Ljubljansko občinstvo pozdravilo AntikristaCitat:
Uporabnik hgard pravi:
To je bilo bolj v okviru kulturnega boja ali ima tudi kakšno umetniško vrednost?
Nadalje je neobičajna odločitev za formo oratorija oziroma opere (avtorica glasbe je Nana Forte), v kateri vrh slovenske Cerkve pojasnjuje, kako je do zloma prišlo, vsak posebej zase trdi, da ni kriv ipd. Pravzaprav se Rode, Štuhec, Stres in Krašovec v obliki opernih arij, pesmi, branijo z raznimi argumenti (kot smo jih od njih samih lahko slišali tudi v javnosti). Na primer: borza pomeni tveganje, »nismo vedeli, kaj se dogaja«, »kriv je Mirko Krašovec«, krivi so »sivi strici«, ker so preprečili, da bi NLB reprogramirala Cerkvene kredite ipd.
S poimenovanjem kapitala, kapitalizma kot hudiča, kot ultimativnega »sivega strica« iz ozadja se težišče predstave, ki temelji in črpa iz fascinacije nad slovensko Cerkvijo, njeno ikonografijo, njenimi tipičnimi liki, prestavi in moralni nauk te zgodbe postavi v širši kontekst.