Ma skrbi me bolj doseg moje denarnice. Tam do 50 je ok ampak potem gor pa ni glih. Pred leti sem šel kupit avto za 13 jurijev, domov sem prispel z enim za 18. Zdaj bi pa rad ostal okrog 50 pa zdravo. Zato tudi gledam okrog cene da dobim največ za to ceno.
Kolikor sem gledal jaz, moraš kupiti avto z baterijo, ki je >= 70kWh. Druge računice trenutno ni. Ali ima 200 ali 400 konjev, je pa tako ali tako vseeno. Prvih 14 dni boš pač malo radiral gume, potem se pa baje večina umiri in začne voziri precej bolj umirjeno kot prej z dizlom. Koliko boš šel pa navzdol, boš pa sam videl. Verjetno toliko, da bi na vsakem dizlu padel pod 4l
.
Moram pa priznati, da je tole moje razmišljanje zgolj razmišljanje, ker sem prvi električni avto peljal šele 14 dni nazaj. Nekega volvota s 400PS sem priganjal do ruske kapelice. Ko odmisliš težko nogo, je poraba nekje 20kWh/100km. Originalni lastnik je šel na Ptuj na srečanje in je iz KG na Ptuj (200 kilometrov) prišel z 48%. Pa recimo da je tretjino poti prevozil po avtocesti. Če bi šel po navadni, bi pa dosegel predvidenih 450 dosega. Ampak potem si pol dneva na poti...
Spraševal sem tudi lastnike raznih Tesel in tudi prevozijo kar lepo število kilometrov. Eden se vozi iz Dunaja v Ljubljano in nazaj s Teslo S in pravi, da pride brez problema. Ponavadi brez dodatnega polnjenja, ker je promet ob njegovih urah toliko gost, da se lepo pelje v koloni s tistih 100km/h.
Pa ene dva poznam z ID3, baje enemu uspe priti iz Ljubljane v Izolo in nazaj v enem kosu. Pa pravi, da ga priganja kolikor gre oziroma kolikor dopušča cesta
. In pride nazaj, torej je nekje realnih 200 kilometrov dosega s težko nogo, deklariran je pa za 350. Drugi ID3 ima pa podoben doseg. 350km niti pod razno, vozi se pa samo po avtocesti, ampak po predpisih (beri pravih 130km/h, razen če ni prehude gneče). Sem šel pogledat na maps. Ima 156 kilometrov poti in na cilju ima še za 30 kilometrov... Potem pa polni med sihtom (imajo polnilnico) in se napolnjen popoldne vrača na matično firmo, kjer spet polni čez noč, da drugo jutro spet lahko štarta.
Pa ID3 imam mislim da baterijo samo 50kWh. Torej je odgovor 70kWh. Tukaj bi celo jaz presedlal na elektriko, ampak kaj ko ni nič za dobiti
. Pa seveda računica je pri 40k evrih za avto, kjer pa lahko samo sanjaš o takšni bateriji. Če pa kišta stane 70k+, je pa tudi trenutna cena dizla še vedno sprejemljiva. Sploh če ti ne uspe polniti čez noč doma ali v firmi, takrat si pečen po dolgem in počez.
Jernej