Ponovno razmišljanje nekoga, katerega mnenje ni približno, ampak pametno in premišljeno. Kar sledi:
Pa je spet prišla sezona košnje.
Nekako se mora vsak voznik motorja odzvati na pisanje o nesrečah, če ne javno pa saj sam s seboj, da se lažje vozi še naprej. Načrtno ne bom uporabil besede motorist (geto?), saj težko zasledim v člankih, da se je v avtomobilski nesreči ponesrečil avtomobilist (ne geto?). Vsak motorist je tudi avtomobilist, traktorist, kamionist, avtobusist in zato nočem »opredalčkanja«, da tisti, ki pišejo o nesrečah lažje napišejo članek.
Da bodo mladi umirali na cestah je dejstvo in to ne glede na to ali vozijo motor ali avto. Dajte jim kosilnice pa bo rezultat enak. Mladost je iskanje meje in pri tem obstajajo različni načini z različno nevarnimi posledicami. Nekateri žal, mejo iščejo na cesti in to zopet žal, tudi po zaslugi staršev, ki s svojim zgledom »dobre« vožnje dajejo občutek, da je to početje otročje lahko.
Pa drži, da so to le mladi? Ne, prenekateri zrel moški ali ženska v času koriščenja bolniške brez težav vozi – karkoli. Se zato profesionalnim voznikom sploh ne priznava bolniške, ker je to tako preprosto opravilo?
Tisti, ki smatramo, da je vožnja kateregakoli vozila hudo resno opravilo in to ne glede na hitrost vožnje, vsakodnevno srečujemo voznike, ki tega ne mislijo več. Vozijo enoročno, brez uporabe smerokazov, med vožnjo berejo časopise, se ličijo, gledajo strumno le naprej, vozijo prehitro, prepočasi, prelevo, predesno, v križišču nas pozdravljajo z dvignjenim prstom, zelo radi so pred nami. In vendar je to zgolj moja osebna predstava različnih napak. Za nekoga je to čisto običajna vožnja. Spoštujem drugače misleče.
Pa se vrnimo k vožnji motorja. Edino pravilo, ki ga zasledimo kot vzrok nesreče je vedno prehitra vožnja, ker vsega tega, kar sem prej naštel ne moreš početi na motorju. Padeš. Ste že kdaj slišali, da bi za voznika motorja napisali »iz neznanega razloga zapeljal na nasprotni vozni pas«. Ne, ker je to za voznike motorjev običajen način vožnje. Ali pa »vinjen« zapeljal v jarek? Ne, saj je jasno, da je to posledica, ki čaka voznika motorja ne glede na vzrok.
Počasi prihajam do bistva te osebne izpovedi: naključja, kot vzrok smrti voznikov motorjev na naših cestah.
Kaj NI NAKLJUČJE (pa bi moralo biti!) v naši deželi? Luknje, pesek, udori, slabe ograje, neprestani divji lokalnih dovozi, nepregledna signalizacija, čudne prometne rešitve, »enoroki in slepi« vozniki, grožnje voznikov ostalih vozil, napihnjeni incidenti voznikov motorjev s policisti. Še bi lahko našteval.
Šele, ko bodo ti dogodki v Sloveniji postali NAKLJUČJA, bom priznal »neki« stroki, da sem v vlogi voznika motorja poseben - da je hitrost edino pravilo pri vožnji motorja, ki vodi do zelo zelo zanesljivega konca. Do takrat pa me bodo »ubijala« v slovenski stroki neodkrita pravila.
Če mislite, da lahko posameznik vpliva na spremembo mišljenja o osebah, ki vozijo motorje, pošljite naprej. Sicer pobrišite - kot sem rekel, rabim, da lažje vozim.
Lp, Matjaž
Pa je spet prišla sezona košnje.
Nekako se mora vsak voznik motorja odzvati na pisanje o nesrečah, če ne javno pa saj sam s seboj, da se lažje vozi še naprej. Načrtno ne bom uporabil besede motorist (geto?), saj težko zasledim v člankih, da se je v avtomobilski nesreči ponesrečil avtomobilist (ne geto?). Vsak motorist je tudi avtomobilist, traktorist, kamionist, avtobusist in zato nočem »opredalčkanja«, da tisti, ki pišejo o nesrečah lažje napišejo članek.
Da bodo mladi umirali na cestah je dejstvo in to ne glede na to ali vozijo motor ali avto. Dajte jim kosilnice pa bo rezultat enak. Mladost je iskanje meje in pri tem obstajajo različni načini z različno nevarnimi posledicami. Nekateri žal, mejo iščejo na cesti in to zopet žal, tudi po zaslugi staršev, ki s svojim zgledom »dobre« vožnje dajejo občutek, da je to početje otročje lahko.
Pa drži, da so to le mladi? Ne, prenekateri zrel moški ali ženska v času koriščenja bolniške brez težav vozi – karkoli. Se zato profesionalnim voznikom sploh ne priznava bolniške, ker je to tako preprosto opravilo?
Tisti, ki smatramo, da je vožnja kateregakoli vozila hudo resno opravilo in to ne glede na hitrost vožnje, vsakodnevno srečujemo voznike, ki tega ne mislijo več. Vozijo enoročno, brez uporabe smerokazov, med vožnjo berejo časopise, se ličijo, gledajo strumno le naprej, vozijo prehitro, prepočasi, prelevo, predesno, v križišču nas pozdravljajo z dvignjenim prstom, zelo radi so pred nami. In vendar je to zgolj moja osebna predstava različnih napak. Za nekoga je to čisto običajna vožnja. Spoštujem drugače misleče.
Pa se vrnimo k vožnji motorja. Edino pravilo, ki ga zasledimo kot vzrok nesreče je vedno prehitra vožnja, ker vsega tega, kar sem prej naštel ne moreš početi na motorju. Padeš. Ste že kdaj slišali, da bi za voznika motorja napisali »iz neznanega razloga zapeljal na nasprotni vozni pas«. Ne, ker je to za voznike motorjev običajen način vožnje. Ali pa »vinjen« zapeljal v jarek? Ne, saj je jasno, da je to posledica, ki čaka voznika motorja ne glede na vzrok.
Počasi prihajam do bistva te osebne izpovedi: naključja, kot vzrok smrti voznikov motorjev na naših cestah.
Kaj NI NAKLJUČJE (pa bi moralo biti!) v naši deželi? Luknje, pesek, udori, slabe ograje, neprestani divji lokalnih dovozi, nepregledna signalizacija, čudne prometne rešitve, »enoroki in slepi« vozniki, grožnje voznikov ostalih vozil, napihnjeni incidenti voznikov motorjev s policisti. Še bi lahko našteval.
Šele, ko bodo ti dogodki v Sloveniji postali NAKLJUČJA, bom priznal »neki« stroki, da sem v vlogi voznika motorja poseben - da je hitrost edino pravilo pri vožnji motorja, ki vodi do zelo zelo zanesljivega konca. Do takrat pa me bodo »ubijala« v slovenski stroki neodkrita pravila.
Če mislite, da lahko posameznik vpliva na spremembo mišljenja o osebah, ki vozijo motorje, pošljite naprej. Sicer pobrišite - kot sem rekel, rabim, da lažje vozim.
Lp, Matjaž