V to sticky temo vpisujete nedelujoče, nepravilno delujoče, problematične polnilne postaje.
Delujoče polnilne postaje so ključnega pomena za uspeh elektro mobilnosti. Brez tega, je le-ta prepuščena životarjenju. Zamislite si - baterijo imate že skoraj izpraznjeno, zima je, zunaj je mraz, v avtu imate družino, s katero se peljete z izleta domov, računate, da boste dofilali na elektro polnilni postaji, pa pridete tja in ta ne dela.
Nekaj podobnega se je zgodilo v nedeljo zvečer, skoraj en teden nazaj. Računajoč, da sta CCS polnilni postaji že postavljeni na Lopati in Tepanjah, sva se z Orlandom odpravila na potep z njegovo Kio proti Štajerski.
Ker so bila gor grede dela v trojanskih tunelih, je bilo potrebno vožnjo od Blagovice do Trojan opraviti po stari cesti. Ko sva se peljala mimo gostišča Trojane, sva opazila, da se tam polni BMW i3. 'Lepo', sva si rekla in odpeljala naprej, saj sva imela zadosti baterije.
Prišla dva do počavilišča Lopata OMV. Polnilne postaje nikjer. Tudi na bencinskem servisu niso ničesar vedeli.
'Ok', sva si rekla, 'mogoče je na drugi strani avtoceste, na Petrolovem bencinskem servisu', šla do izvoza Celje center, kjer sva obrnila in se napotila v nasprotno smer po AC. Tudi na Petrolovem počivališču Lopata niso vedeli ničesar.
'Očitno bodo polnilni postaji postavili v enem dnevu' sva si rekla, saj je bila otvoritev v torek, torej čez dva dni.
Odpravila sva se proti domu. Ker ima Soul EV baterijo konkretne kapacitete, sva vedela, da bo prišla do Kristalne palače, kjer je CCS polnilna postaja, brez problema.
Orlando me odloži v Domžalah, sam pa se napoti po AC proti Ljubljani.
Čez pol ure pa dobim MMS s fotko armaturke Kie, ki ima prazno baterijo.
Ga pokličem in pove. Na CCS polnilni postaji pri Kristalni palači, je nekdo e-Golfa od Porsche Slovenija (LJ*PS1197) dal polniti in odšel (enako dejanje si je voznik e-Golfa privoščil še v sredo čez dan - takrat sem poklcal na Porsche Slovenija, jim razložil situacijo, ki so jo razumeli in rekli, da bodo omenjenega lastnika opozorili). Avto je stal tam še dolgo po končanem polnjenju, česar se ne počne, ker tisti BMW i3, ki sva pred tem zagledala na Trojanah, je računal da bo polnil na CCS polnilni postaji, a ni mogel. e-Golf, po končanem polnjenju, ne odklene polnilne pištole in tako lastnik BMW-ja i3 ni mogel polniti s hitrim polnjenjem, lahko je le priklopil type2 polnilno pištolo, ki pa polni počasi.Notri pa družina na poti domov do Stične.
Ker sta bili obe parkirni mesti zasedeni (CCS, type2), Orlando ni polnil na Chademu in se je odpravil domov, saj mu je še nekaj baterije ostalo. Domov je prišel - komaj. Želva na armaturki mu je že utripala.
V tem primeru sicer ni bil problem v nedelujoči polnilni postaji, ampak posledice so pa enake, kot če ne bi delovala.
Zato mislim, da je pomembno, da uporabniki začnemo na enem mestu zbirati informacije o nedelujočih/problematičnih polnilnih postajah in na tak način opozarjamo na vzdrževalce infrastrukture, da je zanjo potrebno skrbeti in tudi biti odziven v primeru težav.
Delujoče polnilne postaje so ključnega pomena za uspeh elektro mobilnosti. Brez tega, je le-ta prepuščena životarjenju. Zamislite si - baterijo imate že skoraj izpraznjeno, zima je, zunaj je mraz, v avtu imate družino, s katero se peljete z izleta domov, računate, da boste dofilali na elektro polnilni postaji, pa pridete tja in ta ne dela.
Nekaj podobnega se je zgodilo v nedeljo zvečer, skoraj en teden nazaj. Računajoč, da sta CCS polnilni postaji že postavljeni na Lopati in Tepanjah, sva se z Orlandom odpravila na potep z njegovo Kio proti Štajerski.
Ker so bila gor grede dela v trojanskih tunelih, je bilo potrebno vožnjo od Blagovice do Trojan opraviti po stari cesti. Ko sva se peljala mimo gostišča Trojane, sva opazila, da se tam polni BMW i3. 'Lepo', sva si rekla in odpeljala naprej, saj sva imela zadosti baterije.
Prišla dva do počavilišča Lopata OMV. Polnilne postaje nikjer. Tudi na bencinskem servisu niso ničesar vedeli.
'Ok', sva si rekla, 'mogoče je na drugi strani avtoceste, na Petrolovem bencinskem servisu', šla do izvoza Celje center, kjer sva obrnila in se napotila v nasprotno smer po AC. Tudi na Petrolovem počivališču Lopata niso vedeli ničesar.
'Očitno bodo polnilni postaji postavili v enem dnevu' sva si rekla, saj je bila otvoritev v torek, torej čez dva dni.
Odpravila sva se proti domu. Ker ima Soul EV baterijo konkretne kapacitete, sva vedela, da bo prišla do Kristalne palače, kjer je CCS polnilna postaja, brez problema.
Orlando me odloži v Domžalah, sam pa se napoti po AC proti Ljubljani.
Čez pol ure pa dobim MMS s fotko armaturke Kie, ki ima prazno baterijo.
Ga pokličem in pove. Na CCS polnilni postaji pri Kristalni palači, je nekdo e-Golfa od Porsche Slovenija (LJ*PS1197) dal polniti in odšel (enako dejanje si je voznik e-Golfa privoščil še v sredo čez dan - takrat sem poklcal na Porsche Slovenija, jim razložil situacijo, ki so jo razumeli in rekli, da bodo omenjenega lastnika opozorili). Avto je stal tam še dolgo po končanem polnjenju, česar se ne počne, ker tisti BMW i3, ki sva pred tem zagledala na Trojanah, je računal da bo polnil na CCS polnilni postaji, a ni mogel. e-Golf, po končanem polnjenju, ne odklene polnilne pištole in tako lastnik BMW-ja i3 ni mogel polniti s hitrim polnjenjem, lahko je le priklopil type2 polnilno pištolo, ki pa polni počasi.Notri pa družina na poti domov do Stične.
Ker sta bili obe parkirni mesti zasedeni (CCS, type2), Orlando ni polnil na Chademu in se je odpravil domov, saj mu je še nekaj baterije ostalo. Domov je prišel - komaj. Želva na armaturki mu je že utripala.
V tem primeru sicer ni bil problem v nedelujoči polnilni postaji, ampak posledice so pa enake, kot če ne bi delovala.
Zato mislim, da je pomembno, da uporabniki začnemo na enem mestu zbirati informacije o nedelujočih/problematičnih polnilnih postajah in na tak način opozarjamo na vzdrževalce infrastrukture, da je zanjo potrebno skrbeti in tudi biti odziven v primeru težav.