Nov avto

JKC

Zelenc'
4. maj 2010
6
0
1
Zdravo!!

v kratkem bi si želela zamenjati avto, pa me zanima kateri modeli so trenutno najprimernejši. želim manjši osebni avtomobil s 5 vrati, v razredu npr. Fiat punta. za avto bi odštela največ 12.000€ in bi želela čim več dodatne opreme. mi lahko prosim podate svoja mnenja kateri avto bi bil najprimernejši ta trenutek. hvala že vnaprej. :D
cheer.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Najprimerjenjši?

Hm...vsi in nobeden.

V velikostnem razredu 4 m se bi jih nekaj našlo..potem je pa stvar presoje, pripadnosti takih in drugačnih plusov in minusov kaj izbrati.

Ženske tako ali tako na koncu izberete po videzu
smile-1.gif
..bi ti pa svetoval, da poiščeš kake 3 favorite, ter potem z vsakim izmed njih narediš testno vožnjo.

Nekaj za izbrati:
- VW Polo
- Škoda Fabia
- Opel Corsa
- Ford Fiesta
- Citroen C3
- Seat Ibiza
- Renault Clio
- Honda Jazz (ta je precej nad budgetom)
- Hyuindai i30 (en razred večji, cenovno pa ravno 12 jurjev)
- Kia Ceed (isto kot i30), .....


Osebno mi je (vizuelno) všeč Fiestica, na vsak način bi šel pogledat Polota, ter preizkusil novega C3 (tu le ne vem kako stojijo cene).

Je pa tu težko pametovat..vsak ima svoj okus in preference..eni imajo raje boljši motor pa manj opreme (za isti denar) drugi samo da se pelje, pa da ima veliko opreme...sama sebe poznaš najboljše.

Na vsak način pa malo poročaj kam te bo najbolj potegnilo.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
za 15 k največ opreme dobiš pri Hyundai I20m Grandeju, Yaris-u in Fiesti po moje

Jaz bi vzel Yarisa (oz sem ga pred dvema mesecoma
cheer.gif
). Samo bolj oskuljenega, ker je kot drugi avto.
Dobro opremljen je okrog 11500 EUR
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik sole pravi:
Jaz bi vzel Yarisa (oz sem ga pred dvema mesecoma
cheer.gif
).

To bi pa osebno odsvetoval, ker tako po prostoru kot po voznih sposobnostih niti slučajno ne dosega ranga vozov dolžine 4 metre (tudi kot drugi avto ne..sploh če je v igri zato, ker so otroc pri hiši)
 

JKC

Zelenc'
4. maj 2010
6
0
1
trenutno imam seat ibizo, in se ne bi ravno še enkrat odločila za njo. nekako se pa najbolj nagibam k yarisu, cliotu, citroenu c3, ali pa hyundaiu i20. ampak to vse zarad izgleda :D

hvala za nasvete! :D
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Od teh, ki si jih naštela je mogeče Yaris najboljša izbira, že zaradi pregovorne kvalitete, ja pa tudi najstarejša od vseh.
C3 je lep ampak francozi imajo kronično probleme z elektroniko.

Če bi pa jaz izbiral, bi za ta denar vzel novega Pola.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Smo ravnokar kupovali... gledali Fiesto, Polota, Ibizo... na koncu pa kupili Focusa 1.6 Ebony
smile-1.gif


Ce bi izbiral v tem segmentu, bi gledal za novim Polotom, ali pa bi spet izbral Grande Punta.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Odvisno od motroja, 1.33 (100 PS) motor zelo dobro pospeši. Notranjost je prostorna, le prtljažnik je res majhen.
Za v mestu pa je naš mlinček čisto ok (1.0 motor). Faceliftani ima tudi nove števce, ne več elektonskih.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
V bistvu je po vseh preračunih in kalkulacijah na koncu še najboljši novi Polo, sicer pa odvisi od potreb in okusa ... za 12k itak dobiš bolj "slabo" opremljen avto tega ranga oz. po drugi strani ima vse kar rabiš tudi avto za 10k ali še manj!

