Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pred kakimi 20-imi leti mi je en strojevodja pravil, kak režim velja za delo s temi (ali mogoče podobnimi) lokomotivami pozimi. Ne bi se spomnil mejnih temperatur, ampak takrat lokomotive niso ugašali, če je bila predvidena vožnja prej kot v 24-ih urah. Povedal mi je tudi čas ogrevanja preden lahko začne delati, ampak tega se ne bi spomnil.
Je pa res, da lokomotiva mora "preživeti" verjetno blizu 100.000 delovnih ur, za generator za nujne primere pa to ni pomembno. Verjetno tudi zato tak način dela.
Sicer pa so se pojavile napovedi, da bo del delavcev umrl v nekaj tednih. Upam, da gre samo za nezrelo propagando.
tudi to je res..
mejna temperatura (ki jo priporoča proizvajalec (beri EMD)) je +5°C, pod to temperaturo naj nebi zaganjal motorja..
verjetno je poglavitni razlog mazanje, ker je za ta motor predpisano monogradno olje SAE 40
sploh pa američani doma teh lokomotiv itak sploh ne ugašajo, en mesec dela 24 ur na dan, 30 dni... po enem mesecu ji sledi check control, potem pa spet na delo...
stacionarni sistemi pa so itak ogrevani v zato namenjenih požarno varnih prostorih (razen na črpalkah in pred nakupovalnimi centri ki imajo d. agregate kar zunaj na snegu (varčevanje press). Vsi Diesel motorji el. agregatov imajo ogrevanje hladilne tekočine na približno 40 - 50°C, s tem je omogočena takojšnja polna obremenitev agregata in ni potrebno čakati, da se motor ogreje.
sej je verjetno vsem logično, da se mrzlega motorja ne sme "tiščati"...
;o))