Nezadovoljen tudi z odločitvijo sodnika

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Torej lahko iz napisanega zaključimo naslednje:

-tudi avtohiše goljufajo (prikrivajo)
-napisano na avto netu ne pomeni nič
- vse pomembne stvari, kot je recimo to ali je bil avto karamboliran in ali je bil uporabljan za testne vožnje ali samo kot službeno vozilo, je treba zapisati v kupoprodajno pogodbo
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Torej lahko iz napisanega zaključimo naslednje:

-tudi avtohiše goljufajo (prikrivajo)

Ne vem zakaj bi samo zato ker so avtohiše delali kaj drugače kot ostali prodajalci rabljenih? Po večini so še zaposleni, ki v avtohišah delajo na rabljenih taki, ki so se učili pri kakšnih "specialistih".
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Verjamem, imam pa vso pravico da me to moti. V bistvu me je ravno par takih novic (tudi od bližnjih oseb) prepričalo da zdaj raje kupujem nove avtomobile, če že rabljene pa potem raje uvožene iz tujine. Je prav tako slab kot naši "testni", a je vsaj pol cenejši, ne pa kot pri nas, ko ti dajo za 30 jurjev vreden testni avto dva jurja popusta (torej manj kot kot naj bi avto izgubil ko daš prvič gor tablice). Taka visoka cena naj bi bila prav zato ker naj bi bila zadev pri uradnem prodajalcu bolj "ziher", kar pa (kot vidimo) ni.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Tudi pri novem avtomobilu lahko naletiš na poškodovano vozilo...
Testnih vozil se pa ne kupuje, razen res, res izjemoma.

Je pa tako: če vložiš samo eno uro v raziskavo trga rabljenih vozil, ti je 80% jasno, kako le ta deluje. Žal.
Če potem vklopiš le še kmečko pamet, sem prepričan, da bi lahko veliko večino goljufij kupec sam spregledal.
In če bi celoten pravni sistem ustrezno deloval, seveda ob ustreznih zakonih, bi se nategune histo pospravilo.
Ampak žal ne deluje, vse kar torej preostane potencialnemu kupcu je, da se ustrezno izobrazi na to temo (torej je treba vložit nekaj časa in truda v to), kupi od poznanega znano vozilo, igra tombolo ali pa pač plača nekomu, da se preveri vozilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Zakaj se testnih ne bi kupovalo? Ker si mnenja da ga vsaka stranka zmatra in nenormalno obrabi al zarad cesa drugega?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Se spomniš videa enih dve mulcev v Astri? No, zato.

Tak avto nima "pravega" lastnika, vozi ga veliko različnih ljudi in marsikdo na njem kaj "proba", pogosto na neogretem motorju.

Saj lahko da bo vse ok. Danes je material vseeno dovolj kvaliteten da zdrži marsikaj, vedno pa obstaja možnost da je kaj pustilo posledice. Kolega je recimo z testno Alteo doživel odpoved turbine na enem prelazu v Dolomitih, ponoči, ko je šel z familijo na smičanje. Posledice? Cca 3500 eur za material, avtovleko, dodatno prenočišče in ostalo ter uničen dopust (+ še ene dveletno najedanje babnice zakaj je bilo treba kupit testni avto).

Seveda možno da ni bilo zaradi tega, a tveganje se z tako uporabo gotovo poveča.

Sicer pa, kot sem rekel: pogojno tudi da, a ne za manj kot 10% popusta, kot ga daje recimo Porsche Slovenija.

Poglejte recimo tega Passata:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13438699&display=Volkswagen Passat Variant .2.0 TDI BMT C...

Cena je 28.500 eur, s tem da je treba vzeti njihovo financiranje, sicer je cena po moje ša tisočaka višja.

Po konfiguratorju je točno tak avto (z vso opremo) 31.300 eur, s tem da je to redna cena (ni obvezno financiranje) in da se običajno dobi vsaj 3% (realno lahko tudi do 10% popusta). Cena se s tem praktično izenači. Zakaj torej tvegati z testnim vozilom? Za 25 ga takoj vzamem, za 28.500 pa nikakor.

