Nemci najboljši?

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
BMW slucajno stoji doma na dvoriscu in nimam nekega pretirano dobrega mnenja o njem, ne recem pa da je slab ampak ni po mojem okusu.
smirk-1.gif

CR tehnologija pa je za moje pojme tudi hudo obcutljiva predvsem za slabo gorivo.Ne vem zakaj ne bi ponujali 1.9 TDI ce se pa dobro prodaja.

Kateri model / letnik ?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
ne da se mi več, samo to bi dodal da paleta, pa magari od 0.5 do 9.0 ne pove ničesar o lastnostih posameznega motorja, vidim pa da te matra predvsem dolga tradicija vw dizl motorjev, ki jih po neki čudni formuli enačiš z zmogljivostmi, oz. bolj dolgo kot so na trgu, boljši so
stupid-1.gif

over&out
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tudi meni se vec ne da ker imas primerjave v stilu, BMW pol sekunde hitrejsi je stroj, VAG pa pa traktor...
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tudi meni se vec ne da ker imas primerjave v stilu, BMW pol sekunde hitrejsi je stroj, VAG pa pa traktor...

Ne boš napisal kateri model in letnik BMW imate doma in na podlagi katerega komentiraš BMWje ?

Grem si zdaj kupit Audi 80, napišem jutri test kaj zmore A8.
 

dragan

Pripravnik
19. dec 2007
92
0
6
Malija-Izola
jaz mam motor 3.0 xd od BMW...hmmm audi 3.0 TDi....mislim kolk konjev ima 3.0 tdi audi?????jaz mam 232.....
daleko daleko iza devet sela........................
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik dragan pravi:
jaz mam motor 3.0 xd od BMW...hmmm audi 3.0 TDi....mislim kolk konjev ima 3.0 tdi audi?????jaz mam 232.....
daleko daleko iza devet sela........................

Se ne bi vtikal, ma mi ne da miru
smirk-1.gif
, glej glej, Audi ima "ogromnih" 8 konjev več, kot tvoj ibermobil...


Audi A5 3.0 TDI Quattro 50.886 €Tip motorja: V6; Število ventilov: 4; Prostornina: 2967 cm3; Vrtina in gib: 83,0 x 91,4 mm; Kompresija: 16,8:1; Vbrizg: skupni vod; Odmična gred: dohc; Prisilno polnjenje: ; Katalizator: filter delcev; Moč: 176 kW (240 KM) pri 4000 vrt/min; Navor: 500 Nm pri 1500 vrt/min;
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik dragan pravi:
jaz mam motor 3.0 xd od BMW...hmmm audi 3.0 TDi....mislim kolk konjev ima 3.0 tdi audi?????jaz mam 232.....
daleko daleko iza devet sela........................

Se ne bi vtikal, ma mi ne da miru
smirk-1.gif
, glej glej, Audi ima "ogromnih" 8 konjev več, kot tvoj ibermobil...


Audi A5 3.0 TDI Quattro 50.886 €Tip motorja: V6; Število ventilov: 4; Prostornina: 2967 cm3; Vrtina in gib: 83,0 x 91,4 mm; Kompresija: 16,8:1; Vbrizg: skupni vod; Odmična gred: dohc; Prisilno polnjenje: ; Katalizator: filter delcev; Moč: 176 kW (240 KM) pri 4000 vrt/min; Navor: 500 Nm pri 1500 vrt/min;

In če na čipanju nisi škrt in pošteno odpres denarnico si momogrede blizu 300 iha-hajev
evil.gif
 

Silvio

Pripravnik
11. okt 2007
689
1
16
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Pes in avto morata bit nemška
cheer.gif

žena pa japonska?


eksotika.press
grin1.gif

Ne zarad eksotike, ampak zaradi ozke pufljice, ki je kot nalašč za njegov kratek kabel, ki si ga podaljšuje s klobasarskim vagnom
hysterical-1.gif


Se pa ne mislim mešat v to debato, ker se težko spremeni prepričanje ljudi...
Rad bi samo povedal, da sem bil še 7 let nazaj enako omejen in sem ničkolikokrat izrekel isto, kot piše v citatu zgoraj, potem pa sem po nekem naklučju kupil svojega 1. japonca po kar nekaj švabih in odkril čisto novi svet avtomobilizma...
grims-1.gif

Saj kak bimerček mi je še vedno všeč, samo težko bi spet prešaltal na švabsko kanto...
smirk-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Zakaj pa ti pol voziš nemca? (pogojno je nemec ane?)

Zakaj si nisi kupil japanara, s toto okroglo glavo bi tak fajn pasal v enega civika 6te generacije. Črnega, dol
spušenega, remus nalepka, pa JBL ovalce v vratih.

.... torej si eden tistih, ki si falus pumpa s tem, ker ima avto iste firme, pod katero izdelujejo kao napredne avtomobile, pa čeprav tvoja kola nimajo kaj dosti z naprednostjo. Važno da si s samim nakupom in servisi plačeval še razvoj nove sedmice in da lulek stoji, ker je BMW značka na haubi.

