Nemci najboljši?

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Brezveze se sploh pustite provocirat glupcem, ki pojma nimajo o svetovni avtomobilski industriji. Poudarek na SVETOVNI.
smile-1.gif


Ogo
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Kateri motor je BMW prenehal izdelovat zaradi napak po nekaj letih ?

BMW 2.0d 204 hp ima oznaka motorja N47 D20 T0 in je v BMW 123d lCI

In ni smisel kdo iztisne več konjev, meni je bolj vazno kak je ta motor uporaben. Ce Honda je mrtva do 5000 rpm in malo bolj vleče med 5000 in 7000 rpm mene ne zanima, jaz z mojim pri 1800 obratih pohodim gas in me zalepi na sedeze do konca obratov. In še tudi pri Hondi so očitno sami to ugotovili, glede na to da so v face liftano S2000 dali motor z večjo kubaturo in enako konji. Pa ne me narobe razumet, Honda je bila 10 let nazaj zelo dobra firma, vendar danes, v malo višjem rangu ne ponujajo nic pametnega.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
smile-1.gif


Ogo
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
smile-1.gif


Ogo

Formula 1 je za na pisto, avtomobili pa so za na cesto.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
smile-1.gif


Ogo

Formula 1 je za na pisto, avtomobili pa so za na cesto.

Poceni izgovor za nekoga, ki ne pozna strojništva in osnov fizike.
smile-1.gif

Sicer pa vsakemu svoje. Nekdo raje vozi pri 1800, nekdo pri 4800 vrtljajih. Oba pa imata na kolesih takrat isto moč. Nekomu pri 4800 vrtljajih ventili frčijo iz motorja, drugemu pri 7000 vrtljajih motor ravno začne lepo delat.
wink-1.gif


Ogo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
smile-1.gif


Ogo





zdaj pa ze neumnosti klatis, moc motorja pove zelo malo o karakteristikah motorja.Naprimer motor F1 ima ca 950 KM,in to na ca 18000 obratih, kamion ima recimo 460KM na 1800 obratih.Kaj naredi kamionski motor z menjalnikom F1?Zdrobi ga kot zobotebec, motor F1 pa kamiona ne premakne za en meterPa se poraba F1 ca 80l proti kamionu ca 30L seveda na 100km.Sedaj malo razmisli zakaj in ne govori da stejejo samo konji.
tongue-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Mac, ne blamiraj se, ker kažeš svoje osnovno nepoznavanje osnovnih zakonov narave. Moč je edina ki šteje, je edina ki resnično opravlja "delo". Menjalnik je pa zato, da prilagaja navor motorja na navor koles, moč je pa na obeh povsem enaka (minus nekaj izgub). Če hočeš avto vozit z neko hitrostjo, moraš opravljati določeno delo, za katerega je potrebna določena moč. To moč dostavi motor, menjalnik opravi le prilagoditev navora med kolesi in motorjem.
Če je nekdo nesposoben uvideti teh osnovnih reči, mu predlagam, da ponovi srednješolsko fiziko. Osnovne enačbe so čisto jasne in povedo vse, le možgane je treba uporabljati.

Ogo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zakoni narave
confused-1.gif
To kaj si napisal je v grobem vse lepo in prav, ampak marsikaj si "pozabil" in ni tako enostavno.
Ta tvoja "teorija" bi delovala pri kakem elektromotorju, ki konstantno poganja kak stroj.
rolleyes-1.gif
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
smile-1.gif


Ogo

Formula 1 je za na pisto, avtomobili pa so za na cesto.

Poceni izgovor za nekoga, ki ne pozna strojništva in osnov fizike.
smile-1.gif

Sicer pa vsakemu svoje. Nekdo raje vozi pri 1800, nekdo pri 4800 vrtljajih. Oba pa imata na kolesih takrat isto moč. Nekomu pri 4800 vrtljajih ventili frčijo iz motorja, drugemu pri 7000 vrtljajih motor ravno začne lepo delat.
wink-1.gif


Ogo

BOli mene falus kolko znam strojništvo in kolko ne. Očitno znaš ti strojništvo in fiziko neprimerno bolje kot jaz ki ne znam ene formule, razen F = m x a pa še to ne vem kaj pomeni, znam pa zato očitno druge bolj pomembne stvari neprimerno bolje kot ti. Ti znaš zračunan kak motor deluje za tvojega Yarisa, jaz pa ne znam zračunat kak deluje moj E60 530dA full option in kak bo delovala nova BMW 7 ki pride ven jeseni in bo zamenjala zdaj ze 3 leta starega 530dA, kdo je zdaj na boljšem ?

Lep pozdrav
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36

Lepo da si povedal kakšen avto furaš... zdaj bomo spoštovali tvoje mnenje na forumu!






hysterical-1.gif

pa.kaj.če.mam.majhnga.lulka.važn.da.furam.bmw.press
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Če imaš "uzitno" sestro ali punco, lahko če zeliš uredim da ti bo iz prve roke povedala glede tega
 
Nazadnje urejeno:

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
beri in se uči.... in to velja še za marsikoga
smile-1.gif


KLIK

Se strinjam da je kultura važna in jaz sem kulturen človek, ampak glede na to da mene spoštujejo pomembni ljudje, potem meni nebo neki OGO in neki WACKO pisal kot da sem neki IDI0T
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Moč je edina ki šteje, je edina ki resnično opravlja "delo".

Seveda, vendar je poleg še tristo drugih dejavnikov. Kot ti je že mac77 povedal, motor v avtomobilu ni naprava s konstantjo močjo in govoriti, da je moč motorja edino, kar velja, je ena največjih neumnosti. Da fizika deluje povsod je pa vsem jasno, če pa bi v avtomobilzmu gledali zgolj formulo, ki si jo podal, bi že zdavnaj propadlo vse skupaj.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Spet nekaj nakladate v tri krasne. A sploh kdo trdi, da je motor v avtomobilu naprava s konstantno močjo? Ne se blamirat, če vam reči niso jasne, predvsem dva osnovna koncepta, koncept moči in koncept navora. Ko boste te osnove obvladal, se lahko pogovarjamo dalje o delovanju motorjev. Potem lahko preidemo še na zakone termodinamike ali podobne malce bolj zajebane reči.
wink-1.gif


Ogo