Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
Ogo
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika.
Ne bo držalo.
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
Ogo
Formula 1 je za na pisto, avtomobili pa so za na cesto.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
Ogo
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tole glede 1800 vrtlljajev versus 4800 vrtljajev je le stvar menjalnika. Na koncu vedno šteje le moč motorja. Formula 1 pri 1800 vrtljajih motorja namreč tudi ne gre nikamor ...
Ogo
Formula 1 je za na pisto, avtomobili pa so za na cesto.
Poceni izgovor za nekoga, ki ne pozna strojništva in osnov fizike.
Sicer pa vsakemu svoje. Nekdo raje vozi pri 1800, nekdo pri 4800 vrtljajih. Oba pa imata na kolesih takrat isto moč. Nekomu pri 4800 vrtljajih ventili frčijo iz motorja, drugemu pri 7000 vrtljajih motor ravno začne lepo delat.
Ogo
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Moč je edina ki šteje, je edina ki resnično opravlja "delo".