Priznam, da nisem vsega prebrala ... sem se zgubila nekje pri okoliših x 5000 ... niti nima veze, grem kar na temo:
Pri nas na firmi dobivamo kar precej priporočenih pošiljk. Ker smo trenutno na drugi lokaciji imamo poleg nove še preusmeritev s stare (traja pa nekaj dni, da jo dobimo). Zgodilo se je pa tole:
Gremo dvignit priporočeno pošto (3 listki oz. obvestila). Med dvigovanjem vprašamo še za neke informacije (samo informativno) in gremo. Kasneje, ko že odpremo nekaj ne štima - eno izmed teh treh obvestil je imelo napisano mesto pošiljanja (tujina) in poglej ga zlomka to ni bilo to, kar smo dobili v roke (nič iz tujine)
Grem nazaj, stojim v vrsti xy minut, končno samo še ena pred mano na šalterju, baba se že dere: "Dajte obvestilo! Lepo povem, da ga nimam, da bi rada nekaj drugega uredila, ona vzame listke od ljudi za mano in jim tala pošiljke. Si mislim
... pa pustimo to ...
Ko končno pridem na vrsto ji povem, da sem bila pred slabo uro tu in da se me lažje spomni omenim, da smo nekaj poizvedovali. Una takoj u luft, da ja, da se me spomne in da zakaj nismo mi to že prej "zrihtal" in ne vem kaj še vse.Ji začnem dopovedovati, da sploh ne gre za to, da nima veze s tem, da sem prišla povedat, da mi je DALA NAPAČNO POŠILJKO in da želim samo to rešiti in nič drugega.
Baba pade vn, da kao kaj govorim, kako jest vem da ni taprava, da pa ona že bolje ve kakor jaz in podobno. Ji povem naš sistem in da po naši evidenci to kar mi je dala ni ta prava zadeva, da naj poišče ta listek in pogleda pošiljko, ki ji je ostala pa bo videla, da nekaj res ne štima. Ampak neeeeeeeeeeeeeeeeee! Ona men spet o tem, da zakaj mi nismo tisto, po čemer smo spraševali, že prej uredili. Konstantno je vpila o tem. Nikakor se ji ni dalo dopovedati, da to resnično ne igra nobene vloge. Vmes je pribila še nekaj tako sočnih, da je že kar za v medije, kako se je obnašala, izražala, veliko preveč predvidevala in celo obtoževala.
No potem je pa tudi meni šlo čez mejo in sem spremenila ton. Ji povem, da takole se pa ne bo obnašala in da če ne želi rešiti zadeve ok samo da ko pridem z listkom za to zadevo, ki mi jo je že dala, da kaj bo pa potem naredila? Ker takrat bom pa jaz zahtevala točno to pošiljko! Šele ob tej izjavi je šla vsa nejevolna poiskat listek in celo ugotovila, da ima listek za zadevo, ki je še vedno pri njih.
Na tej točki je šele bil cel haloooo (vsaj za njo). Ker ji je bila napaka dokazana, namesto, da bi se opravičla in zahvalila, se je začela še bolj dreti, da kako bomo pa zdaj to rešili, pa kaj sploh težim itd. No pa pravi ta druga baba, da oni itak ne pogledajo teh številk, da samo naslov in to je to. Sem ji rekla, da to pa žal tako ne gre, da mi morajo dati tisto za katero je listek in konec, pa ta prva še bolj v luft, da koliko osebkom ona da tudi brez listka in da kaj jo zdej kle j*bem v glavo in da itak sem jest zaj*bala ker sem zdaj to pošiljko že odprla. Mislim
Seveda smo odprli, saj so nam jo dali, saj morajo oni preveriti kaj morajo in kaj ne smejo dati! Meni je bila prioriteta dobiti tapravo pošiljko. Bi jih oz. jo še opozorila na napako, da naj bo previdna, samo s takšnim odnosom pa samo še
Pa me ne zanimajo zdaj izgovori in opravičevanja njunih izjav in obnašanja. Bolj me zanima oz. bi prosila vse vseznalce poštnih uradov in vseh poštnih procesov, pravil itd. da povedo kam oz. na koga nasloviti pritožbo, ne o njunem obnašanju temveč delu z izročanjem priporočenih pošiljk, da bo obravnavana kot mora biti
Torej ne mi z nekimi pritožbenimi službani in podobno. Vemo kako gre to. Kar konkretno osebke, ki bodo potem tudi kaj storili glede tega.