Ni več dileme kaj oz kje tankat...

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.276
5.640
113
if you insist on running your petrol tank down to the 'E' mark on the fuel gauge, you'll be sucking up petrol-sediment mix from the bottom of your own tank......._BANDIT_ sediment.....to je un "mulj" k ga maš v svojem ribniku brbotalniku
smile-1.gif
v tanku na dnu!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.276
5.640
113
Sicer kar se teh raznih bencinov tiče....moje izkušnje...po ravnem nobene razlike....v porabi tud ne.....je pa pr OMV100 mi bl mirno v klanc vleku pr nizkih obratih.....ni blo tolk cukanja pa zaganjanja takrt v tistem momentu k morš že v nižjo prestavt....k da bi avto čipu pa bi meu rahlo več navora! Neki čist logičenga če pač teh nekaj oktanov več pomen tud mal bl kontrolirane užige/eksplozije!

Edina stvar kar smo s temi bencini ( 98, 100) pridobil.....tist k ga res v svojem avtu ne rab......ga da lah v motorko kdar kaka drva žaga....pr 15.000 obratih na minuto pa kompresiji 12:1 se zlo pozna....bl mirno teče!
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Sam vedno tankam na koncu (ostane le par litrov noter). Do sedaj (cca. 150k km) brez problema. Izgleda smeti spotoma pucam.
evil.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
ksz

Pumpa ne more potegniti svinjarije ker je točno kot je bandit napisal filter na sesalni strani in nato še na tlačni strani. Tega na tlačni nimajo vsi avti, v glavnem večina pa ga ima, na sesalni pa ima vsaka črpalka filter. Zgodi se lahko samo to, da se okrog sesalnega filtra nabaše svinjarija in pumpa ne potegne več zadostne količine goriva, potem lahko avto cuka in posledično, lahko tudi crkne pumpa. To je problem slabih črpalk oziroma, če doma točiš gorivo, čez čas se v rezervoar prikrade svega i svašta. Jaz nimam problemov z tankanjem nikjer, moja dizelca prebavi čisto vse, še 30% bencina
hysterical-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Pri vseh avtomobilih je cevka ki crpa gorivo malo dvignena in ne crpa cist iznajnizje tocke v rezervoarju, obenem pa se ima sito ki ima ponavadi malo vecjo povrsino da se tezko zamasi.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Kak zaj različno eni pa drugi pišete....

Mene zaj samo zanima kaj še naj probam naprej stotko tankat al raje na petrol po 98.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.524
4.287
113
Pa si sigurn da je problem v gorivu???? Za takšne hece so ponavadi odgovorni kakšni senzorji ,vžigalni kabli, tuljave itd.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Če ko je avto na rač. priklopil me je takoj vprašal kaj sem tankal...ker so šobe javile napako...vglavno on je rekel, da je fora v benzu...
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Ma tankal sem že vse živo......pa ni blo problema.......ta omv pa njihov 100-ka ko jo tak hvalijo naj si jo nekam khm khm...nočem se grdo izražat
hysterical-1.gif


PETROL rules...nikol še nisem mel na petrolu nobene frke pa ful folka preko njega pluva

ti hvališ petrol, mene pa ne spraviš več, da bi tankala, razn v hudi hudi sili razmer. Za OMW pa mislim, da si prvi, ki nekaj stoka.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Jap, naj dvakrat tanka Petrol, pa če pol dela OK, lahko reče, da je OMV kriv. Sicer pa ne.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.465
446
83
ksz

Bencin kot bencin, nesmiselno je gledat blagovno znamko X, Y ali Z. Vsako od teh podjetij ima množico črpalk, precej je franšiznih, prevozniki so različni, cisterne bolj ali manj čiste... Sedaj trditi, da OMV Super 100 sucks just because, je nesmiselno.

Jaz bi rekel da kogar skrbi (ne)kakovost goriva, naj si pogleda za robustnejšimi motorji, ki niso tako občutljivi na gorivo. Čisto iz praktičnega stališča je to eden izmed parametrov kakovosti avtomobila, da ne crkne ob vsaki manj kvalitetni čorbi. Druga stvar pa je čiščenje rezervoarja. Osebno ne poznam nikogar, ki bi stvar prakticiral. Spomnim pa se slik leto dni starega rezervoarja dizelskega avtomobila, kjer je noter plavala plahta umazanije. A to počne kdo izmed vas?

B.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Ja kaj a je mogoče, da samo mojemu avti ne paše stotka ali sem pa mogoče samo tankal v takšni sumljivi franšizi.....ker kot sem že omenil prej sem že tudi tankal stotko na domačem omv-ju pa je blo vse cool. Se bom probal držat ene pumpe pa bom videl kako bo.
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Pa kaj skoz neki sanjate o franšizah ???
Kar se goriva tiče, NI NOBENE RAZLIKE med franšiznimi oz najemnimi in matičnimi črpalkami. Roba je enaka za vse !!! Poslovanje je isto, način dela je isti ! Razlike so eno pri solastniških servisih, pa še to ne pri gorivu ampak pri drugem blagu ( možne druge cene, dobavitelji).

Ja pa zanimiv psihološki vidik glede kvalitete goriv. Poznam primer na eni pumpi kjer najemnik ni bil ravno priljubljen med ljudmi, se je narod skoz pizdil: števci lažejo, voda v gorivu in podobno. No kasneje se je najemnik zamenjal in začuda pritožb ni bilo več. Najbolj smešno pri vsem je to, da je sistem dela, dobava in ravnanje z gorivom, prodaja potekala tako kot pri prejšnjemu najemniku . Nobenih razlik od prej, a za narod 100 % bolje !!!

Verjetno bi bilo v primeru da, omv in petrol zamenjata barve ravno tako. Vpliv logotipov na pumpi in imena firm ima pač na ljudi prevelik vpliv.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Vsi smo ti isto odgovorili, še malecky ti je pripopal sliko pumpe, preberi še poste enkrat. Ta tvoj mehanik je malo mutibarič, napaka na vbrizgu je lahko marsikaj. Napiši fehlercodo katero si je shranil ecu pa ti bomo več povedali.