Pred nekaj dnevi sem dobil na test novo toyoto avensis, 2.0 dizel 123 KM, karavan, executive oprema. V obliko se ne bom spuščal, ker so okusi pač različni.
Prvi občutki, ko sem se usedel v avto so boli dobri. Solidni materiali, dobra obdelava, udobno sedenje, ko motor prižgeš (seveda na gumb) se ogledala odprejo, volan se približa vozniku, skratka tehničnih igračk ne manjka. K ugodnemu počutju pripomore tudi največji paket opreme, sedi se na usnju, vse funkcije avta opravlja elektrika… za navedeno udobje pa se seveda tudi plača. Cena tega avtomobila je okoli 32k evrov.
Okej, super pa prižgimo motor. Dizel se oglasi z značilnim zvokom in podam se dogodivščinam naproti. Tu pa se vtis avta nekoliko pokvari.
Preglednost iz avta je slaba. Samo predstavljaš si, kje je konec in todi nos avtomobila. Masiven sprednji del, popolnoma zastira pregled, parkirni senzorji pa so bili samo zadaj…. Praske w8ing to happen….
Podvozje je naravnano na udobnost, ob normalni vožnji lepo požira bunke in neravnine, ob dinamični… no recimo da je nastavljeno na udobje. Kar pa seveda ni slabo, vsi ne marajo trdih športnih avtomobilov in za vsakodnevno vožnjo v službo in po otroke, je taka naravnanost prej prednost kot slabost.
Sedaj pa največje razočaranje. Motor. 123 konjski dizel je za ta avto prešibek. Turbo luknja se zelo čuti, pod 2000 vrtljajev se ne dogaja praktično nič. Ko se zbudi turbina avto lepo potegne do 4000 vrtljajev, kjer se veselje ponovno neha. Najbolj pa avtu zamerim grobo vdiranje motornega zvoka v kabino nad hitrostjo 120 km/h. Zvočna izolacija cestišča je odlična, motorna pa je na nivoju razreda nižje.
Po vožnji sledi še natančnejša inspekcija na domačem dvorišču. In ponovno razočaranje. Na vsakem ne najbolj očitnem delu (zunaj in znotraj), je kvaliteta plastike slaba. In ko sem pritisnil na trobljo.. ne boste verjeli… trobi tako kot so včasih jugeci…. Hmm za 32k evrov.
Mnenje:
Tale toyota je soliden avto, namenjen predvsem vsakodnevnemu transportu od točke a do b. Od povprečja v razredu ne odstopa po nobeni lastnosti. Me pa moti cenovna politika, kje toyota sili proti premijskim znamkam. 32000 evrov za avto z 123 km ( nad njim sta še 2.2 150 in 177 konjski motor) ni malo. To bi še bilo sprejemljivo, če ne bi bilo vidnih očitnih znakov varčevanja.
Torej če niste ravno mahnjeni ne toyoto.. konkurenca ponuja več za manj denarja. Je pa to seveda samo moja ocena in mnenje .