"Naj bi"
Tukaj za CH - prebrati Art. 8.
Na kratko: 5 km/h za radar, 3 km/h za laser (varnostnega odtegljaja)
Pa še za jest-a - zakonsko je predpisano da števci v avtomobilih "ne smejo kazati manj od dejanske hitrosti" - običajno je to pri 50 km/h 3 km/h nad dejansko hitrostjo.
Glede na to, da so danes merilne naprave (mišljeno radarji) bistveno natančnejše kot leta nazaj (10 +) je varnostni odtegljaj + "napaka" števca nekaj nad 5 km/h pri 50 km/h in za normalnega voznika načeloma dovolj, da lahko vozi blizu zgornje omejitve, a še vedno ne preko.
Je pa res, da je normalnih voznikov vedno manj.
Pa še glede švicarske natančnosti - očitno je bila merilna nastavljena na proženje na 56 km/h (ozr. 54 km/h) - se pravi točno 1 km/h nad hitrostjo, ki po odtegljaju varnostnega odbitka, pomeni kršitev.
Je pa spet tak - če bi bila "toleranca" 51 km/h za kazen pri 50 km/h omejitvi, bi pač bil naslov teme: "Nepoštena kazen - namerili so mi 52 km/h na 50 in niso upoštevali dodatno toleranco nad 51 km/h".
Pa še glede "vidljivosti" na števcu - kateri na takem ne vidi kje je 50 km/h ima resen problem z vidom in itak ni za volan.
Moram pa priznati, da bi me pri vožnji avta s tem števcem, bolj ali ne BK za omejitev 50.