Na koncu itak izbirajo čustva in splošen vtis iz vožnje, tako da ko enkrat omejiš izbor se zapelješ z vsakim od finalistov in potem kupiš!
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Za dobrih 10 jurčkov, dobiš tako corso z dobro opremo ( 111 Edition ) .
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
sploh ni kaj razmisljati, polo 1.2 turbo ali 1.6 dizel, ce se res veliko vozis.

tudi osnovna verzija ima ze dosti opreme, sploh za pregovorno "gorenjski" volkswagen.

ne hecaj se z opli, ker nimajo niti ene normalne masine v tem razredu. ali navitimi 1.3 in 1.4 mlincki s 100KM, ker niso za nikamor in jih je povozil cas.
 

JKC

Zelenc'
4. maj 2010
6
0
1
ja corsa točno tale izvedba se mi tudi zelo zelo dopade in je trenutno 1. favorit :D
grims-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.616
10.910
113
Corsa odpade zaradi motorja in nepredvidenih težav v motornem delu, vzel bi polota, ker bi po določenem času še največ dobil zanj, če pa bi gledal po izgledu, pa fiesto.
 

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
405
26
28
Ljubljana
Če nimaš garaže, potem se mi zdi da je zelo pomembno koliko tvoj avto "zanima" vse ostale lopove, sosede, itd...
V tem smislu so najslabši golfi in ostalo sorodstvo, pa opli, korejci in japonci, renault, fiat, ford.
Druga stvar so servisi in popravila, ki gredo cenovno približno enako - WV, tudi hyundai ni ravno poceni, fiat in ford sta med cenejšimi.
Tretja stvar, ki se mi zdi pomembna je oprema in izgled. Kar se tiče opreme (za avto v cenovnem rangu do 12.000€) jo imajo korejci največ WV najmanj, ostali so vmes. Izgled, vsake oči imajo svojega malarja, to je subjektivno.
Ampak za primer si poglej tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3301344&show=1, ogromno opreme, celo avtomatski menjalnik, je v tvojem rangu, pa še sama si razmišljla v Fiestini smeri!
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Za prvi servis (no drugi, ker prvi, garancijski al je že je, je zastonj) golfa V tsi smo dali manj kot je stal najcenejši servis za corso. Fiesta na povezavi ima 3 vrata in manjka ESP.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik mihagr pravi:
Če nimaš garaže, potem se mi zdi da je zelo pomembno koliko tvoj avto "zanima" vse ostale lopove, sosede, itd...
V tem smislu so najslabši golfi in ostalo sorodstvo, pa opli, korejci in japonci, renault, fiat, ford.
Druga stvar so servisi in popravila, ki gredo cenovno približno enako - WV, tudi hyundai ni ravno poceni, fiat in ford sta med cenejšimi.
Tretja stvar, ki se mi zdi pomembna je oprema in izgled. Kar se tiče opreme (za avto v cenovnem rangu do 12.000€) jo imajo korejci največ WV najmanj, ostali so vmes. Izgled, vsake oči imajo svojega malarja, to je subjektivno.
Ampak za primer si poglej tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3301344&show=1, ogromno opreme, celo avtomatski menjalnik, je v tvojem rangu, pa še sama si razmišljla v Fiestini smeri!

1. lopove zanima to kar je naveč na trgu, sploh v tem rangu .. ker se avte krade zaradi rezervnih delov. Tukaj enako najebejo lastniki raznih kliotov in c3jev kot pa lastniki polotov!

2. redno servisiranje je poceni/drago povsod .. če ti je pa težko dat 120 EUR za redni servis potem sploh ne kupuj novega avta! Dražje od servisa te pride vse od zavarovanja pa do gum ... torej bolje vzet avto na 14" platiščih ker prihraniš 200 EUR na komplet!

3. To kar si povedal o opremi je zelo klišejsko .. žal ima (VW) Polo največ NUJNE osnovne opreme za tak denar (govorimo o 12k), dejansko vzameš osnovi model s par dodatki in malce boljši motor pa je bolje opremljen od vseh korejcev. Za določeno opremo pa se sploh ne da pogledat kje drugje kot v VAG koncernu .. recimo avtomatski menjalnik (razna robotizirana jajca nimajo za burek v primerjavi z DSGjem).
 