Zakaj imam Seata? Ker je imel takart ugodno ceno... Je precej cenejši od polota, kljub isti tehniki, katera pa je mimogrede v kurcu. Z razliko od nekaterih to vsaj priznam...
to tvoje primerjanje 10 let starih avtov pa še vedno nima nobene veze z naprednostjo...... mački na rep stopli?
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
ksz..
Najbolj zanimivo pa je, da se le nekaj let nazaj - 2003 - tukaj pojavi honda kot pionir med proizvajalci dizelskih motorjev in s svojim prvim dizelskim motorjem nasploh (i-ctdi) razturi na celi črti. Lahko bi rekli, da povozi celo VAG, ki ima na tem področju več kot 20 let izkušenj in najbrž na miljone izdelanih motorjev. Zanimivo, mar ne? Le kje bi bili, če bi v svet dizelskih motorjev vstopili istočasno...
grims-1.gif

Accord i-CTDi do hitrosti sto km/h potrebuje 9,4 s. Tudi brez filtra trdnih delcev motor izpolnjuje okoljevarstvene zahteve Euro 4. (povzetek iz 4 leta starega članka!)
aplauz.gif
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Pozabil sem dodati še, da z novim accordom prihaja tudi nov hondin dizelski motor - 2 generacija, imenovana iDTEC.
the most powerful version of next year's new 2.2-litre diesel, which will be launched in the new Accord.
It's likely to have at least 180bhp and a massive 320lb ft of torque. Tukaj bo vsekakor zanimivo spremljati tradicijo v primerjavi z japonsko tehnologijo
evil.gif

aja, ta motor bi naj bil tudi en najčistejših dizlov do sedaj. A combination of optimized combustion chamber design and reduced injection time results in a clean, quiet engine that delivers excellent performance for an enjoyable driving experience. In addition, the i-DTEC engine meets the ultra-stringent U.S. EPA Tier II Bin 5 emission standards without the on-board storage of urea.
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
s tem da bodo izpolnjevali tudi euro 5 in se bo lahko prodajal tudi v kaliforniji. govorim za dizelski motor.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
ksz..
Najbolj zanimivo pa je, da se le nekaj let nazaj - 2003 - tukaj pojavi honda kot pionir med proizvajalci dizelskih motorjev in s svojim prvim dizelskim motorjem nasploh (i-ctdi) razturi na celi črti. Lahko bi rekli, da povozi celo VAG, ki ima na tem področju več kot 20 let izkušenj in najbrž na miljone izdelanih motorjev. Zanimivo, mar ne? Le kje bi bili, če bi v svet dizelskih motorjev vstopili istočasno...
grims-1.gif

Accord i-CTDi do hitrosti sto km/h potrebuje 9,4 s. Tudi brez filtra trdnih delcev motor izpolnjuje okoljevarstvene zahteve Euro 4. (povzetek iz 4 leta starega članka!)
aplauz.gif

Zato ker prave firme in pravi avtomobili ne vlagajo ves svoj razvoj v 4 valjne motorje, saj pravi avto od prave znamke je vsaj 6 valjni. Honda pa itak dela same take motorje ki so veliki kot moja kosilnica za travo kosit.

S tem da 2.2 motor in 180 hp ni cisto nic pretresljivega. BMW ze dolgo časa ponuja enega od redkih zelo dobrih 4 valjnih dizlov ki je 2.0 in ima 177 hp in še enega z 204 hp.
 
Nazadnje urejeno:

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Če pa so iz 4 cilindrov sposobni iztisniti več kot nekateri iz 6
smile-1.gif
Res je, da v raznih civicih ne najdeš nekih v6 motorjev, ker seveda ni potrebe po tem. Honda pač razvije manj motorjev, vendar tisti potem sekajo. Kaj pomaga, da neka firma vsake pol leta da ven nov motor in potem po dveh letih preneha z izdelovanjem/razvojem tega motorja, zaradi nekih napak... Smo enkrat doma skoraj kupili avto z novo razvitim motorjem, ki je šel po nekaj mesecih iz prodaje, ker je imel preveč težav. Sploh si ne predstavljam, kako bi se počutil, če bi potem kakih 6 let vozil tak avto in kje bi iskal dele...
No, od koga so pa potem ti motorji, ce honda dela samo 4 cilinderske mlinčke?
hysterical-1.gif


V6

* C-series - 90° SOHC/DOHC
o 1985-1990 2.0 L C20 (Honda Legend)
o 1983-1988 2.5 L C25 (Legend/Rover 825/Sterling 825L/Sterling SL)
o 1986-1997 2.7 L C27 (Legend/Accord/Rover 827/Sterling 827L/Sterling SL/Rover Vitesse/Rover Coupe)
o 1991-2005 3.0 L C30 (NSX)
o 1991-2005 3.2 L C32 (Legend/TL/RL/NSX)
o 1996-2004 3.5 L C35 (RL/Legend)
* J-series - 60° SOHC
o 1999 2.5 L J25 (Inspire/Saber)
o 1998-2007 3.0 L J30 (Accord/CL/TL)
o 1999-2007 3.2 L J32 (TL/CL)
o 1998-2007 3.5 L J35 (Odyssey/Pilot/Ridgeline/MDX/Acura RL/2007 Acura TL Type-S/Saturn VUE)
o 2007-???? 3.7 L J37 (MDX)


Kateri pa je bmw-jev 2.0 motor z 204ps??
 
Nazadnje urejeno: