Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Js bi tudi gledal kako igračko v tej situaciji. Kakšna Corsa OPC npr. da na prvi pogled največ konjev za najmanj keša.
15km na dan je 7km v eno smer. Turbo motor ni pametno gnat nad 3-3,5k rpm prve 5km (atmosferca pa ne nad 4-4,5k).
Zdaj to lahko gledaš na dva načina, prvi je da tudi švohnejšega avta ne smeš priganjat prve par km, in tudi če kakega 1.4 NA 100KM lahko mal prej pritisneš do 5k, ne bi bilo niti približno enakega efekta kot z 1.6T pri pol manj obratih.
Na drug način pa lahko gledaš, da boš dajal precej denarja, izkoriščal pa večino časa samo 100-130KM.
Sam osebno bi vzel Corso 1.4T 100KM in jo čipal na 160KM:
http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/opel/opel-corsa-e-14t-100-hp
Cestnina je sicer enaka za 1360 in 1600ccm, pri kW je pa razlika precejšnja, 74 vs. 154kW, pri polnem kasku z -50% je to 500 vs. 900€.
Ta avto se dobi za 11k€, pa mislim da kar nekje do Corse OPC, ki je nekje 17k€, drugi proizvajalci ne ponujajo kaj podobno močnega za podoben denar.
Sicer se zaman trudimo, ker vemo da bo OP kupil nek krš od avta. Tudi ne verjamem da je do sedaj v SLO kdo naredil tako kot sem predlagal.
Sam imam pa naročeno Astro K 1.6T 200, ker imam že dovolj teh majhnih in trdih avtekov. Delam pa mal več km kot OP, nekje 8-10km km letno. Pri teh km še ni problem če ima avto visoko porabo, z 1.4T 100kW/135KM sem imel v času lastništva 10,7l, z 2.0 NA 145kW/197KM pa 12,5l. Edini problem je da moraš včasih tudi prej kot v 14 dneh na bencinsko, torej bolj logistični kot stroškovni problem.