Brez praskekako se potem tak avto proda? pod opombe - skotan?
Brez praskekako se potem tak avto proda? pod opombe - skotan?
kako se potem tak avto proda? pod opombe - skotan?
Jaz sem šel gledati avto in je kar pbuškan povsod okol. Tako da kasko se je splačal letos, naslednje leto pa bodo itak kot rečeno podražili 20% vsaj.
Mogoče greš na Triglav pa oni dajo papirje za servis pa to?A kdo ve kaj je fora da toče ne morejo ocenit na Kia pooblaščenem avtoservisu, ki ima pogodbo s Triglavom za cenitve? Rekli so da lahko ocenijo drugo škodo, samo toče ne, in da moram najprej na Triglav ocenit. Na Triglav strani pa piše da lahko oceniš točo tudi na servisu. Kaj je zdaj prav?
Poglej priponko 68838
A kdo ve kaj je fora da toče ne morejo ocenit na Kia pooblaščenem avtoservisu, ki ima pogodbo s Triglavom za cenitve? Rekli so da lahko ocenijo drugo škodo, samo toče ne, in da moram najprej na Triglav ocenit. Na Triglav strani pa piše da lahko oceniš točo tudi na servisu. Kaj je zdaj prav?
Poglej priponko 68838
A kdo ve kaj je fora da toče ne morejo ocenit na Kia pooblaščenem avtoservisu, ki ima pogodbo s Triglavom za cenitve? Rekli so da lahko ocenijo drugo škodo, samo toče ne, in da moram najprej na Triglav ocenit. Na Triglav strani pa piše da lahko oceniš točo tudi na servisu. Kaj je zdaj prav?
Poglej priponko 68838
Eh, to je pa čisto zoprno. Jaz hočem čim manj cajta izgubit z neko škodo, sploh za katero nisem jaz kriv. Kaj je fora da če to pol avta manjka lahko servis oceni, za teh nekaj bunk pa ne more? Očitno bom res moral zdaj najprej se gužvat na zavarovalnico in potem še gužvat na servis.Za točo za “posebni” cenilci, pravzaprav Triglav celo najema zunanje specialiste za takšne cenitve.
Ko je nekje toča se itak postavijo mobilne cenitvene točke in njihov pogodbenik tudi zraven takoj ponudi popravilo (hladno ravnanje, če toča ni bila predebela in je vse stolklo). Mislim, da imajo v Ljubljani “stalnega točnega cenilca” - in ker je toča specifika, toče po “servisih” (hitre cenitve) ne smejo ceniti.
Za točo za “posebni” cenilci, pravzaprav Triglav celo najema zunanje specialiste za takšne cenitve.
Ko je nekje toča se itak postavijo mobilne cenitvene točke in njihov pogodbenik tudi zraven takoj ponudi popravilo (hladno ravnanje, če toča ni bila predebela in je vse stolklo). Mislim, da imajo v Ljubljani “stalnega točnega cenilca” - in ker je toča specifika, toče po “servisih” (hitre cenitve) ne smejo ceniti.
Sem šel danes optimistično na Verovškovo ko so odprli, da bi prijavil škodo in hkrati naredil cenitev. Ampak se je že pred odprtjem nabralo 20 ljudi, potem pa so rekli da je cenitev možna samo za razbita stekla, ne pa za poškodbe toče na karoseriji, za cenitev toče naknadno pokličejo. Tako da potem se mi ni dalo čakati tam samo za prijavo, ki jo itak lahko online naredim.
Včasih je bil to hiter proces, prišel si tja, izpolnil tisti list za kasko, in zapeljal čez avto da ga pogledajo. Zakaj so to zdaj tako zakomplicirali in razvlekli? Poleg tega se tudi na servis seveda ne morem prijaviti preden dobim ocenjeno škodo, kar pomeni da bo vse skupaj kar trajalo.
Leta 2013 mi je na petek toča pobunkala 2 leti star avto. Takoj v soboto sem šel na cenitev, takoj so mi ga pregledali. Cenilec je naštel okoli 150 vdrtin, me vprašal kam bom odpeljal na popravilo... sem rekel da na uradni servis, tam kjer sem ga kupil. Po enem tednu sem imel popravljeno.
Itak da je 10 let kasneje toliko več avtomobilov, da je gužva verjetno po vsaki toči kar velika. Sem pa imel takrat tudi kompleten kasko, mogoče je to tudi kaj vplivalo.