https://konfigurator.volkswagen.si/...235/3G535XWC/8E8E/TO/WLH/@?mgCategory=Karavan
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj se testnih ne bi kupovalo? Ker si mnenja da ga vsaka stranka zmatra in nenormalno obrabi al zarad cesa drugega?
Sodobni motorji s turbo polnilniki in ostalo šaro so relativno občutljivi na tiščanje v neogretem stanju, hkrati tudi tiščanje v času utekanja tudi ni ravno blagodejno na njih. Recimo klasični atmosferci so to preživeli brez nekih večjih travm.
In takšen način uporabe (veliko folka seveda ''stestira'' avto, kar jim niti ni za zamerit, bolj bi tukaj krivdo vrgel na prodajalce, ki ne poskrbijo za utekanje vozila in tudi to, da se pred testno vožnjo segreje) definitivno ni blagodejen za avto in se verjetnost težav v prihodnosti bistveno poveča, vsaj po mojem mnenju.
Dodaj pa zraven še tisto kar je Ibizadriver napisal in pa še možnost, da je avto že karamboliran ter zelo nizko razliko v ceni in si tam.
Sicer se pa pri nas prodaja zelo malo testnih vozil, večina jih je od ''direktorja'' :D:D:D, vsaj od Golfa naprej, do Golfa so pa od ''žene od direktorja''.

Ti je pa top izbira, če poznaš prodajalca, da ti on proda njegov ''testni'' avto oz. pri nekaterih je možno celo, da dobiš takoj avto, npr. čez 3 mesece ga pa prepišeš nase.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
če avto preživi prevoz do trgovine so mu testni uporabniki blagodejn učinek za motor :D
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
No pri meni je bilo pa ravno tako, da sem kupil 2 nova avtomobila in z obema sem imel težave - Toyota je po 14 dneh morala menjati volanski drog ker je pokalo v volanu in pa ker je bilo vozilo iz zaloge je zgleda nekaj časa stalo in je imel jajčaste zadnje bobne. Pri Oplu mi je prvo zimo 2x zmrznila nafta (bilo je max -15 zunaj, avto pod nadstrškom) in še nekaj stvari je odpovedalo. Da pa sploh ne omenim koliko vrednosti je avto izgubil.
Potem sem kupil testnega BMWja 1ko in je delal super (mislim da so bili od enega fuzbal kluba), potem še uvoženega BMW 3 in je tudi delal kot urca in sedaj imam VW Tuarana in dela tako kot mora.
Tako, da moje mnenje je da moraš imeti srečo in pa kmečko pamet (nisem mehanik, nimam pojma o avtomobilih).
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Kmečka pamet ti recimo govori da ne kupiti avta takoj ko pride ven, da imajo nekatere znamke bolj pogostejše določene probleme (opel in rjavenje itd...) ter da določeni avti hitreje izgubijo vrednost.

To so pač tveganja, ki obstajajo pri vsakem avtu. Problem je v tem, da z nakupom testnega tem tveganjem dodaš še nekaj dodatnih.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Posledice? Cca 3500 eur za material, avtovleko, dodatno prenočišče in ostalo ter uničen dopust (+ še ene dveletno najedanje babnice zakaj je bilo treba kupit testni avto).

Hm... a nima testni avto še (presotali) del garancije z assistenco in vsemi temi ibungami. Kdo pa ponuja za testni avto več kot 2 leti staro kračo?!
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Kmečka pamet - BMW (ali kakšna druga karjola) uvožen iz tujine star 4 ali več let, kilometrov ima pa čudežno samo 84.147 po možnosti še prvi lastnik.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Kmečka pamet ti recimo govori da ne kupiti avta takoj ko pride ven, da imajo nekatere znamke bolj pogostejše določene probleme (opel in rjavenje itd...) ter da določeni avti hitreje izgubijo vrednost.

To so pač tveganja, ki obstajajo pri vsakem avtu. Problem je v tem, da z nakupom testnega tem tveganjem dodaš še nekaj dodatnih.

Kakšna dodatna tveganja so pri testnih avtomobilih?
Če ga kupiš testnega pri avtohiši in se dobro zmeniš ti naredijo servis pri njih pred nakupom. Vsi novi avtomobili imajo tudi že 2 ali več let garancije, pri testnih pa skoraj vedno dobiš še kakšno dodatno jamstvo ( kako je, ko res kaj ne dela je druga zgodba ).
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
“Do kod” šteješ “za rajo”?

Ker ne moreš ravno tako posplošiti - je predvsem odvisno od same znamke in njene politike.
Se pa strinjam, da so ponavadi “večje zverine” res “blokirane” - ampak tudi ne vse.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
za rajo štejem to kaj nima vsaj 6 mestnega števila pri ceni
Clioti, Megani, Astre, Focusi in podobno definitivno niso ne
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69