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
405
26
28
Ljubljana
@Utiševalec
To kar sem napisal je moje mnenje! Drugače pa:
1. napisal si podobno kot jaz v drugem vrstnem redu
2. Meni ni težko dati 120€ za servis, marsikomu ki kupi 6-7 let starega BMW pa je težko potem VZDRŽEVATI avto in jamrajo koliko so drage zimske gume
3. kar se tiče opreme, morda je klišejsko ampak je tudi resnično in na koncu mi prosim pokaži polota s takšno opremo kot npr. Fiesta iz tistega linka, ki ga dobiš za manj kot 12000€ z avtomatskim menjalnikom. Pa na wikipedii si oglej kakšna je sploh razlika med različnimi avtomatskimi menjalniki (recimo med VW DSG in Ford PowerShift) potem pa komentiraj!

Vsak ima svoje mnenje in ne vidim razloga zakaj se takoj spotikaš ob mojega. Jaz nimam Fieste in tudi nobenega trgovca z avti ne poznam, nasvet za deklico ki kupuje nov avto ni slab in tudi Fiesta sama ni slab avto.
Vidim da voziš Passata, tudi za mene je pravi avto nemški avto.
 

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
405
26
28
Ljubljana
@Utiševalec
da se ne boš preveč "matral" evo iz wikipedie, bodi pozoren na kratico "DCT" v obeh tekstih!


Getrag dual clutch transmissions are used in the BMW M3,[25] BMW Z4 Sdrive35i,[26] Ferrari California,[27] Ferrari 458 Italia,[28] Mercedes-Benz SLS AMG[29] and Mitsubishi Lancer Evolution X Ford and Renault vehicles

Ford Motor Company
Main article: Ford PowerShift transmission
Ford Motor Company has released a wet clutch "PowerShift"[1][4] transmission on the 2008 Ford Focus (international)[4][47] and Ford C-MAX. This wet clutch[4] DCT was designed with gearbox specialist Getrag [4] under the GETRAG FORD Transmissions joint venture, founded in 2001,[48][49] and is expected to feature in other Ford and Volvo[47] models.... Ford has announced the US-market version of the Mark VI Ford Fiesta coming in 2011 will feature a dry clutch[4] PowerShift transmission. Ford also announced the introduction of PowerShift transmission to North American market by 2010.[1][50]
The Volvo version will be built in Koping, Sweden at Volvo's transmission plant. The PowerShift gearbox will be introduced on the second generation Volvo S60,[50] and then on to the V50[47] and C30[47] models. The XC60 is expected to get this Ford PowerShift gearbox along with other new models to make more sporty cars.


Volkswagen Group produces DCTs under the Direct-Shift Gearbox (DSG) name ,[9] from the German: Direkt-Schalt-Getriebe.[71] It is used in all of their mainstream marques, including Volkswagen Passenger Cars,[10] Audi,[10] SEAT, Škoda, and Volkswagen Commercial Vehicles, and also its top-tier marque Bugatti. Audi originally used the Direct-Shift Gearbox (DSG) name, it now uses the name "S tronic" for its DCTs.[4]
The first ever worldwide series production DCT was the Volkswagen Group DQ250[9] six-speed dual clutch transmission,[7] with dual concentric wet multi-plate clutches .[7] It was produced at the Group's Kassel plant[1][2] under exclusive license from Borg-Warner[4][10] for use in transverse powertrain installations, of either front-wheel drive or four-wheel drive (4WD) layouts.[7] The 4WD versions are fundamentally identical to the 2WD versions, but the 4WD versions use an additional bolt-on power take-off unit to direct engine torque to the Haldex Traction rear axle. This DQ250 variant is used in a wide range of models: Volkswagen Passenger Cars (Polo, Golf/Rabbit/Golf Plus, Jetta, Eos, Passat and Touran); Audi cars (A3, and TT); SEAT cars (Ibiza, León, Altea and Toledo); Škoda cars (Octavia and Superb); and Volkswagen Commercial Vehicles (Caddy and T5 Transporter).
 
Nazadnje urejeno:

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
JKC je vrgel/vrgla kost vi pa grizete
grin1.gif


Nekdo bo prišel na Alter samo zato da vpraša kater nov avto
hysterical-1.gif