Sem mislil, da je bil to Nissan Leaf. Razen, če zate 650k prodanih avtov ni dovolj masovno.Model prvega masovno proizvedenega BEV vozila. m3 je že splošno sprejeta oznaka. Večini je znana razlika med m3, M3 in Mazda3.
Sem mislil, da je bil to Nissan Leaf. Razen, če zate 650k prodanih avtov ni dovolj masovno.Model prvega masovno proizvedenega BEV vozila. m3 je že splošno sprejeta oznaka. Večini je znana razlika med m3, M3 in Mazda3.
Pol pa recimo prvi spodoben, da ni treba vkalkulirat stroška menjave baterije.Sem mislil, da je bil to Nissan Leaf. Razen, če zate 650k prodanih avtov ni dovolj masovno.
Aja, najde pa M3 kot bimer, pa applov procesor, nek fotic od nikona al kergaqurca...Premalo znakov za googla plus tega, da google ni ravno mojster sinonimov.
Vpraš 100 takih ki se vsaj malo zanimajo/poznajo avtomobile pa jih bo velila večina odgovorila da M3 je pač BMW.Aja, najde pa M3 kot bimer, pa applov procesor, nek fotic od nikona al kergaqurca...
Tudi model S je pod 30
Ti vedno cist malo pretiravasVseeno boljsi avto kot novi m3
Vecje udobje, boljsa lega, zmogljivejsi pogon, vecja notranjost, zracno vzmetenje, panoramska streha, “premium” notranji materiali, premium connectivity, vecji “cargo” space….Daj link, kaj tukaj dejansko primerjava.
Ga ne more dat, ker je na anetu samo ena S za 28k, 10 let stara s 150k prevoženimi in menjano baterijo. Ostali dve sta 33k+€, stari 8 let in z četrt mio kilometrovDaj link, kaj tukaj dejansko primerjava.
Sem mislil, da je bil to Nissan Leaf. Razen, če zate 650k prodanih avtov ni dovolj masovno.
Pol pa recimo prvi spodoben, da ni treba vkalkulirat stroška menjave baterije.
Ga ne more dat, ker je na anetu samo ena S za 28k, 10 let stara s 150k prevoženimi in menjano baterijo. Ostali dve sta 33k+€, stari 8 let in z četrt mio kilometrov
Vseeno boljsi avto kot novi m3