna cena vozila za kupca

Končna cena vozila je dogovorjen znesek za nakup. pogoji so določeni v pogodbi ob sklenitvi. kot je zgoraj napisal MacGiver je ponavadi vključena klavzula, da se lahko v določeni vrednosti spremeni cena (navzgor), v kolikor je razlog na katerega prodajalec nima vpliva (v tem primeru DMV). ampak lahko kupec v tem primeru odstopi od nakupa in se ara vrne.

sedaj pa če se spremenijo (znižajo) pogoji za izračun MPC vozila (v tem primeru DMV), pa je to v + tistemu, ki je vozilo pripeljal v SLO in je dolžan plačati DMV.
Kupec vozila bo vseeno dobil vozilo po dogovorjeni ceni, prodajalec pa bo imel večjo maržo=temu se reče enostavna matematika trgovine

No ta enostavna matematika trgovine pa na balkanu potem ne drži vode, ker se najdejo voluharji, ki nato želijo naknadno znižati že vnaprej dogovorjeno ceno vozila. In če bi zgoraj počasi prebral 2x napisano, bi razumel, da ker je konkurenca v tem biznisu velika, so tudi trgovci pripravljeni požreti marsikaj, samo da je na koncu "stranka" zadovoljna. Tako da kompanjona, ki kupuje avto mirne volje pošlješ v križarsko vojno po svoji občini :) v lov za najnižjo možno ceno.

veracoche pri spremembi DDV je bilo prehodno obdobje in so veljale drugačna določila glede na to kdaj ej bila storitev oz. prodaja izvedena, tako da si verjetno vozilo kupil po eni od izjem in s tem pridobil možnost nakupa vozila po nižji stopnji.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
ne...še enkrat, ti z DMVjem nimaš nič, razen če ga hočeš čimveč dobiti nazaj zaradi 3 otrok ipd. (vračilo DMVja)
verjetno boš v primeru, da se DMV zmanjša, zahteval od prodajalca da ti vrne razliko DMVja?

to kar ti gledaš trenutno v Nemčiji je posledica njihovega zmanjšanega 16% ddvja (prej 19), ampak ga boš ti v primeru nakupa novega vozila pri nas plačal 22% DDV
Očitno imam oziroma ga ima kupcec, če ga mora plačat, posredno ali neposredno nima veze, pa lahko zapakiraš kakorkoli hočeš. Zakaj bi ga potem vračali pri 3 otrocih, če to itak ni stvar kupca.
Razlika v DDV mi je jasno, ampak je bila razlika v ceni že pred koronskim DDV oziroma je še vedno razlika precej večja kot razlika v DDVju. Pri kakšnem bistveno dražjem in močnejšem vozilu pa še precej večja in tiste potem z razlogom nekateri registrirajo v tujini (le od česa živijo razni AutoBrokerji in od kje kup dražjih avtov na SIG tablicah), pa na koncu naša država ne dobi nič. Če temu ne bi bilo tako, potem sploh ne bi razmišljali od spremembi DMV.

In ne, noben ne govori o tem da bi za nazaj karkoli zahteval, ker avto sploh še ni kupljen, sem vse zgoraj napisal.

DMV je strošek tistega, ki vozilo pripelje v državo.

nabavna cena vozila+stroški (prevozi/homologacije/davki)+marža=MPC vozila
stranka se dogovori ob naročilu vozila za nakupno ceno vozila=MPC-popust=končna cena vozila za kupca

Končna cena vozila je dogovorjen znesek za nakup. pogoji so določeni v pogodbi ob sklenitvi. kot je zgoraj napisal MacGiver je ponavadi vključena klavzula, da se lahko v določeni vrednosti spremeni cena (navzgor), v kolikor je razlog na katerega prodajalec nima vpliva (v tem primeru DMV). ampak lahko kupec v tem primeru odstopi od nakupa in se ara vrne.

sedaj pa če se spremenijo (znižajo) pogoji za izračun MPC vozila (v tem primeru DMV), pa je to v + tistemu, ki je vozilo pripeljal v SLO in je dolžan plačati DMV.
Kupec vozila bo vseeno dobil vozilo po dogovorjeni ceni, prodajalec pa bo imel večjo maržo=temu se reče enostavna matematika trgovine

No ta enostavna matematika trgovine pa na balkanu potem ne drži vode, ker se najdejo voluharji, ki nato želijo naknadno znižati že vnaprej dogovorjeno ceno vozila. In če bi zgoraj počasi prebral 2x napisano, bi razumel, da ker je konkurenca v tem biznisu velika, so tudi trgovci pripravljeni požreti marsikaj, samo da je na koncu "stranka" zadovoljna. Tako da kompanjona, ki kupuje avto mirne volje pošlješ v križarsko vojno po svoji občini :) v lov za najnižjo možno ceno.

veracoche pri spremembi DDV je bilo prehodno obdobje in so veljale drugačna določila glede na to kdaj ej bila storitev oz. prodaja izvedena, tako da si verjetno vozilo kupil po eni od izjem in s tem pridobil možnost nakupa vozila po nižji stopnji.
Vse jasno ampak tebi je logično, da če se DMV dvigne, kupec plača več in dogovorjena cena kar naenkrat ni več dogovorjena, če se pa zniža, pa je osnovna matematika, da trgovina zasluži več, saj bi bil v nasprotnem primeru kupec voluhar. Vrjamem, da je običajno tako določeno v pogodbi, ampak tudi kupec ni neumen in mu verjetno špila osnovna matematika, da se ne bo zavezal k višji ceni, če obstaja možnost da bo v kratkem padla in mu to pač ni nujno. Če pa mislijo tudi po spremembi DMV obrdžat iste cene in samo povečat maržo, jih bo pa več uvažalo, tudi nove.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
meni je jasno edino, da če se odločiš za nakup in se dogovoriš za ceno, da to tudi spoštuješ. Še sam si napisal da ti je jasno, da ti trgovec trenutno ne more prodati vozila z upoštevanim nižjim DMVjem. odloči se potem kaj od trgovca pričakuješ.

