čeprav to je večina električarjev do 40k€, in to je tisto najbolj žalostno, ker se vračamo glede udobja nazaj v klio 1 obdobje očitno, tiste na silo montirane tablice pa tudineergonomski plastik fantastik, na prvo žogo. Tole mi je velik minus.
Itak. Ampak proizvajalci/prodajalci so zakonsko obvezani komunicirat WLTP.PS: Jaz imam ID.3 s srednjo baterijo. VW reklamira WLTP 420km. To je dosegljivo le poleti pri mestni vožnji. Sedaj poleti pri mešani vožnji imam povprečen doseg do 350-360km. Pozimi to brez težav pade na 250km. V ekstremnih primerih (močen dež pozimi na avtocesti) lahko tudi moj pade na 200km ali manj. Bodimo realni in povejmo po resnici.
Kater je bil nov 43k in kater 31k?ekonomika ne gre več.
novo 43kilo vs 31kilo po ceniku.
Anfang 2021 hatte Volkswagen mit dem ID. 3 Pure schon einmal ein Einsteigermodell im Sortiment. Der Listenpreis betrug rund 31.500 Euro vor Förderung. Beim Pure gab es nur einen Akku mit 45 Kilowattstunden, der eine WLTP-Reichweite von bis zu 351 km ermöglichte.
danes stane to toliko. in danes za taki denar dobiš ti rabljeno.Kater je bil nov 43k in kater 31k?
Kolikor jaz gledam, se je Pure prodajal za 31k... pa še to je bila cena pred subvencijo. Tako da je bil za Nemce krepko pod 30k nov...
Dolgoročnih izkušenj ni, ker se je avto komaj začel prodajat. Razen, če te zanima znamka na splošno (ZS EV ipd).En vprašanje, Kolega gleda MG4, za 26,400 dobi novega 5 let garancije. Pravi da se pelje presenetljivo lepo.
Ali so to kakšne dolgoročne izkušnje?