če si primoran takoj kupit, boš pač plačal aktualno ceno. drugače počakaj 2 meseca in boš mogoče lahko kupil po nižji ceni. Simpl
razna palamudenja nekje vmes pa je zame balkansko voluharstvo.

itak, nove se bo uvažalo-ravno toliko kot do sedaj :bonk:res bi rad videl junaka ki bi se tega lotil. Še uradni trgovci, ki imajo to možnost se ne gredo uvoza na lastno pest, ker finančno ne pije vode.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Torej, če bi se DMV vmes dvignil za recimo 10K za avto, ki je že prodan, bi prodajalec to požrl? Zelo težko verjamem, da niso zavrovani v pogodbi za take primere.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
meni je jasno edino, da če se odločiš za nakup in se dogovoriš za ceno, da to tudi spoštuješ. Še sam si napisal da ti je jasno, da ti trgovec trenutno ne more prodati vozila z upoštevanim nižjim DMVjem. odloči se potem kaj od trgovca pričakuješ.

če si primoran takoj kupit, boš pač plačal aktualno ceno. drugače počakaj 2 meseca in boš mogoče lahko kupil po nižji ceni. Simpl
razna palamudenja nekje vmes pa je zame balkansko voluharstvo.

itak, nove se bo uvažalo-ravno toliko kot do sedaj :bonk:res bi rad videl junaka ki bi se tega lotil. Še uradni trgovci, ki imajo to možnost se ne gredo uvoza na lastno pest, ker finančno ne pije vode.
Če bi avto dejansko imeli za prodat, bi ga dotični že vozil (in plačal s trenutnim DMV). Ker pa je v vsakem primeru za čakat pol leta, so pač odprte druge opcije. To da ne gre z glavo skozi zid z nakupom se mi zdi kvečemu trezno razmišljanje ne pa voluharjenje. Pač če bo opcija karkšnega koli dogovora da se končna cena in konfiguracija fixira kasneje (za spremembo konfiguracije so bili sedaj vedno odprti, kolikor vem imajo v tujini celo portal kjer lahko celo online spreminjaš dokler ne pride do določene točke v proizvodnji) ko bo znano kako in kaj, bo naročen prej, sicer pač ne. Nihče od nikogar nič ne pričakuje še manj pa zahteva. Če je opcija je, če ni ni.

Tisti, ki so se sedaj vozili na SIG tablicah, vrjamem, da bi tudi nekomu plačali za uvoz, če pri tem prišparajo par 10k € (nima veze z zgornjim primerom).
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Jaz verjamem da bo država ugotovila da so se s tem predlogom zaj.bal.i in me resno zanima kako bo Furs obravnaval tiste ki bodo sedaj vozila izvozili in ponovno uvozili z nižjim DMVjem...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Vedno sem zagovarjal, da je treba tu nekaj spremenit, ker enostavno nima smisla da probaš preko vseh meja obrat vse kar je malo močnejšega, saj judje hitro najdejo alternativne opcije (kot npr. tele SIGovci, od katerih na koncu nimajo praktično nič, pa še kakšne kazni se znajo "zgubit") ali pa enostavno kupijo cenejši avto, od katerega potem v naslednjih letih poberejo manj. So šli pa tukaj iz ene skrajnosti v drugo, zato tudi sam težko vrjamem, da bo tole realizirano.

Če podatki na tistem dmv.si kalkulatorju držijo naj bi npr. za eno 340i plačal slabih 300€ namesto 12k€ DMVja. Ali pa za kako M8ko dobre 2k€ namesto 80k (skoraj polovico vrednosti). Tu pa vrjamem, da tudi če jo je nekdo že uvozil/kupil pri nas, se mu splačal izvozit, zahtevat vračilo sorazmernega deleža in nazaj uvozit po novem DMV. Malo prelepo da bi bilo res.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Ne ni. Oz. odvisno kako gledaš na stvar. Trenutno se obračuna glede vrednost vozila (po stopnjah glede na izpust in motor). Tako da bolj star je avto, cenejša je osnova za plačilo davka.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.842
3.362
113
40
Lj
Super, uvozniki razbitih Audijev iz tujine bodo zelo veseli, ker bo manj davka za plačat. Zdaj se bo spet splačalo imeti 3.0L dizle ki smradijo, država podpira nakup.
Ampak itak je vseeno kaj naredijo z davki, ker klasičnim motornim vozilom se je že iztekel čas, to so že proizvajalci uvideli.
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.738
583
113
Kr divje.. Kako bomo pa to nadomestili?

twitter.jpg
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Zakon ŠE NI SPREJET! je pa potrjen na vladi. ;)

Članek je sicer "ubi bože" ampak ajde:
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
KSZ:


dela program?

Da ali pa ne... na rtvslo piše da je Šircelj rekel, da električni nimajo DMV, v papirjih pa je na kW tudi štromar obdavčen, drugo pač ne. Kaj je zdaj prav?

Se pravi kot sem napisal, Porsche Cayenne Hybrid 600KM+ nabavna 200k€ nekaj 10€ DMVja za plačat hahah. Vse 2.0 dizl A6 npr. so od zdaj naprej vredne vsaj 2k€ manj na anetu. :p